autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Θα γίνουν οι διαφημίσεις στις οθόνες των αυτοκινήτων...υποχρεωτικές;

Θα γίνουν οι διαφημίσεις στις οθόνες των αυτοκινήτων...υποχρεωτικές;

14/4/2025

Από το 2018 γίνονται προσπάθειες να παρουσιάζονται νόμιμα μέσα στα νέα μοντέλα
Το 67% των οδηγών πρόθυμοι να βλέπουν διαφημίσεις με αντάλλαγμα υπηρεσίες
Προβλέψεις για μετατροπή των touch screens σε…πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου
Ήδη διαθέσιμες διαφημίσεις για αναβαθμίσεις λογισμικού

Από το 2018 γίνονται προσπάθειες να παρουσιάζονται νόμιμα μέσα στα νέα μοντέλα

Είναι εξαιρετικά συνηθισμένο σερφάροντας στο ίντερνετ, ή χρησιμοποιώντας μία εφαρμογή στο κινητό, να βρισκόμαστε αντιμέτωποι με βομβαρδισμό διαφημίσεων. Οποιοδήποτε μέσο έχει αλληλεπίδραση με το χρήστη του, μπορεί δυνητικά να χρησιμοποιηθεί για την προβολή εμπορικών μηνυμάτων. Από την τάση αυτή δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν όπως φαίνεται ούτε οι οθόνες touch screen που έχουν τα σύγχρονα μοντέλα αυτοκινήτων. Ήδη από το 2018 γίνονται προσπάθειες, προκειμένου οι on board οθόνες να χρησιμοποιούνται για την εμφάνιση διαφημιστικών μηνυμάτων με νόμιμο τρόπο.

Το 67% των οδηγών πρόθυμοι να βλέπουν διαφημίσεις με αντάλλαγμα υπηρεσίες

Το νομικό πλαίσιο στο οποίο στηρίζεται η όλη διαδικασία προφανώς και έχει τους περιορισμούς του, καθώς είναι αντικείμενο προς διερεύνηση το αν και κατά πόσο είναι θεμιτό να «ενοχλείσαι» μέσα στο ίδιο σου το αυτοκίνητο για να σου προβάλλουν οποιουδήποτε είδος μήνυμα με εμπορικό περιεχόμενο. Οι κερκόπορτα όμως, έρχεται με… ανταλλάγματα. Έρευνες έδειξαν ότι το 67% των οδηγών θα ήταν πρόθυμοι να βλέπουν διαφημίσεις, με αντάλλαγμα υπηρεσίες χωρίς χρέωση.

Προβλέψεις για μετατροπή των touch screens σε…πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου

Εφαρμογές χρησιμοποιούμε όλοι, μέσω του tablet, του laptop ή του κινητού. Όπως όλα δείχνουν, και οι οθόνες των αυτοκινήτων θα χρησιμοποιηθούν μελλοντικά για αυτό το σκοπό, ως πλατφόρμες χρήσης εφαρμογών και πεδίο ηλεκτρονικού εμπορίου. Δεδομένων των αμέτρητων πραγματικά παραμέτρων που αλληλεπιδρούν στη λειτουργία και την κίνηση ενός σύγχρονου αυτοκινήτου,οι εφαρμογές αυτές θα μπορούσαν πραγματικά να είναι ατελείωτες. Γνωρίζοντας δορυφορικά το στίγμα που βρίσκεται το όχημα αλλά και την ποσότητα καυσίμου που κουβαλάει ανά πάσα στιγμή, μια εφαρμογή θα μπορούσε εύκολα να του υποδείξει το πλησιέστερο πρατήριο καυσίμων προκειμένου να ανεφοδιαστεί. Αυτό προφανώς γίνεται και με τα σημερινά δεδομένα. Αυτό που πρόκειται σύντομα όπως όλα δείχνουν να αλλάξει όμως, είναι η εμπορική εκμετάλλευση του πράγματος. Οι εφαρμογές θα μπορούν να σου υποδεικνύουν συγκεκριμένα πρατήρια καυσίμων, συμβεβλημένα με την υπηρεσία, και τα οποία ενδεχομένως να έχουν και κάποιες προσφορές για τους αποδέκτες της διαφήμισης.

Ήδη διαθέσιμες διαφημίσεις για αναβαθμίσεις λογισμικού

Διαφημίσεις πάντως υπάρχουν ήδη διαθέσιμες και εμφανίζονται στις touchscreen οθόνες των καινούργιων μοντέλων της Jeep. Οι διαφημίσεις αυτές για την ώρα αφορούν αναβαθμίσεις του λογισμικού του αυτοκινήτου ή επεκτάσεις εγγύησης που προσφέρονται από την ίδια την εταιρεία. Όλα δείχνουν ότι βρισκόμαστε στην αρχή μίας τάσης που πρόκειται να αναπτυχθεί σε ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό. Οι περιορισμοί και οι γραμμές που πρέπει να κρατηθούν ωστόσο, είναι ακόμα δυσδιάκριτες. Για παράδειγμα, νομικοί περιορισμοί προφανώς υποδεικνύουν ότι τα μηνύματα αυτά δεν μπορούν να εμφανίζονται κατά τη διάρκεια που το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση. Δεν μένει παρά να δούμε την εξέλιξη και την πορεία που θα έχει η όλο και περισσότερο εμπλεκόμενη στην αυτοκίνηση, επιστήμη της πληροφορικής.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

PEUGEOT
Nea enotitia