autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τίτλοι τέλους για το VW T-Roc Cabriolet

Τίτλοι τέλους για το VW T-Roc Cabriolet

15/1/2024

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως το νέο T-Roc που αναμένεται μέσα στο 2025 δεν θα βγει σε κάμπριο έκδοση. Την πλατφόρμα MBQ Evo αναμένεται να αξιοποιήσει η VW για το T-Roc, προσφέροντας στους πελάτες της την επιλογή ενός plug-in υβριδικού.

Σταματάει την παραγωγή του κάμπριο T-Roc η VW

Η VW ανακοίνωσε ότι δεν θα κυκλοφορήσει σε έκδοση Cabriolet το νέο T-Roc που αναμένεται στην αγορά μέσα στο επόμενο έτος. Έτσι, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μένει χωρίς κάμπριο στον στόλο της, επιβεβαιώνοντας το γενικότερο κλίμα «αφανισμού» του είδους στην Ευρώπη.

Νέα πλατφόρμα για το τελευταίο μοντέλο της VW που θα έχει θερμικό κινητήρα

Ο διάδοχος του T-Roc θα κυκλοφορήσει το επόμενο έτος πάνω στην πλατφόρμα MBQ Evo, και θα είναι το τελευταίο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα διαθέσει στην αγορά η VW, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Kai Grunitz, του υπεύθυνου ανάπτυξης του brand της εταιρείας, στο περασμένο CES του Las Vegas.

Είδος «υπό εξαφάνιση» το cabriolet στην Ευρώπη

Σύμφωνα με την εταιρεία Dataforce, η οποία κατέγραψε τις συνολικές περσινές πωλήσεις στην αγορά του αυτοκινήτου, το T-Roc ήταν τρίτο στην κατάταξη των πωλήσεων στην Ευρώπη την προηγούμενη χρονιά, με καταγεγραμμένες συνολικά 191.015 για τους πρώτους 11 μήνες του έτους. Για την ίδια χρονική περίοδο, η κάμπριο έκδοση του T-Roc πούλησε συνολικά 11.693 αντίτυπα, σημειώνοντας τη δεύτερη καλύτερη επίδοση της κατηγορίας. Στο πρώτο σκαλί του βάθρου σκαρφάλωσε το Mini Cabrio. Ο Kai Grunitz σχολίασε σχετικά πως «πλέον έχει απομείνει μόνο ένα πολύ μικρό κοινό που ενδιαφέρεται για τα κάμπριο».

Στόχος η επιλογή plug-in hybrid έκδοσης για το νέο T-Roc

Η τωρινή έκδοση του T-Roc κυκλοφόρησε στην αγορά το 2017, ενώ η επιλογή του κάμπριο έγινε διαθέσιμη το 2020. Από την άλλη μεριά, η χρησιμοποίηση της πλατφόρμας MBQ Evo για την κατασκευή του επόμενου T-Roc θα μπορούσε να αποτελέσει γόνιμο έδαφος για την εγκατάσταση υβριδικού συστήματος κίνησης plug-in, αλλά και ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενης ανάρτησης. Φαίνεται πως στα μάτια των ανθρώπων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αυτή η επιλογή μοιάζει πιο εναρμονισμένη με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του σύγχρονου αγοραστικού κοινού.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε