Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το Karoq κερδίζει στα ίσια το «premium» Volvo XC40

Διαβάστηκε από 19337 αναγνώστες - 29/9/2021

Το Skoda Karoq στρίβει, φρενάρει, πηγαίνει καλύτερα και καίει λιγότερα από το «premium» Volvo XC40, ενώ ταυτόχρονα είναι σχεδόν 4 χιλιάρικα πιο φθηνό χωρίς να υστερεί σε ποιότητα κατασκευής και χλιδή. Μήπως τελικά πληρώνουμε μόνο το όνομα?

Η Volvo φαίνεται να επαναπαύεται στις δάφνες του παρελθόντος και να μην δίνει τη δέουσα σημασία στις βασικές εκδόσεις των μικρών μοντέλων της, κρατώντας όμως τις τιμές τους σε υψηλά επίπεδα. Από την άλλη, η Skoda επενδύει διαρκώς σε νέες τεχνολογίες, αναβαθμίζει συνέχεια την ποιότητα των υλικών και  δίνει σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια πριν λανσάρει κάποιο μοντέλο της. Το αποτέλεσμα είναι να παρουσιάζει αυτοκίνητα όπως το Karoq, που όχι μόνο κοιτάει στα μάτια το  «premium»  Volvo XC40, αλλά το κερδίζει καθαρά σχεδόν  όλα τα σημεία.

Το Karoq στρίβει και φρενάρει καλύτερα

Το μοντέλο της Skoda, στις μετρήσεις που αφορούν την οδική συμπεριφορά και την ασφάλεια, έδειξε τα δόντια τους απέναντι στο Volvo! Στο τεστ αποφυγής ταράνδου, όπου με 4 τιμονιές δοκιμάζονται αναρτήσεις, κατανομή βάρους, ευελιξία και ευκολία χειρισμού, τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα. Το Koraq πέρασε με επιτυχία το τεστ με 75 χλμ./ ώρα, τη στιγμή που το ΧC40 έφτασε οριακά τα 72! Ιδία κατάσταση και στα φρένα, όπου το Skoda χρειάστηκε 37 μέτρα για να σταματήσει από τα 100χλμ/ώρα, ενώ το Volvo ήθελε 37,8 μέτρα. Στο άπειρο μάτι φαίνονται μικρές οι διαφορές, αλλά στο δρόμο μπορούν να είναι κρίσιμες για μην βρεθεί ο οδηγός πάνω σε ακατάλληλες μπάρες.

Τo  Karoq είναι πιο γρήγορο από το XC40

Ο οδηγός του ΧC40 δεν θα περάσει ευχάριστα αν αποφασίσει να προκαλέσει το Karoq. To Skoda κάνει το 0-100 σε μόλις 8,4 δευτερόλεπτα, στην έκδοση των 150 ίππων, ενώ το Volvo με τα 156 ίππους το κάνει σε 9,4. Σκούρα θα το βρει το σουηδικό μοντέλο και στις τελικές ταχύτητες,  όπου το Karoq έχει μεγαλύτερη τελική κατά 5 χλμ./ώρα.

To ΧC40 «καίει» περισσότερο από το Karoq

O οδηγός του Volvo ΧC40 θα επισκέπτεται πιο συχνά το βενζινάδικο σε σχέση με τον ιδιοκτήτη του Skoda Karoq! To μοντέλο της σουηδικής εταιρίας καίει σχεδόν 2 λίτρα περισσότερα ανά 100 χιλιόμετρα. Μιλάμε σχεδόν για 700 ευρώ επιπλέον βενζίνη το χρόνο (μέσος όρος χιλιομέτρων ανα χρόνο τα 20.000, μέσο όρος βενζίνης 1,7).

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 

To XC40 στοιχίζει 3.800 ευρώ περισσότερο χωρίς να είναι τόσο premium

Το μοντέλο της Volvo κοστίζει σχεδόν 4.000 παραπάνω στη βασική του έκδοση από την πλούσια έκδοση του Skoda! To επιπλέον κόστος δεν δικαιολογείται από τα premium στοιχεία του ΧC40, που είναι μεν ελαφρώς περισσότερα, αλλά όχι τόσο ανώτερα από του Karoq.
 
Στο τέλος της εξίσωσης μπαίνει και το κόστος των ανταλλακτικών, όπου είναι αρκετά πιο υψηλό του XC40 σε σχέση με του Karoq. Δεν είναι τυχαίο που η Skoda θεωρείται μια από τις γρήγορα αναπτυσσόμενες εταιρίες στην αυτοκινητοβιομηχανία, φορτώνοντας συνέχεια με εξελιγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά τα μοντέλα της. Την ιδία στιγμή η Volvo φαίνεται ότι έχει επαναπαυτεί στην παλιά της αίγλη. Αξίζει να δώσεις παραπάνω σχεδόν 4 χιλιάρικα για ένα σηματάκι?
 
Τελικά μήπως πληρώνουμε μόνο το όνομα?
Το Karoq στρίβει και φρενάρει καλύτερα από το βαρύ ΧC40!
Το «πατάει» στις επιδόσεις και καίει και λιγότερο!
Αξίζει να δώσεις παραπάνω σχεδόν 4 χιλιάρικα για ένα σηματάκι?
Μήπως τελικά η Skoda έχει ανεβάσει το πήχη ψηλά κι ο ανταγωνισμός έχει επαναπαυτεί στην παλιά του αίγλη?

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε