Κάνεις πολλά χιλιόμετρα και το κόστος καυσίμων είναι δυσβάστακτο; Τοποθετώντας σύστημα υγραεριοκίνησης, θα μειώσεις τα έξοδα ανεφοδιασμού στα μισά!
Μία από τις κυριότερες αιτίες που πονοκεφαλιάζει τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, είναι σίγουρα οι τιμές των καυσίμων. Αυτό ωστόσο δεν συμβαίνει σε όσους έχουν εγκαταστήσει στα αυτοκίνητά τους, σύστημα υγραεριοκίνησης. Η τιμή του LPG, σε σχέση με αυτή της βενζίνης είναι κατά πολύ φθηνότερη, και το καταστεί ως το νούμερο ένα σύμμαχο για την τσέπη μας.
Παρά την γενικότερη αύξηση της τιμής των καυσίμων, το υγραέριο παραμένει η πιο οικονομική λύση στην ελληνική αγορά. Τα τελευταία χρόνια το υγραέριο ως εναλλακτικό καύσιμο κίνησης έχει σκαρφαλώσει στην 1η θέση της προτίμησης του αγοραστικού κοινού για την οικονομική τους μετακίνηση, με όφελος που φτάνει και το 50% σε σχέση με τη βενζίνη, παραμένοντας σταθερά το οικονομικότερο καύσιμο. Αν υπολογίσουμε και ότι πλέον μπορεί να τοποθετηθεί σε σχεδόν όλα τα οχήματα, η τοποθέτηση ενός συστήματος LPG είναι δελεαστικότερη από ποτέ.
Πολλοί οδηγοί προβληματίζονται με το κόστος εγκατάστασης LPG στο αυτοκίνητό τους. Η πολύ φθηνή όμως τιμή του LPG, συμβάλει και στην πολύ γρήγορη απόσβεση του κόστους εγκατάστασης. Για παράδειγμα, έστω ότι διαθέτουμε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει μέση κατανάλωση 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τότε σε ετήσια βάση (δηλαδή για 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο), απαιτούνται 1.200 λίτρα καυσίμου. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητό μας καταναλώνει μόνο αμόλυβδη, τα χρήματα που θα χρειαστούμε για ένα έτος ανέρχονται σε 1.704 ευρώ, ενώ για την περίπτωση του υγραερίου απαιτούνται 893. Δηλαδή προκύπτει ετήσιο όφελος 811 ευρώ. Σε μηνιαίο επίπεδο ο κάτοχος οχήματος LPG, εξοικονομεί 68 ευρώ. Διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, που στις μέρες μας, αναμφίβολα «κλείνει» πολλές τρύπες στον προϋπολογισμό, ενώ τα οφέλη για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζονται, όταν θα πραγματοποιήσει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο.
Κάτι που προσθέτει πόντους στο LPG είναι το σχετικά μικρό κόστος συντήρησης, καθώς το σύστημα του LPG αποτελείται από εξαρτήματα τα οποία κατά βάση δεν απαιτούν τρομερή συντήρηση, παρά μόνο μερικά περιφερειακά κομμάτια όπως τα φίλτρα, τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα δαπανηρά.
Σε ότι αφορά τα πρατήρια, τα δεδομένα έχουν αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν, που υπήρχαν λίγα. Πλέον δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα στον ανεφοδιασμό μας, εφόσον έχει αναπτυχθεί ένα αρκετά μεγάλο δίκτυο πρατηρίων καυσίμων που υποστηρίζει LPG.