autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
 Θα αγόραζες μια μάρκα που φτιάχνει κυρίως άσπρα ή μαύρα αυτοκίνητα;

Θα αγόραζες μια μάρκα που φτιάχνει κυρίως άσπρα ή μαύρα αυτοκίνητα;

4/3/2024

Πόσο μειώνει το κόστος παραγωγής μιας μάρκας αν αντί για δεκάδες χρώματα, όλα της τα μοντέλα παράγονται κυρίως σε δύο: Μαύρο ή άσπρο. Και καλά να το έκανε μια οικονομική μάρκα. Όταν όμως το κάνει μια ακριβή; Τι λες;

Η μάρκα είναι η Tesla που έχοντας τον «αέρα» του πρωτοπόρου στα ηλεκτρικά, και την ζήτηση που κάνει την παραγωγή να μην προλαβαίνει, έχει κόψει τα διαθέσιμα χρώματα και παράγει μόνο δύο. Τουλάχιστον αν δεν θες να περιμένεις (ακόμη) περισσότερο.

Δεν είναι τυχαίο που αν όχι όλα, τα περισσότερα Tesla που βλέπεις είναι ή μαύρα ή άσπρα. Όμως πόσο επηρεάζει αυτό την επιλογή μιας μάρκας; Εντάξει, η Tesla (νομίζει πως) είναι σε μεγάλη ζήτηση. Εσύ όμως πώς το βλέπεις;

Η λογική είναι πως αν θες χρώμα, του βάζεις μεμβράνη. Στην ίδια λογική η μεμβράνη είναι ότι χρώμα θες, δεν χρειάζεται να περιμένεις, αλλάζει όταν χαλάσει, και προστατεύει και το φινίρισμα για πάντα. Και αλλάζεις και χρώμα όποτε θες.

Η λογική δεν είναι κακή, όμως η μεμβράνη φυσικά προσθέτει σε κόστος, ενώ δεν κρύβει το χρώμα της λαμαρίνας στα εμφανή σημεία όταν ανοίγεις τις πόρτες. Πέραν όμως αυτού, είναι και η ίδια η λογική που λίγο πειράζει.

Όλες οι μάρκες προσφέρουν χρώματα, και μάλιστα με υπερηφάνεια για κάποια που λανσάρουν οι ίδιες και γίνονται μόδα. Το χρώμα επίσης μπορεί να έχει παραπάνω στοιχεία, όπως το πως αντανακλά το φως, αν είναι δηλαδή μεταλλικό ή πέρλα. Πως μπορεί να γίνει κάτι που απλά «ξεπετάς» και πας σε άσπρο ή μαύρο, χωρίς καμία άλλη επιλογή;

Κάποιοι θα πουν πως το μαύρο στα ακριβά αυτοκίνητα πουλάει ούτως ή άλλως, ενώ το άσπρο είναι στην πρώτη τριάδα επιλογής. Συνήθως γιατί είναι ουδέτερο και το παραγγέλνουν οι αντιπρόσωποι στα ετοιμοπαράδοτα, όχι γιατί το θέλει κανείς τόσο πόλυ.

Όταν όμως η Tesla σου λέει ή άσπρο ή μαύρο, και τελικά δεν έχεις τη δυνατότητα να διαλέξεις σχεδόν καμία επιλογή που να κάνει το αμάξι σου, λίγο πιο «δικό σου», δεν είναι λίγο λογική «φαστ φουντ»; Και καλά να το έκανε η Dacia. Που θα όχι μόνο αποδεκτό, αλλά και θεμιτό, αφού θα περνούσε την επιπλέον μείωση κόστους, στον αγοραστή για να είναι ακόμη πιο προσιτή. Η Tesla όμως;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε