σχόλια
Ανίχνευση βλαβών: 1η θέση για την Hyundai Μητρόπουλος με 72%
Βρήκε το 72% των βλαβών που είναι η καλύτερη επίδοση φέτος
Πληρώσαμε 80 ευρώ λιγότερο από την Βελμαρ
Στον ποιοτικό έλεγχο 1η φέτος η Citroen με 100%
Τι είναι σημαντικότερο; Η εύρεση βλαβών κι ας μην έχουν καλή συμπεριφορά ή η συνολική εξυπηρέτηση να είναι καλή;
Μεγάλη βελτίωση στην εύρεση βλαβών,1ος ο Μητρόπουλος
Συνεχίζουμε τον 2ο κύκλο μυστικών test συνεργείων στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της χώρας και όπως είχαμε κανει και πέρσι, βλέπουμε ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο τα πήγε καλύτερα από όλους. Αυτή την φορά επισκεφτήκαμε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Hyundai Μητρόπουλος Α.Ε.. Μέχρι τώρα έχουμε πραγματοποιήσει 7 συνολικά μυστικά test συνεργείων, και όπως σας αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο, η βελτίωση είναι εμφανής. Συγκεκριμένα, επισκεφτήκαμε εξουσιοδοτημένα της Toyota, Peugeot, Citroen, Fiat, Renault και 2 φορές σε Hyundai. Όλες αξιολογήθηκαν με υψηλότερες βαθμολογίες από την περσινή χρονιά στην εύρεση βλαβών, με τα ποσοστά επιτυχίας τους να είναι ανάμεσα σε 61% έως και 72%.
Την καλύτερη επίδοση στην εύρεση βλαβών είχε η Hyundai Μητρόπουλος με 72%. Αξίζει να πούμε οτι 7 μήνες πριν η Hyundai Μητρόπουλος είχε ζητήσει η ίδια να αξιολογηθεί, στις μυστικές δοκιμές μας, για να δούμε την διαφορά. Και πράγματι τα πήγε πολυ καλά.
Εδώ να θυμίσουμε πως κάθε επίσκεψη σε συνεργείο γίνεται πάντα με αυτοκίνητα αναγνωστών, όπου μπροστά τους δημιουργούμε κάποιες «βλάβες» με τη διαδικασία να βιντεοσκοπείται. Οι βλάβες είναι ίδιες για όλα τα αυτοκίνητα και είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται να κάνουν σε ένα service τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Έπειτα, επισκεπτόμαστε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο (πάντα μαζί με τον ιδιοκτήτη) και αξιολογούμε την ανίχνευση βλαβών από το εκάστοτε συνεργείο.
Μάρκα | Εύρεση Βλαβών |
---|---|
Hyundai Μητρόπουλος | 72% |
Citroen | 71% |
Hyundai Βελμαρ | 71% |
Toyota | 68% |
Peugeot | 68% |
Fiat | 68% |
Renault | 61% |
Η Hyundai Μητρόπουλος ήταν και 80 ευρώ φθηνότερη από την Βελμαρ
Ένα ακόμα στοιχείο που μας έκανε εντύπωση, ήταν η χρέωση του service που έκανε η Hyundai Μητρόπουλος. Συγκεκριμένα, πληρώσαμε 250 ευρώ για αλλαγή λαδιών και φίλτρων, ενώ για τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες στην Βελμαρ (την αλυσίδα εξουσιοδοτημένων που ανήκει στον Όμιλο Βασιλάκη που έχει και την αντιπροσωπεία της Hyundai στην Ελλάδα) πληρώσαμε 330 ευρώ. Και στις δύο επισκέψεις μας, χρησιμοποιήσαμε δύο i20 αναγνωστών μας.
Εδώ να τονίσουμε πως στο service έχουν αντικατασταθεί τα ίδια πράγματα (μικρό service:λάδια-φίλτρα) με μια διαφορά. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στην Βελμάρ μας χρέωσαν για μικρο-συμπληρώματα (π.χ. νερό στο ψυγείο), κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ έως τώρα, στα 75+ test συνεργείων που έχουμε πραγματοποιήσει έως τώρα.
Στον ποιοτικό έλεγχο, καλύτερη φέτος η Citroen που έπιασε 100%
Στα 75+ μυστικά test συνεργείων που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι και σήμερα, είναι μόλις η 2η φορά που κάποιος πιάνει το 100% της βαθμολογίας ποιοτικού ελέγχου (η 1η ήταν της Mercedes στην Θεσσαλονίκη). Αυτό το πέτυχε φέτος εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Citroen που επισκεφτήκαμε πρόσφατα.
Εδώ να θυμίσουμε πως, στα κριτήρια αξιολόγησης ποιοτικού έλεγχου, βαθμολογούμε αν το εξουσιοδοτημένο συνεργείο μας παραδίδει πιστοποιητικό ελέγχου και αναφοράς προβλημάτων με κοστολόγηση, αν πραγματοποιούν test drive με το αυτοκίνητο, και πόσο εύκολα καταφέραμε να κλείσουμε ραντεβού για service. Επίσης, βαθμολογούμε αν υπήρχε χώρος αναμονής, αν επικοινώνησαν μαζί μας μετά το service για να μάθουν αν μείναμε ευχαριστημένοι και πόσο χρόνο αφιέρωσε ο μηχανικός για να μας εξηγήσει την κατάσταση του αυτοκινήτου μας και ότι άλλη ταλαιπωρία ή ευχάριστη έκπληξη, προκύψει.
Σχολιάστε |
Όλο είναι θέμα υπαλλήλων στο εκάστοτε εξουσιοδοτημένο συνεργειο. Κάποια στιγμή τους τυχαινει πολύ δυνατό team μηχανικών αλλά με τις μισθολογικές και εργασιακες πολιτικές τους ωθούν προς την έξοδο. Επομένως ανά καιρους ένα ελεεινό μαγαζί γίνεται εξαιρετικό ,και το ανάποδο. Ελάχιστα συνεργεία ενδιαφέρει να διατηρουν ή να αποκτούν πραγματικά ικανό προσωπικό.
Προβολή περισσότερων σχολίων