autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Εφτά χρόνια μετά την εισαγωγή του στη γκάμα της Peugeot, το 5008 περνάει στη δεύτερη γενιά του, η οποία αποκτά πλέον σαφή SUV χαρακτήρα.

Το Peugeot 5008 έγινε SUV

8/9/2016

Ακολουθώντας τη λογική του νέου 3008, το νέας γενιάς Peugeot 5008 διατηρεί τα πολυχρηστικά χαρακτηριστικά του προκάτοχού του, αλλά αποκτά πλέον ένα ξεκάθαρα SUV «ύφος», προσφέροντας ξανά άνετους χώρους για επτά επιβάτες.

Το νέο Peugeot 5008 μόνο ονομαστικά μοιάζει με τον προκάτοχό του, αφού πλέον μιλάμε για ένα καθαρόαιμο SUV/Crossover, συγκριτικά με το μέχρι πρότινος υπερυψωμένο MPV αμάξωμά του. Η δεύτερη γενιά του 5008 λοιπόν, διαθέτει μια πιο επιθετική εξωτερική εμφάνιση από το προηγούμενο μοντέλο. Λανσάρει νέες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, που έχει εξελίξει η Peugeot. Το SUV της Peugeot θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι τον Οκτώβριο.

Το νέο 5008 βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 modular του ομίλου PSA, η οποία, όπως ακριβώς και στο 3008 συνέβαλε στην εξοικονόμηση βάρους. Σε ό,τι αφορά στην σχεδίασή του, το γαλλικό μοντέλο αποκτά μεγαλύτερες διαστάσεις αφού πλέον είναι κατά 165 χλστ. μακρύτερο, φτάνοντας σχεδόν τα 4,7 μέτρα, φαρδύτερο κατά 110 χλστ. (2,23 μ.), ενώ οι επιβάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων θα απολαμβάνουν 60 χλστ. περισσότερο χώρο στα γόνατά τους.

Τα αυτόνομα καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς αναδιπλώνονται, κινούνται και αφαιρούνται. Έτσι, ο χώρος αποσκευών μπορεί να μεγαλώσει από τα 640 λίτρα της 7θέσιας διαμόρφωσης, στα 1.060 λίτρα όταν υπάρχουν πέντε θέσεις. Αν αναδιπλωθεί και το κάθισμα του συνοδηγού, χωράνε αντικείμενα μήκους 3,2 μέτρων!

Αισθητικά η νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot είναι παρούσα και στο 5008 με τη μεγάλα μάσκα να δεσπόζει ψηλά στο εμπρόσθιο μέρος και το μεγάλο αεραγωγό στο κάτω μέρος αντίστοιχα, που ενσωματώνει στα άκρα του τους προβολείς ομίχλης. Πολύ μοντέρνα είναι επίσης, τα εμπρόσθια φωτιστικά, που παραπέμπουν σε αυτά του Peugeot 3008.

Στο πεδίο των κινητήρων βενζίνης συναντούμε τον 1,2 turbo των 130 ίππων ο οποίος προσφέρεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και τον 1,6 THP 165 ίππων ο οποίος συνδυάζεται εμ 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Στους diesel, υπάρχουν οι γνωστοί 1,6 BlueHDi με 100 και 120 PS, με τον πρώτο να συνεργάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τον δεύτερο με 6άρι αυτόματο ή μηχανικό αλλά και ο 2λιτρος BlueHDi με 150 και 180 ίππους, όπου στο πρώτο σύνολο η κίνηση μεταδίδεται μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και στο δεύτερο με το αντίστοιχο αυτόματο.

Τα τεχνολογικά συστήματα του νέο Peugeot 3008 είναι εστιασμένα στον SUV χαρακτήρα του μοντέλου, με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου «Advanced Grip Control» να υπόσχεται, σύμφωνα με τα όσα λέει η εταιρεία, σημαντικές off-road δυνατότητες. Το συγκεκριμένο σύστημα ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), όπου το καθένα επιλέγεται από ένα μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Οι τροχοί 18 ιντσών εξοπλίζονται με ελαστικά τύπου M+S (Mud & Snow), ενώ το σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC) ελέγχει την κατάβαση με μικρή ταχύτητα έως 3 χλμ./ώρα.

Ενίσχυση συναντούμε και στο πεδίο των συστημάτων ασφαλείας, όπου παρόντα, μεταξύ άλλων, είναι τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας Κυκλοφορίας, Σύστημα Προειδοποίησης Πρόσκρουσης, Αυτόματη Ρύθμιση Δέσμης Φώτων καθώς και Σύστημα Προειδοποίησης για ύπαρξη οχήματος στο «τυφλό σημείο».

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις