Τώρα που μειώθηκαν τα Τέλη κυκλοφορίας να αγοράσω δίλιτρο;
Διαβάστηκε από 10691 αναγνώστες - 28/7/2021
Ποτέ μέχρι και σήμερα, δεν μπορούσε να αγοράσει κανείς ένα δίλιτρο αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας, με τόσο χαμηλά τέλη κυκλοφορίας. Ο νέος υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας βάσει των ρύπων, μας κάνουν να βλέπουμε με άλλο μάτι τα «απαγορευμένα» για τους πιο πολλούς από εμάς, αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Εσύ θα επωφεληθείς ή φοβάσαι;
Ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας άλλαξε, και είτε βάσει των εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο (NEDC), είτε με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων (WLTP), το κόστος χρήσης στα 2λιτρα έκανε κατακόρυφη βουτιά. Αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει πια «τιμωρία» για τον κυβισμό, αλλά μόνο για την παλιά τεχνολογία. Είναι όμως αυτό ευκαιρία για αγορά ενός 2λιτρου μοντέλου ή είσαι επιφυλακτικός για το μέλλον;
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Από 700 ευρώ, τώρα πέσανε στα 100 ευρώ
Ο νέος τρόπος υπολογισμού τελών κυκλοφορίας μέσω των ρύπων που εκπέμπουν τα αυτοκίνητα, έχει δημιουργήσει ευκαιρίες στην αγορά αυτοκινήτου. Καινούργια αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν μετά την 01/01/2021, και εκπέμπουν μέχρι και 122 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, θα πληρώνουν μηδενικά τέλη! Ακόμα και τα δίλιτρα μοντέλα τεχνολογίας EURO 6, που μπορείς να τα βρεις ως μεταχειρισμένα, δεν ξεπερνούν τα 280 ευρώ αν είναι κινητήρας βενζίνης και τα 116 ευρώ, αν είναι πετρελαίου. Άρα ένα σημαντικό κόστος χρήσης των δίλιτρων έχει μειωθεί αισθητά.
Στην Ελλάδα κυκλοφορούν πάνω από 20.000 αυτοκίνητα με δίλιτρους κινητήρες οι οποίοι θα πληρώσουν συνολικά, περίπου 13 εκατομμύρια ευρώ στο κράτος για τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης
Κατανάλωση μέχρι και 9 λτ. ανά 100 χλμ.
Οι βιομηχανίες αυτοκίνητου αναγκάστηκαν να μειώσουν τους ρύπους που εκπέμπουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, των αυτοκινήτων τους. Ο βασικός τρόπος που τα κατάφεραν είναι η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Πλέον, με συνετή και οικονομική οδήγηση είναι εφικτό να δεις κατανάλωση κάτω από 10 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με έναν κινητήρα 2.000 κυβικών εκατοστών νέας τεχνολογίας, κατανάλωση που μερικά χρόνια πριν ήταν εφικτή, μόνο με πολύ μικρότερους κινητήρες. Πολλοί μπορεί να ισχυριστούν πως αυτές οι τεχνολογίες ευνουχίζουν τον χαρακτήρα του κινητήρα, αλλά εμείς πιστεύουμε πως αποτελούν μια ακόμα επιλογή στα χέρια του οδηγού, που θέλει να επιλέξει, πότε θα εκμεταλλευτεί όλη την δύναμη του κινητήρα του και πότε θέλει να οδηγήσει οικονομικά. Είχαμε και στο παρελθόν τέτοιες επιλογές σε αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού;
Καταργήθηκαν τα τεκμήρια αλλά όχι και ο φόρος πολυτελείας των 440 ευρώ κάθε χρόνο
O Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης, αποτελεί φόρο που συνεισπράττεται με το φόρο εισοδήματος, και δεν αποτελεί μέθοδο προσδιορισμού φόρου εισοδήματος όπως είναι τα τεκμήρια διαβίωσης, με αποτέλεσμα να πρέπει να καταβληθεί κανονικά από τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω. Στην Ελλάδα κυκλοφορούν πάνω από 20.000 αυτοκίνητα με δίλιτρους κινητήρες οι οποίοι θα πληρώσουν συνολικά, περίπου 13 εκατομμύρια ευρώ στο κράτος για τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης.
Καινούργια αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν μετά την 01/01/2021, και εκπέμπουν μέχρι και 122 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, θα πληρώνουν μηδενικά τέλη
Η φορολογία στο αυτοκίνητο είναι ο πιο εύκολος τρόπος είσπραξης χρημάτων
Κακά τα ψέματα, στην χώρα μας δεν μένει κανένας νόμος σταθερός για πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα να μην έχουμε καμία εμπιστοσύνη, ακόμα και στους ευνοϊκούς νόμους που μπορεί να ψηφίζει κάποια κυβέρνηση στην χώρα μας. Τα παραδείγματα είναι πάρα πολλά από το παρελθόν, όπου σε μια νύχτα άλλαξε ο νόμος και χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκίνητων μεγάλου κυβισμού, υποχρεώθηκαν να πληρώσουν χαράτσια, ενώ είχαν βασίσει την αγορά τους, σε ευνοϊκές νομοθεσίες. Ο φόβος λοιπόν, είναι υπαρκτός και σίγουρα λειτουργεί αποτρεπτικά, σε όσους έχουν κατά νου να αγοράσουν ένα δίλιτρο νέας τεχνολογίας.
Εσύ θα αγόραζες ένα αυτοκίνητο με δίλιτρο κινητήρα, τώρα που δείχνει πιο βατή μια τέτοια απόφαση ή φοβάσαι;