Τον επόμενο μήνα θα κάνει την εμφάνισή του το πρωτότυπο πάνω στο οποίο θα βασιστεί η νέα γενιά του Volkswagen Golf, η οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτρική.
Τον Μάρτη το ντεμπούτο του πρωτότυπου
Νέες πληροφορίες από το εξωτερικό, που κάνουν σήμερα την εμφάνισή τους, υποστηρίζουν πως τον επόμενο μήνα, θα γίνει η πρεμιέρα του πρωτότυπου πάνω στο οποίο θα βασιστεί το νέο ηλεκτρικό Golf. Παράλληλα αναφέρουν πως το πρωτότυπο θα μεταμορφωθεί σε μοντέλο παραγωγής το 2025 και θα αποτελέσει το πρώτο ηλεκτρικό που θα βασιστεί στην πλατφόρμα MEB+, την αναβαθμισμένη έκδοση της υπάρχουσας ΜΕΒ πλατφόρμας, που μεταξύ άλλων πιστεύεται πως θα είναι σε θέση να υποστηρίξει διπλούς κινητήρες, για τετρακίνηση.
Tο ID.2 θα «βαφτιστεί» Golf
Τα δημοσιεύματα συνεχίζουν τις αποκαλύψεις κάνοντας λόγο πως το πρωτότυπο αρχικά θα ονομάζεται ID.2, αλλά το μοντέλο παραγωγής θα ονομαστεί Golf. Με αυτή την κίνηση θα συνεχιστεί η παρουσία του Golf στη νέα ηλεκτρική εποχή.
Μικρότερο από το υπάρχον Golf αλλά με ίδιους χώρους
Το ηλεκτρικό Golf λέγεται πως θα είναι πιο μικρό από το συμβατικό Golf, με μήκος στα 4.250 χιλιοστά. Η αναβαθμισμένη πλατφόρμα θα του επιτρέψει να λάβει κοντούς προβόλους, αλλά μεγάλο μεταξόνιο που θα του δώσει αντίστοιχους χώρους με αυτούς του Golf. Το βάρος του μοντέλου θα είναι μεταξύ 1.600 και 1.700 κιλών, ενώ στο πλάνο της VW υπάρχει και η πιο «καυτή» GTI έκδοση.
Στην Ισπανία η κατασκευή του ηλεκτρικού Golf
Τέλος, οι πληροφορίες αναφέρουν πως το ανανεωμένο Golf 8ης γενιάς και το νέο ηλεκτρικό Golf θα συνυπάρχουν για κάποια χρόνια στις αγορές, όμως θα έχουν διαφορετική έδρα παραγωγής. Το ηλεκτρικό θα συναρμολογείται από τη SEAT στο Martorell στην Ισπανία, ενώ το τυπικό Golf θα παράγεται στο Wolfsburg.
Και facelift και νέα ηλεκτρική γενιά.
Τον επόμενο μήνα το ντεμπούτο του ηλεκτρικού concept.
Mε βάση την πλατφόρμα ΜΕΒ+.
Μικρότερο από το τυπικό Golf, αλλά με αντίστοιχους χώρους.
Εκτός Γερμανίας η κατασκευή του ηλεκτρικού Golf.
Τι θα επέλεγες Golf με βενζίνη ή με ρεύμα;