autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τέλος το SEAT Tarraco που δίνει τη θέση του στο CUPRA Terramar

Τέλος το SEAT Tarraco που δίνει τη θέση του στο CUPRA Terramar

17/7/2024

Η SEAT επιβεβαίωσε το τέλος του Tarraco.
«Κόβεται» και κάνει χώρο στο CUPRA Terramar.
Το Terramar θα προσφέρεται ως ήπια υβριδικό ή Plug-in υβριδικό.
Συνεχίζουν ενημερωμένα τα Ateca, Arona, Ibiza και Leon.

To SEAT Tarraco κάνει χώρο για το CUPRA Terramar

Αντίο από την γκάμα της SEAT είπε το Tarraco, αφού το οικογενειακό SUV «κόπηκε» με σκοπό να δώσει τη θέση του στο CUPRA Terramar.

Την είδηση αυτή επιβεβαίωσε σε δήλωσή της στην ιστοσελίδα Autocar η SEAT: «Το SEAT Tarraco ήταν μια επιτυχία, αλλά δεν θα υπάρξει διάδοχος. Από τα μέσα του 2024, θα επικεντρωθούμε στο νέο CUPRA Terramar, το οποίο θα καλύψει πολύ καλά το συγκεκριμένο κενό στην κατηγορία. Από τότε, το Tarraco θα καταργηθεί και θα τερματίσει την παραγωγή στα μέσα του 2024», ανέφερε στέλεχος της ισπανικής μάρκας.

Το Terramar θα προσφέρεται ως ήπια υβριδικό ή Plug-in υβριδικό

Το Terramar θα είναι το τελευταίο αυτοκίνητο της CUPRA που θα εξοπλίζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης και θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του μέσα στο 2024. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που έχουν κυκλοφορήσει θα έχει τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 ή 2,0 λίτρων με το Tiguan της VW και θα έρχεται είτε ως ήπια υβριδικό είτε ως Plug-in υβριδικό. Η Plug-in υβριδική έκδοση της VW προσφέρει είτε 204 είτε 272 άλογα ανάλογα με τον εξοπλισμό. Και οι δύο εκδοχές έρχονται με μια μπαταρία 19,7 kWh. Αν ισχύσουν τα στοιχεία αυτά και στο νέο CUPRA μπορούμε να περιμένουμε αυτονομία 100 χιλιομέτρων σε αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση. Θα υπάρχει επιλογή για τετρακίνηση αλλά το κιβώτιο ταχυτήτων με επτά ταχύτητες και διπλό συμπλέκτη θα είναι η μόνη επιλογή. 

Έρχονται ενημερώσεις για τα Ateca, Arona, Ibiza και Leon

Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της SEAT, η φίρμα πρόσθεσε πως θα προχωρήσει στην ενημέρωση των Ateca, Arona, Ibiza και Leon, για να συνεχίσει να προσφέρει οικονομικά αυτοκίνητα μέχρι το τέλος της εποχής των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις