autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το «ουίσκι» θα σώσει τους κανονικούς κινητήρες!

Το «ουίσκι» θα σώσει τους κανονικούς κινητήρες!

Διαβάστηκε από 7269 αναγνώστες - 23/12/2023

Από τα υπολείμματα που μένουν κατά την παρασκευή του ουίσκι, παράγεται ένα πρόσθετο καύσιμο που μειώνει τους ρύπους των αυτοκινήτων, αυξάνει τα οκτάνια πάνω από 100 και μάλιστα το Πανεπιστήμιο Πειραιώς προμελετά την σκοπιμότητα ίδρυση μονάδα παραγωγής του.

Μην ανησυχείς δεν θα αρχίσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες  να ρίχνουν το δημοφιλές ποτό στα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων! Θα ξεσήκωνε θύελλα αντιδράσεων από τους οπαδούς του! Ευτυχώς μιλάμε για τα απορρίμματα που αφήνει πίσω η παρασκευή του ποτού και είναι πραγματικά μεγάλος ο όγκος τους (90% απορρίμματα -10% καθαρό ποτό)! Η βιομάζα που μένει πίσω, μέσω ειδικής αλλά ταυτόχρονα φιλικής επεξεργασίας προς το περιβάλλον, δίνει τη βιοβουτανόλη, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν πρόσθετο καυσίμου, και όχι μόνο, με πολλαπλά οφέλη! 

To πρόσθετο καύσιμο μειώνει το CO2

Σύμφωνα με τις δοκιμές της Οpel διαπιστώθηκε ότι όσο περισσότερη βουτανόλη υπάρχει σε μείγμα βενζίνης, τόσο μειώνεται η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Σε αναλογία ανάμειξης 6% ή 15%, τα μείγματα εμπίπτουν στο ισχύον πρότυπο καυσίμου για βενζίνη και θα μπορούσαν να είναι εναλλακτικές στα είδη βενζίνης Ε5 (5% βιοαιθανόλη) και Ε10 (10% βιοαιθανόλη).

Ανεβάζει τα οκτάνια έως και 105

Το πρόσθετο καυσίμου αυξάνει κατακόρυφα τα οκτάνια της βενζίνης, μιας και από τη «μάνα» της, η βιοβουτανόλη έχει 105 οκτάνια έναντι 95 της απλής βενζίνης. Ταυτόχρονα λόγω της μείωσης του χρόνου καύσης της βενζίνης, όταν αναμειχθεί με το πρόσθετο, βελτιώνεται αισθητά και η κατανάλωση.

Τα υπολείμματα του ουίσκι παραγάγουν πρόσθετο καυσίμου, που μπορεί να «καεί» από τους ήδη υπάρχοντες κανονικούς κινητήρες.

Η βιοβουτανόλη, εκτός από πρόσθετο καυσίμου, μπορεί να λειτουργήσει και σαν καθαρό καύσιμο στους κανονικούς κινητήρες. Μάλιστα η Opel έκανε παρατεταμένες  δοκιμές πάνω σε ένα τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων, ο οποίος χρησιμοποιείται και στο Opel Grandland X, χωρίς μάλιστα να γίνουν τροποποιήσεις στην λειτουργία του. Χρησιμοποιήθηκε δηλαδή ακριβώς όπως υπάρχει στη μαζική παραγωγή. Ο κινητήρας λειτούργησε κανονικά και χωρίς προβλήματα.

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς μελετάει την ίδρυση μονάδα παραγωγής βιοβουτανόλης

Η συγκεκριμένη λύση για τη μείωση του Cο2 δεν είναι καινούργια στον επιστημονικό χώρο. Μάλιστα, από το 2015, το Πανεπιστήμιο Πειραιώς προμελετά την σκοπιμότητα ίδρυση μονάδα παραγωγής του ως πρόσθετο βενζίνης, από στελέχη σιτηρών και αραβόσιτου. Σκοπός της θα  είναι η ενεργειακή αξιοποίηση των υπολειμμάτων γεωργικών καλλιεργειών για την παραγωγή ενός εξελιγμένου βιοκαυσίμου 2ης γενιάς, ο κύκλος ζωής του οποίου θα μειώνει δραστικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όντας ταυτόχρονα αποσυνδεδεμένο από βρώσιμες πρώτες ύλες παραγωγής.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις