Οπότε δεν μας κάνει εντύπωση που για την κίνησή του επελέγη ένα 1.400άρι turbo μοτέρ της GM, το οποίο έχει ισχύ 200 ίππων και ροπή 200 Nm, η οποία περνά στον πίσω τροχό μέσω σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων.
Το Venice στηρίζεται στο παλαιότερο Laguna της Vanderhall, αλλά για να γίνει πιο προσιτό αφήνει πίσω του το ανθρακονημάτινο αμάξωμά του. Έτσι, αντίθετα με το Laguna του οποίου οι τιμές εκκινούν στις ΗΠΑ από τις 50 χιλιάδες ευρώ, το Venice μπορεί να αποκτηθεί με 29.950 ευρώ.
Copyright © 2024 - autoagora.gr