Ένας νέος 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας υδρογόνου υπόσχεται τέλεια καύση και 410 ίππους.
Αν και οι εταιρείες προωθούν την ηλεκτροκίνηση, στο δρόμο που διανύουν για να επιτύχουν κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, το υδρογόνο εξακολουθεί να συγκεντρώνει ένα μέρος του ενδιαφέροντος. Αυτό αποδεικνύεται για μία ακόμα φορά από ένα νέο κινητήρα που «καίει» υδρογόνο, ο οποίος αναπτύχθηκε από την εταιρεία AVL.
Με 410 άλογα και 500 Nm ροπής
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η AVL, το νέο τούρμπο μοτέρ έχει χωρητικότητα 2,0 λίτρα και προσφέρει 410 ίππους και 500 Nm ροπής. Η μέγιστη ιπποδύναμη έρχεται στις 6.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή στις 3.000-4.000 σ.α.λ. Ωστόσο αυτό που επισημαίνει η εταιρεία είναι πως διαθέτει σύστημα ψεκασμού καυσίμου που εγχέει νερό στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα. Αυτή η ρύθμιση εξαλείφει την ανεπιθύμητη πρόωρη ανάφλεξη και προσφέρει τέλεια καύση, με αποτέλεσμα ο κινητήρας να καίει πλήρως το καύσιμο.
Συνεχίζεται η εξέλιξη με δοκιμές σε πίστα
Η AVL εξέλιξε τον πρώτο αγωνιστικό κινητήρα σε συνεργασία με την HUMDA Lab, έναν ουγγρικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ειδικεύεται στην έρευνα μηχανοκίνητου αθλητισμού. Πλέον, το επόμενο στάδιο της AVL για την εξέλιξη του μοτέρ είναι να το εφαρμόσει σε αυτοκίνητο και να το δοκιμάσει στην πίστα, προκειμένου να εξετάσει και τις υπόλοιπες πτυχές του μοτέρ, όπως για παράδειγμα την αξιοπιστία του.