σχόλια
Test Συνεργείων Autoagora: Bρίσκουν περισσότερες βλάβες πλέον τα συνεργεία των εταιρειών
Το ΑutoΑgora είναι το Νο1 επιδραστικό Μέσο αυτοκινήτου. Τα Test συνεργείων που πραγματοποιούμε εδώ και 2 χρόνια, ώθησαν όλες τις μάρκες να βελτιώσουν τις υπηρεσίες των συνεργείων τους. Διόρθωσαν τα κακώς κείμενα, τόσο στην εύρεση των βλαβών, στους ελέγχους που κάνουν, όσο και στην ποιότητα των υπηρεσιών που πλέον παρέχουν στους πελάτες τους. Επειδή λοιπόν, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, εμείς θα συνεχίσουμε την δημοσιογραφική δουλειά μας με στόχο ακόμη καλύτερα ποσοστά βελτίωσης των παρεχόμενων τεχνικών υπηρεσιών από τα δίκτυα όλων των αντιπροσωπειών!
Test Συνεργείων: Βελτίωση αλλά όχι σε όλα
Το AutoAgora μπήκε στον δεύτερο χρόνο στον οποίο πραγματοποιεί μυστικά test συνεργείων στα εξουσιοδοτημένα καταστήματα των αντιπροσωπειών, σε όλη την χώρα. Μια διαδικασία δύσκολη, στην οποία μαζί με τους αναγνώστες μας, επισκεπτόμαστε τα συνεργεία, δοκιμάζουμε τις υπηρεσίες τους αλλά και ελέγχουμε κατά πόσο κάνουνε αυτά που υπόσχονται. Μέχρι και σήμερα κανένα άλλο Μέσο αυτοκινήτου στην Ελλάδα, δεν είχε μπει στα «βαθιά νερά» των υπηρεσιών service αυτοκινήτων που προσφέρουν τα εξουσιοδοτημένα της χώρας και ο λόγος είναι προφανής: ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ.
Τα αποτελέσματα, στα πρώτα αιφνιδιαστικά test που πραγματοποιήσαμε, ήταν απογοητευτικά στο σύνολο τους… Είτε στην διαδικασία εύρεσης βλαβών, είτε στον ποιοτικό έλεγχο οι βαθμολογίες ήταν πολύ χαμηλές, και μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις δεν έλειψαν και αρκετά «περίεργες» συμπεριφορές και τακτικές. Βέβαια δεν αξίζει να βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι, γιατί υπήρχαν εταιρείες που τα πήγαν πολύ καλά (ή αρκετά καλύτερα από κάποιες άλλες).
Μέχρι και σήμερα που διαβάζεις αυτό το άρθρο, για το 2024 έχουμε πραγματοποιήσει 6 test συνεργείων, και τα αποτελέσματα δείχνουν μια αισθητά καλύτερη εικόνα. Η πίεση που ασκήθηκε από τα test συνεργείων του AutoAgora.gr αλλά και ο αντίκτυπος που είχαν τα test αυτά στο κοινό, δείχνουν να έχουν ωθήσει τις εταιρίες να βελτιώσουν συνολικά τις υπηρεσίες τους, αφού οι αξιολογήσεις μέχρι και τώρα είναι θετικές. Η έκταση και δημοσιότητα που πήραν τα άρθρα αυτά, ήταν τεράστια! Αξίζει να πούμε πως τα άρθρα αυτά διαβαστήκαν από περισσότερο από 4.000.000 επισκέπτες, ενώ η συνολική συμμετοχή στα Social Media ξεπέρασε τα 13.000 (!) σχόλια με αναφορές. Όπως καταλαβαίνετε όλο αυτό οδήγησε τις εταιρείες στην αυστηροποίηση των διαδικασιών τους (όλες οι εταιρείες έχουν, το θέμα είναι ποιες τις ακολουθούν) και ελπίζουμε στην συνέχιση τους. Εμείς θα τους ξανα-ελέγξουμε.
Ενημερώσαμε για την έναρξη των test του 2024
Από τέλος Δεκεμβρίου το AutoAgora.gr φρόντισε να ενημερώσει τις εταιρείες αυτή τη φορά για την νέα σειρά test συνεργείων του 2024, πράγμα που τους έδωσε την ευκαιρία να προετοιμαστούν, αν δεν το είχαν κάνει ήδη. Ενεργοποίησε την πλατφόρμα συμμετοχών, έτσι ώστε οι αναγνώστες μας να δηλώσουν το αυτοκίνητο τους και τα στοιχεία τους. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε πως τα test πραγματοποιούνται με αυτοκίνητα αναγνωστών μας από όλη την Ελλάδα, και κάθε επίσκεψη σε συνεργείο γίνεται παρουσία των ιδιωτών/αναγνωστών (η δημιουργία των βλαβών και εύρεση τους στη συνέχεια) με τη διαδικασία να βιντεοσκοπείται. Οι βλάβες είναι ίδιες για όλα τα αυτοκίνητα και είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται να κάνουν σε ένα service.
Βελτίωση στην εύρεση βλαβών στα 6 πρώτα Test Συνεργείων
Μέχρι και τώρα έχουμε ήδη πραγματοποιήσει 6 Test Συνεργείων για το 2024, και είναι γεγονός πως έχουν όλοι αξιολογηθεί πολύ καλύτερα σε σχέση με το 2023. Με βεβαιότητα μπορούμε να πούμε πως σε αυτό βοήθησε όλη η δουλειά που έγινε με test από το AutoAgora.gr και τους αναγνώστες του. Χαρακτηριστικά λοιπόν να αναφέρουμε πως στα Test του 2023 συνολικά, ο μέσος όρος στην εύρεση βλαβών ήταν στο 48%. Οι περιπτώσεις που εξουσιοδοτημένα συνεργεία ξεπέρασαν το 50% ήταν μετρημένες στα δάχτυλα ενός χεριού! Στα πρώτα 6 test του 2024, οι βαθμολογίες στην εύρεση βλαβών είναι από 68% έως και 72%. Η βελτίωση δεν είναι απλά εμφανής, αλλά είναι και πολύ εντυπωσιακή!
Εξίσου βελτιωμένοι και στον ποιοτικό έλεγχο
Μπορεί η εύρεση βλαβών να έχει διπλάσια σημασία, διότι είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται πως κάνουν όλοι σε ένα τυπικό service αυτοκινήτου, όμως δεν γίνεται να μην εστιάσουμε την προσοχή μας και στον ποιοτικό έλεγχο του test που κάνουμε σε κάθε αντιπροσωπεία. Οι παράγοντες που κρίνουν τον ποιοτικό έλεγχο είναι ο χρόνος κλεισίματος ραντεβού, το πιστοποιητικό ελέγχου, αναλυτικό χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης, αν υπάρχει χώρος αναμονής, αν πραγματοποίησαν Test Drive, ο χρόνος που διέθεσε ο μηχανικός να μας πει τι βρήκαν στο αυτοκίνητο, η τηλεφωνική επικοινωνία μετά το service, και διάφορες απρόβλεπτες ταλαιπωρίες.
Ο μέσος όρος των test που πραγματοποιήσαμε το 2023 στον ποιοτικό έλεγχο, ήταν 51%. Και σε αυτή την περίπτωση η βελτίωση είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακή, αφού οι βαθμολογίες των πρώτων 6 test, είναι από 60% έως και 90% (ΜΟ 77%).
Σχολιάστε |
Εγώ νομίζω πως απλά είναι αρχή και είναι υποψιασμένοι. Σε λίγο θα αρχίσουν πάλι τα ίδια..
Προβολή περισσότερων σχολίων
Δεν εχουν επιπτωσεις,αρα δεν θα κανουν κατι...γιατι πολυ απλα κοστιζει (αξιολογος μηχανικος κ βοηθοι )και θελουν να την βγαζουν στο τσαμπα απο εξοδα κ στο φουλ απο εσοδα.
Σωστή κίνηση η έρευνα.....
Ευχαριστούμε για την πληροφορία που αφορά τα συνεργεία
Μηηηηηηπως καποιος πρεπει να πει δυο κουβεντουλες για την ποιοτητα και τις τιμες στα Κορεατικα ? Ποιοτητα για κλαματα, τιμες Rolls Royce.
Σε ένα μη premium μικρομεσαίο βενζινοκίνητο αμάξι το κόστος ενός τυπικού service στο συνεργείο ενός έντιμου ιδιώτη είναι γύρω στα 150 ευρώ (με αξία αναλώσιμων 60-70 ευρώ) πιθανόν + ΦΠΑ για όποιον θέλει απόδειξη, σε αντιπροσωπεία θα είναι πάνω από 250 ευρώ και χωρίς να υπάρχει ταβάνι. Τα περί ποιοτικού ελέγχου είναι φούμαρα πωλούμενα ως μεταξωτές κορδέλες. Στη χώρα μας κάθε 20-30 μέτρα έχει καφέ, αράζεις, περιμένεις και σε φωνάζουν όταν είναι έτοιμο. Αν δεν υπήρχαν οι πολύχρονες (δήθεν) εγγυήσεις, οι αντιπροσωπείες δεν θα είχαν ούτε τη μισή δουλειά από όση έχουν, είναι το δόλωμα, το τυράκι, η παγίδα τους, καθώς και το καπέλωμα της τιμής κατά +1000 ευρώ, όσα και τα ασφάλιστρα μιας και οι κατασκευαστές δεν δίνουν τέτοιες εγγυήσεις.
Συνεχίστε γιατί είστε οι μόνοι που μπορείτε να τους κοντραρετε στα ίσια...σε όλους εμάς παραμύθια λένε οι αντιπροσωπείες και τα περισσότερα εξουσιοδοτημένα συνεργεία...ελάχιστα ξέρουν τη δουλειά και στην κάνουν όσο κοστίζει...οι υπόλοιποι χρωστάνε και ότι θέλουν σου ζητάνε για να ξεχρεώσουν...
Πώς είναι δυνατόν να κάνετε test ,όταν γράφεται για την ίδια δουλειά Λάδια φίλτρο, τιμές από 160 μέχρι 330. Ρωτάω εσείς που κάνετε τα test όταν δεν γνωρίζετε ότι το καθε αυτοκίνητο μοντέλο μιας μάρκας έχει άλλη ποσότητα,λαδιού, μικρότερη η μεγαλύτερη εργασία για αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Αυτός είναι ο λόγος απο160 μέχρι 330.
Πάντα υπάρχει καλός και κακός επαγγελματίας, όλα τα συνεργεία δεν είναι ίδια (ελεύθερα ή επίσημα) ... Αν θέλετε όμως ο έλεγχος που κάνετε να έχει νόημα, κάντε τον βάσει ISO ...
Επειδή είμαστε Έλληνες και φυσικά έχουμε άποψη για όλα έχετε μπει όλοι εδώ μέσα και κατακρίνετε. Αντίστοιχα θα κάνατε αν μιλάγανε για κάποιο άλλο επάγγελμα. Για να κρίνεις πρέπει να ξέρεις κι εγώ το μόνο που έχω να πω είναι για αρχή, μάθετε να οδηγείτε. Μετά βλέπουμε αν πρέπει να έχετε αποψη
"Ο φόβος φυλάει τα έρημα"
Μακάρι να γίνει κάτι πραγματικά, αν και αμφιβάλω
κ ο αγιος φοβερα θελει,συνεχιστε τη καλη δουλεια,ενα μεγαλο μπραβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έχω το Avensis 19 χρονιά και στα φρένα δεν έχω αλλάξει πέραν από τακάκια τίποτα άλλο.
Το σίγουρο είναι πως κάποιος έπρεπε να βγει να τα πει όλα αυτά.
100% ανεύρεση βλαβών,100% ποιότητα,100 % κατανόηση του πελάτη, εδώ και αρκετά χρόνια!!!
Μένω στην Θεσσαλονίκη. Έχω ένα Hyundai I20 diesel 1100 του 1ος/2018 με 45000Km. Για τα πρώτα 5 χρόνια πήγαινα στην αντιπροσωπεία με βάση το πρόγραμμα που μου έδωσαν από την αντιπροσωπεία ώστε να έχω όλες τις εγγυήσεις σε ισχύ. Στα πρώτα 8000Km πήγα στην αντιπροσωπεία διαμαρτυρόμενος ότι δεν μπαίνουν πάντα καλά οι ταχύτητες και κάποιες φορές αναγκάζομαι να τις καρφώνω. Στην αρχή με έλεγαν ότι φταίω εγώ και το πόδι μου και δεν πατάω καλά τον συμπλέκτη. (Τα δυο προηγούμενα αμάξια μου το ένα με 300.000Km και το άλλο 260.000Km ποτέ δεν τα άλλαξα δίσκο γιατί δεν χρειάστηκε αντικατάσταση). Όταν τους ζόρισα τάχαμου επικοινώνησαν με την Hyundai στην Ιαπωνία και τους είπαν ότι ο κατασκευαστής προβλέπει ότι κάθε 4 φορές που μπαίνει η ταχύτητα στο συγκεκριμένο αμάξι είναι φυσιολογικό την μια φορά να μη μπαίνει κανονικά και να πρέπει να ξαναπροσπαθήσω. Ουσιαστικά είπαν με τόσα που πλήρωσες περίμενες να πάρεις καλύτερο αυτοκίνητο; Πλήρωνα 220 ευρώ κάθε χρόνο ως τον Ιανουάριο 2023 για να μη χάσω την υποτιθέμενη εγγύηση. Κάθε φορά φυσικά τους έλεγα για το πρόβλημα με τις ταχύτητες και κάθε φορά μου έλεγαν τα ίδια και τα ίδια. Τον Ιανουάριο του 2024 μόλις είχε τελειώσει η εγγύηση και είχα 43000Km πήγα για το προβλεπόμενο σέρβις. Πριν μπω ρώτησα το προβλεπόμενο κόστος. Με είπαν ότι αυτό το σέρβις κοστίζει 320 ευρώ. Λέω παιδιά χαλαρώστε... Το αμάξι μου είναι καινουργίλα με 43.000Km, τι άλλο θα αλλάξετε εκτός από λάδια και φίλτρα; Μάλιστα τους είπα αν μπορείτε να μου φτιάξετε το πρόβλημα με τις ταχύτητες θα σας δώσω τα 320. Δεν πήρα φυσικά απάντηση και σηκώθηκα και έφυγα. Έτσι κι αλλιώς οι υποτιθέμενες εγγυήσεις είχαν λήξει. Πήγα σε ένα άλλο συνεργείο, εκεί που πάω και το αμάξι του γιου μου. Πλήρωσα 90 ευρώ και με άλλαξαν λάδια, φίλτρο λαδιού και αέρος. Βάλαμε τα καλύτερα. Τέλος να προσθέσω ότι κάποια στιγμή μέσα στην πρώτη διετία ένα όχημα με έξυσε την μπογιά στον πίσω προφυλακτήρα και πήγα στην αντιπροσωπεία να τον βάψω για να γίνει σωστή δουλειά. Βάφτηκε ολόκληρος ο προφυλακτήρας υποτίθεται για να γίνει πιο σωστή δουλειά. Φαντάζομαι ότι ο κάθε σώφρων το ίδιο θα έκανε αφού μάλιστα πλήρωνε και η ασφάλεια του άλλου αυτοκινήτου. Μετά από ένα χρόνο άρχισε να ξεφλουδίζεται και αυτό το ξεφλούδισμα δεν σταμάτησε ποτέ. Καλύτερα να πήγαινα στον λαμαρινά στην γειτονιά μου. Υποθέτω ότι θα κρατούσε περισσότερο η βαφή... Αυτά από εμένα και την εμπειρία μου από τους συγκεκριμένους. Υπάρχουν τα φτηνά και τα φτηνιάρικα αμάξια και οι αντιπροσωπίες που δεν είναι αντάξιες του ονόματος που φέρουν. Από μακρυά και αγαπημένοι... Περίμενα περισσότερα από την συγκεκριμένη εταιρία. Την επόμενη φορά δεν ξαναψήνομαι... Πολλές φορές η διαφήμιση μπορεί κάποιες εταιρίες να τις εκτοξεύσει περισσότερο από ότι πραγματικά αξίζουν.
Εμένα πάντως στο πρώτο service η bmw μου έστειλε και βιντεακι από τον έλεγχο (και κόστος service με δικά μου ανταλλακτικά λιγότερο από ανάλογο Service σε hyunday 😂)
Μπράβο σας γι αυτές τις έρευνες. Ήταν κάτι που έλλειπε πραγματικά από την Ελλάδα!
Συνεχίστε ακάθεκτοι, ο έλεγχος, αλλά και η πιθανότητα του ελέγχου, βελτιώνει τον ελεγχόμενο, σε κάθε περίπτωση. (ομιλώ μετά λόγου γνώσεως).
Κάντε και μια έρευνα πόσα συνεργεία κάνουν ζημιές και πόσα ξεχνούν να βάλουν τα εξαρτήματα όλα πίσω στο αυτοκίνητο. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον
Μπράβο για την δουλειά που κάνετε, κανείς δεν είχε ασχοληθεί μέχρι σήμερα με τέτοια πράγματα.
Το θέμα είναι να κάνουν κάτι και με τις τιμές όμως!
Όλα τα συνεργεία δεν είναι απατεώνες βρείτε έναν Μάστορα να τον εμπιστεύεστε για να κάνετε σωστά την δουλειά σας είναι πολύ εύκολο να κρίνεις ένα συνεργείο μην ξεχνάτε ότι και αυτή είναι άνθρωποι και κάνουν λάθη