σχόλια
Ανίχνευση βλαβών: 1η θέση για την Hyundai Μητρόπουλος με 72%
Βρήκε το 72% των βλαβών που είναι η καλύτερη επίδοση φέτος
Πληρώσαμε 80 ευρώ λιγότερο από την Βελμαρ
Στον ποιοτικό έλεγχο 1η φέτος η Citroen με 100%
Τι είναι σημαντικότερο; Η εύρεση βλαβών κι ας μην έχουν καλή συμπεριφορά ή η συνολική εξυπηρέτηση να είναι καλή;
Μεγάλη βελτίωση στην εύρεση βλαβών,1ος ο Μητρόπουλος
Συνεχίζουμε τον 2ο κύκλο μυστικών test συνεργείων στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της χώρας και όπως είχαμε κανει και πέρσι, βλέπουμε ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο τα πήγε καλύτερα από όλους. Αυτή την φορά επισκεφτήκαμε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Hyundai Μητρόπουλος Α.Ε.. Μέχρι τώρα έχουμε πραγματοποιήσει 7 συνολικά μυστικά test συνεργείων, και όπως σας αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο, η βελτίωση είναι εμφανής. Συγκεκριμένα, επισκεφτήκαμε εξουσιοδοτημένα της Toyota, Peugeot, Citroen, Fiat, Renault και 2 φορές σε Hyundai. Όλες αξιολογήθηκαν με υψηλότερες βαθμολογίες από την περσινή χρονιά στην εύρεση βλαβών, με τα ποσοστά επιτυχίας τους να είναι ανάμεσα σε 61% έως και 72%.
Την καλύτερη επίδοση στην εύρεση βλαβών είχε η Hyundai Μητρόπουλος με 72%. Αξίζει να πούμε οτι 7 μήνες πριν η Hyundai Μητρόπουλος είχε ζητήσει η ίδια να αξιολογηθεί, στις μυστικές δοκιμές μας, για να δούμε την διαφορά. Και πράγματι τα πήγε πολυ καλά.
Εδώ να θυμίσουμε πως κάθε επίσκεψη σε συνεργείο γίνεται πάντα με αυτοκίνητα αναγνωστών, όπου μπροστά τους δημιουργούμε κάποιες «βλάβες» με τη διαδικασία να βιντεοσκοπείται. Οι βλάβες είναι ίδιες για όλα τα αυτοκίνητα και είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται να κάνουν σε ένα service τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Έπειτα, επισκεπτόμαστε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο (πάντα μαζί με τον ιδιοκτήτη) και αξιολογούμε την ανίχνευση βλαβών από το εκάστοτε συνεργείο.
Μάρκα | Εύρεση Βλαβών |
---|---|
Hyundai Μητρόπουλος | 72% |
Citroen | 71% |
Hyundai Βελμαρ | 71% |
Toyota | 68% |
Peugeot | 68% |
Fiat | 68% |
Renault | 61% |
Η Hyundai Μητρόπουλος ήταν και 80 ευρώ φθηνότερη από την Βελμαρ
Ένα ακόμα στοιχείο που μας έκανε εντύπωση, ήταν η χρέωση του service που έκανε η Hyundai Μητρόπουλος. Συγκεκριμένα, πληρώσαμε 250 ευρώ για αλλαγή λαδιών και φίλτρων, ενώ για τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες στην Βελμαρ (την αλυσίδα εξουσιοδοτημένων που ανήκει στον Όμιλο Βασιλάκη που έχει και την αντιπροσωπεία της Hyundai στην Ελλάδα) πληρώσαμε 330 ευρώ. Και στις δύο επισκέψεις μας, χρησιμοποιήσαμε δύο i20 αναγνωστών μας.
Εδώ να τονίσουμε πως στο service έχουν αντικατασταθεί τα ίδια πράγματα (μικρό service:λάδια-φίλτρα) με μια διαφορά. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στην Βελμάρ μας χρέωσαν για μικρο-συμπληρώματα (π.χ. νερό στο ψυγείο), κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ έως τώρα, στα 75+ test συνεργείων που έχουμε πραγματοποιήσει έως τώρα.
Στον ποιοτικό έλεγχο, καλύτερη φέτος η Citroen που έπιασε 100%
Στα 75+ μυστικά test συνεργείων που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι και σήμερα, είναι μόλις η 2η φορά που κάποιος πιάνει το 100% της βαθμολογίας ποιοτικού ελέγχου (η 1η ήταν της Mercedes στην Θεσσαλονίκη). Αυτό το πέτυχε φέτος εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Citroen που επισκεφτήκαμε πρόσφατα.
Εδώ να θυμίσουμε πως, στα κριτήρια αξιολόγησης ποιοτικού έλεγχου, βαθμολογούμε αν το εξουσιοδοτημένο συνεργείο μας παραδίδει πιστοποιητικό ελέγχου και αναφοράς προβλημάτων με κοστολόγηση, αν πραγματοποιούν test drive με το αυτοκίνητο, και πόσο εύκολα καταφέραμε να κλείσουμε ραντεβού για service. Επίσης, βαθμολογούμε αν υπήρχε χώρος αναμονής, αν επικοινώνησαν μαζί μας μετά το service για να μάθουν αν μείναμε ευχαριστημένοι και πόσο χρόνο αφιέρωσε ο μηχανικός για να μας εξηγήσει την κατάσταση του αυτοκινήτου μας και ότι άλλη ταλαιπωρία ή ευχάριστη έκπληξη, προκύψει.
Σχολιάστε |
Όλο είναι θέμα υπαλλήλων στο εκάστοτε εξουσιοδοτημένο συνεργειο. Κάποια στιγμή τους τυχαινει πολύ δυνατό team μηχανικών αλλά με τις μισθολογικές και εργασιακες πολιτικές τους ωθούν προς την έξοδο. Επομένως ανά καιρους ένα ελεεινό μαγαζί γίνεται εξαιρετικό ,και το ανάποδο. Ελάχιστα συνεργεία ενδιαφέρει να διατηρουν ή να αποκτούν πραγματικά ικανό προσωπικό.
Προβολή περισσότερων σχολίων
Πέρσι θυμάμαι δεν βρίσκανε ούτε τις μισές.. Το λες και βελτίωση αυτό που έχει γίνει, αλλά με την διαφορά τιμής, τι φάση?
Εγω παντως λεω μιας και εχω αι 20 του 2019 μοντελο μακρια οποιος και να ειναι αντιπροσωπος κοροιδια σκετη και οποιος θελει του το εξηγω παντως δεν ειμαι ευχριστιμενος με το χιουνται και το πηρα καινουργιο
Πριν 3 μήνες επίσκεψη στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία για διαγνωστικό έλεγχο με αποτέλεσμα να μου σπάσουν ένα πλαστικό κούμπωμα από τα μπεκ με κόστος 140 ευρώ παραγγελία από εξωτερικό δεν δεχόντουσαν να το πληρώσουν εννοείται με αποτέλεσμα το το πληρώσω εγώ και να μην μου χρεώσουν τον έλεγχο . Δηλαδή από 60.ευρω που θα πλήρωνα τελικά πλήρωσα 140 ευχαριστώ δεν θα ξαναπάρω . Μόνο για να αγοράζεις αμάξια είναι και για τίποτα άλλο , να ποσά που σου χρεώνουν όλες για τα service είναι πανάκριβα
Εγώ δεν μπορώ να δεχτώ την μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε δύο ίδιες αντιπροσωπείες... Θα έπρεπε να προσφέρουν ίδιες τιμές σε όλα. Ότι θέλει χρεώνει ο καθένας δλδ?
Συνολικά
Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα συνεργεία που προσέχουν τους πελάτες! Όλα έχουν σημασία αλλά οι βλάβες τη σημαντικότερη!
Δεν πας καν
Σημασία έχει να βρίσκουν τις βλάβες! Στη τελική και οι πιο γνωστοί οίκοι μόδας δεν διακρίνονται για την ευγένεια τους 😂🤣🤣
Η χειρότερη εξυπηρέτηση. Προσωπική δραματική εμπειρία με i20 από ατύχημα. Αναμονή 4 μήνες, με χιλιάδες δικαιολογίες, χωρίς να δίνουν ενημέρωση, και στο τέλος απώλεια πινακίδας και έκδοση νέων. Συμπεριφορά υπευθύνων συνεργείου ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ.
Καπου το εχασα🤔...72% η καλυτερη...ο αφελης😜 ειχα την εντυπωση οτι ειναι υποχρεοι για το 100% μιας και τα ακουμπαμε γιαυτο. Αλλα καλα κανουν εφοσον υπαρχει ανοχη μας.😉
Το αστείο είναι πως ένας εξουσιοδοτημένος κάνει καλύτερη δουλειά από τα κεντρικά... Χαχαχαχα
Φυσικά και η συνολική τους συμπεριφορά είναι αυτή που μετράει! Τι να το κάνω να είναι καλοί σε ένα πράγμα και στα άλλα για τον .....καβάλα?
Για μένα θα πρέπει σε όλα να είναι υπόδειγμα! Τόσα λεφτά μας παίρνουν!!
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε ?
😂😂😂😂
Άλλαξα μάρκα και ο πρώτος μου καημός είναι ότι πρέπει να αλλάξω συνεργείο.
Έτσι όπως είναι οι εποχές πρέπει να υπάρχει η Χρυσή τομή, δηλαδή και ικανοποιητικές υπηρεσίες και προσιτές τιμές.
Σημασία έχει ο πελάτης να ειναι ευχαριστημένος συνολικά! Αλλά σίγουρα οι βλάβες παίζουν σημαντικό ρολο
Είναι ο πιό σοβαρός !
Γενικότερα μία εικόνα μιας αντιπροσωπείας με μία άλλης δεν μπορεί να είναι ποτέ η ίδια έχουν πάρα πολύ μεγαλες διάφορες.... Ακόμα και από τον άνθρωπο που θα το φτιάξει το αυτοκίνητο συνήθως δεν είναι ποτέ ο ίδιος
Ποια βλάβη όμως βρηκαν στα i20 ,που είχατε δημιουργήσει εσείς;
Ελληνίδα επαγγελματίας καθαρίστρια. Αναλαμβάνω πάσης φύσεως χώρους. Έμπειρη κι εργατική. Άριστο αποτέλεσμα. Στείλτε τη περιοχή σας και θα επικοινωνήσω μαζί σας. Ευχαριστώ πολύ.
Με τοσες βλαβες που παρουσιαζαν τουλαχιστον στο παρελθον τα σιτροεν ,λογικο ναχουν γινει εξπερ στα συνεργεια ....
Το 2008 αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο με 2 χρόνια εγγύηση. Έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ στην αντιπροσωπεία για να μην χαθεί η εγγύηση, και δεν με ξαναείδαν. Από τότε μόνο σε εξωτερικό συνεργείο. Στο 99% των περιπτώσεων, ένα εξειδικευμένο συνεργείο θα κάνει καλύτερη και φθηνότερη δουλειά, και θα έχεις και πιο προσωπική σχέση με τον μάστορα/ιδιοκτητη