Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
121
σχόλια
Ανίχνευση βλαβών: 1η θέση για την Hyundai Μητρόπουλος με 72%

Ανίχνευση βλαβών: 1η θέση για την Hyundai Μητρόπουλος με 72%

Διαβάστηκε από 23128 αναγνώστες - 7/5/2024

Βρήκε το 72% των βλαβών που είναι η καλύτερη επίδοση φέτος
Πληρώσαμε 80 ευρώ λιγότερο από την Βελμαρ
Στον ποιοτικό έλεγχο 1η φέτος η Citroen με 100%
Τι είναι σημαντικότερο; Η εύρεση βλαβών κι ας μην έχουν καλή συμπεριφορά ή η συνολική εξυπηρέτηση να είναι καλή;

Μεγάλη βελτίωση στην εύρεση βλαβών,1ος ο Μητρόπουλος

Συνεχίζουμε τον 2ο κύκλο μυστικών test συνεργείων στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της χώρας και όπως είχαμε κανει και πέρσι, βλέπουμε ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο τα πήγε καλύτερα από όλους. Αυτή την φορά επισκεφτήκαμε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Hyundai Μητρόπουλος Α.Ε.. Μέχρι τώρα έχουμε πραγματοποιήσει 7 συνολικά μυστικά test συνεργείων, και όπως σας αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο, η βελτίωση είναι εμφανής. Συγκεκριμένα, επισκεφτήκαμε εξουσιοδοτημένα της Toyota, Peugeot, Citroen, Fiat, Renault και 2 φορές σε Hyundai. Όλες αξιολογήθηκαν με υψηλότερες βαθμολογίες από την περσινή χρονιά στην εύρεση βλαβών, με τα ποσοστά επιτυχίας τους να είναι ανάμεσα σε 61% έως και 72%.

Την καλύτερη επίδοση στην εύρεση βλαβών είχε η Hyundai Μητρόπουλος με 72%. Αξίζει να πούμε οτι 7 μήνες πριν η Hyundai Μητρόπουλος είχε ζητήσει η ίδια να αξιολογηθεί, στις μυστικές δοκιμές μας, για να δούμε την διαφορά. Και πράγματι τα πήγε πολυ καλά.

Εδώ να θυμίσουμε πως κάθε επίσκεψη σε συνεργείο γίνεται πάντα με αυτοκίνητα αναγνωστών, όπου μπροστά τους δημιουργούμε κάποιες «βλάβες» με τη διαδικασία να βιντεοσκοπείται. Οι βλάβες είναι ίδιες για όλα τα αυτοκίνητα και είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται να κάνουν σε ένα service τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Έπειτα, επισκεπτόμαστε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο (πάντα μαζί με τον ιδιοκτήτη) και αξιολογούμε την ανίχνευση βλαβών από το εκάστοτε συνεργείο.  

Μάρκα Εύρεση Βλαβών
Hyundai Μητρόπουλος 72%
Citroen 71%
Hyundai Βελμαρ 71%
Toyota 68%
Peugeot 68%
Fiat 68%
Renault 61%
*Η βαθμολογία στις ισοβαθμίες κατατάσσεται με κριτήριο τον ποιοτικό έλεγχο.

Η Hyundai Μητρόπουλος ήταν και 80 ευρώ φθηνότερη από την Βελμαρ

Ένα ακόμα στοιχείο που μας έκανε εντύπωση, ήταν η χρέωση του service που έκανε η Hyundai Μητρόπουλος. Συγκεκριμένα, πληρώσαμε 250 ευρώ για αλλαγή λαδιών και φίλτρων, ενώ για τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες στην Βελμαρ (την αλυσίδα εξουσιοδοτημένων που ανήκει στον Όμιλο Βασιλάκη που έχει και την αντιπροσωπεία της Hyundai στην Ελλάδα) πληρώσαμε 330 ευρώ. Και στις δύο επισκέψεις μας, χρησιμοποιήσαμε δύο i20 αναγνωστών μας

Εδώ να τονίσουμε πως στο service έχουν αντικατασταθεί τα ίδια πράγματα (μικρό service:λάδια-φίλτρα) με μια διαφορά. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στην Βελμάρ μας χρέωσαν για μικρο-συμπληρώματα (π.χ. νερό στο ψυγείο), κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ έως τώρα, στα 75+ test συνεργείων που έχουμε πραγματοποιήσει έως τώρα. 

Στον ποιοτικό έλεγχο, καλύτερη φέτος η Citroen που έπιασε 100%

Στα 75+ μυστικά test συνεργείων που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι και σήμερα, είναι μόλις η 2η φορά που κάποιος πιάνει το 100% της βαθμολογίας ποιοτικού ελέγχου (η 1η ήταν της Mercedes στην Θεσσαλονίκη). Αυτό το πέτυχε φέτος εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Citroen που επισκεφτήκαμε πρόσφατα.

Εδώ να θυμίσουμε πως, στα κριτήρια αξιολόγησης ποιοτικού έλεγχου, βαθμολογούμε αν το εξουσιοδοτημένο συνεργείο μας παραδίδει πιστοποιητικό ελέγχου και αναφοράς προβλημάτων με κοστολόγηση, αν πραγματοποιούν test drive με το αυτοκίνητο, και πόσο εύκολα καταφέραμε να κλείσουμε ραντεβού για service. Επίσης, βαθμολογούμε αν υπήρχε χώρος αναμονής, αν επικοινώνησαν μαζί μας μετά το service για να μάθουν αν μείναμε ευχαριστημένοι και πόσο χρόνο αφιέρωσε ο μηχανικός για να μας εξηγήσει την κατάσταση του αυτοκινήτου μας και ότι άλλη ταλαιπωρία ή ευχάριστη έκπληξη, προκύψει. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε
  • Giannis Solomonidis

    Όλο είναι θέμα υπαλλήλων στο εκάστοτε εξουσιοδοτημένο συνεργειο. Κάποια στιγμή τους τυχαινει πολύ δυνατό team μηχανικών αλλά με τις μισθολογικές και εργασιακες πολιτικές τους ωθούν προς την έξοδο. Επομένως ανά καιρους ένα ελεεινό μαγαζί γίνεται εξαιρετικό ,και το ανάποδο. Ελάχιστα συνεργεία ενδιαφέρει να διατηρουν ή να αποκτούν πραγματικά ικανό προσωπικό.

    Προβολή περισσότερων σχολίων
  • Giorgos Karavasilakis

    Πέρσι θυμάμαι δεν βρίσκανε ούτε τις μισές.. Το λες και βελτίωση αυτό που έχει γίνει, αλλά με την διαφορά τιμής, τι φάση?

  • Nektarios Tsapatoris

    Εγω παντως λεω μιας και εχω αι 20 του 2019 μοντελο μακρια οποιος και να ειναι αντιπροσωπος κοροιδια σκετη και οποιος θελει του το εξηγω παντως δεν ειμαι ευχριστιμενος με το χιουνται και το πηρα καινουργιο

  • Rafaelo Mazur

    Πριν 3 μήνες επίσκεψη στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία για διαγνωστικό έλεγχο με αποτέλεσμα να μου σπάσουν ένα πλαστικό κούμπωμα από τα μπεκ με κόστος 140 ευρώ παραγγελία από εξωτερικό δεν δεχόντουσαν να το πληρώσουν εννοείται με αποτέλεσμα το το πληρώσω εγώ και να μην μου χρεώσουν τον έλεγχο . Δηλαδή από 60.ευρω που θα πλήρωνα τελικά πλήρωσα 140 ευχαριστώ δεν θα ξαναπάρω . Μόνο για να αγοράζεις αμάξια είναι και για τίποτα άλλο , να ποσά που σου χρεώνουν όλες για τα service είναι πανάκριβα

  • Οδυσσέας Μαυρομάτης

    Εγώ δεν μπορώ να δεχτώ την μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε δύο ίδιες αντιπροσωπείες... Θα έπρεπε να προσφέρουν ίδιες τιμές σε όλα. Ότι θέλει χρεώνει ο καθένας δλδ?

  • Μιχαλης Γιαννακακης

    Συνολικά

  • George Moustakis

    Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα συνεργεία που προσέχουν τους πελάτες! Όλα έχουν σημασία αλλά οι βλάβες τη σημαντικότερη!

  • Bill Tzts

    Δεν πας καν

  • Ζαφείρης Μπεκιαρίδης

    Σημασία έχει να βρίσκουν τις βλάβες! Στη τελική και οι πιο γνωστοί οίκοι μόδας δεν διακρίνονται για την ευγένεια τους 😂🤣🤣

  • ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΗΝΑΚΑΚΗΣ

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση. Προσωπική δραματική εμπειρία με i20 από ατύχημα. Αναμονή 4 μήνες, με χιλιάδες δικαιολογίες, χωρίς να δίνουν ενημέρωση, και στο τέλος απώλεια πινακίδας και έκδοση νέων. Συμπεριφορά υπευθύνων συνεργείου ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ.

  • George Merisiotis

    Καπου το εχασα🤔...72% η καλυτερη...ο αφελης😜 ειχα την εντυπωση οτι ειναι υποχρεοι για το 100% μιας και τα ακουμπαμε γιαυτο. Αλλα καλα κανουν εφοσον υπαρχει ανοχη μας.😉

  • Μηνάς Αποστόλου

    Το αστείο είναι πως ένας εξουσιοδοτημένος κάνει καλύτερη δουλειά από τα κεντρικά... Χαχαχαχα

  • Βασίλης Θαλής

    Φυσικά και η συνολική τους συμπεριφορά είναι αυτή που μετράει! Τι να το κάνω να είναι καλοί σε ένα πράγμα και στα άλλα για τον .....καβάλα?

  • Kwstas Lampropoulos

    Για μένα θα πρέπει σε όλα να είναι υπόδειγμα! Τόσα λεφτά μας παίρνουν!!

  • Vaggelis Papaioannou

    Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε ?

  • Nikos Petropoulos

    😂😂😂😂

  • Panagiotis Tamtakos

    Άλλαξα μάρκα και ο πρώτος μου καημός είναι ότι πρέπει να αλλάξω συνεργείο.

  • Καννάς Ηλίας

    Έτσι όπως είναι οι εποχές πρέπει να υπάρχει η Χρυσή τομή, δηλαδή και ικανοποιητικές υπηρεσίες και προσιτές τιμές.

  • Stamatis Varsamos

    Σημασία έχει ο πελάτης να ειναι ευχαριστημένος συνολικά! Αλλά σίγουρα οι βλάβες παίζουν σημαντικό ρολο

  • Stelios Giannelis

    Είναι ο πιό σοβαρός !

  • Thanasis Hasiotis

    Γενικότερα μία εικόνα μιας αντιπροσωπείας με μία άλλης δεν μπορεί να είναι ποτέ η ίδια έχουν πάρα πολύ μεγαλες διάφορες.... Ακόμα και από τον άνθρωπο που θα το φτιάξει το αυτοκίνητο συνήθως δεν είναι ποτέ ο ίδιος

  • Mike Ghostbiker Zachariadis

    Ποια βλάβη όμως βρηκαν στα i20 ,που είχατε δημιουργήσει εσείς;

  • Eva Fariou

    Ελληνίδα επαγγελματίας καθαρίστρια. Αναλαμβάνω πάσης φύσεως χώρους. Έμπειρη κι εργατική. Άριστο αποτέλεσμα. Στείλτε τη περιοχή σας και θα επικοινωνήσω μαζί σας. Ευχαριστώ πολύ.

  • Marinos Pistikos

    Με τοσες βλαβες που παρουσιαζαν τουλαχιστον στο παρελθον τα σιτροεν ,λογικο ναχουν γινει εξπερ στα συνεργεια ....

  • Dimos Kolovos

    Το 2008 αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο με 2 χρόνια εγγύηση. Έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ στην αντιπροσωπεία για να μην χαθεί η εγγύηση, και δεν με ξαναείδαν. Από τότε μόνο σε εξωτερικό συνεργείο. Στο 99% των περιπτώσεων, ένα εξειδικευμένο συνεργείο θα κάνει καλύτερη και φθηνότερη δουλειά, και θα έχεις και πιο προσωπική σχέση με τον μάστορα/ιδιοκτητη

Διαβάστε και άλλα σχόλια στην σελίδα μας στο Facebook