Φαίνεται ότι το
χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων δεν θα καταφέρει να επιβιώσει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Τουλάχιστον στις περιπτώσεις των μοντέλων μαζικής απήχησης, διότι δεν αποκλείεται και να βρει το δρόμο του σε κάποιες ειδικές εκδόσεις στις οποίες θα συνεχίζουμε να έχουμε τη δυνατότητα να αλλάζουμε ταχύτητα μόνοι μας, μέχρι που μοιραία κάποια στιγμή, «πρωτόκολλα και κανονισμοί»
θα βάλουν τέλος στο χειροκίνητο σασμάν.
Οι λάτρεις της "Η" διάταξης πρέπει να αρχίσουν από τώρα να μαζεύουν αυτοκίνητα στο γκαράζ τους.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα τα μοντέλα της Volkswagen που θα παρουσιαστούν μετά το 2023,
δεν θα έχουν την δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, πράγμα το οποίο θα επηρεάσει ως επί το πλείστον οχήματα στην Ευρωπαϊκή αγορά, όπου και η επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου συνήθιζε να είναι μπροστά σε προτίμηση ,σε σχέση με το αυτόματο. Αντίθετα στην άλλη πλευρά του ατλαντικού η επιλογή του χειροκίνητου σασμάν απευθυνόταν συνήθως στους πιο σκληροπυρηνικούς. Έτσι λοιπόν η αρχή της στροφής στο αυτόματο θα γίνει στην γηραιά Ήπειρο μέσω του νέου
Tiguan, το οποίο
θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με αυτόματο σασμάν, ενώ σειρά θα πάρει και το
νέο Passat.
Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι το εύρος ζωής του χειροκίνητου σασμάν είναι
άμεσα συνδεδεμένο με το χρονικό διάστημα για το οποίο οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα συνεχίσουν να πωλούν
οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η
Volkswagen έχει στα σχέδια της την παύση πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης μεταξύ του 2033 και 2035 στις πιο σημαντικές αγορές, και στοχεύει το
70% των πωλήσεων των νέων αυτοκινήτων να αφορά
ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2030. Έτσι λοιπόν, από ότι φαίνεται
η δυνατότητα επιλογής μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου κιβώτιου ταχυτήτων θα σταματήσει να υπάρχει στο άμεσο μέλλον και το αυτόματο σασμάν θα είναι επιλογή μονόδρομος.