autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
3 μικρά SUV με χαμηλή πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)

3 μικρά SUV με χαμηλή πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)

Τιμές μοντέλων: 22/10/2024
NISSAN JUKE 1.6 145 PS: 26 900€ FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV: 24 995€
CITROEN C3 AIRCROSS 1.2 PureTech 110 PS: 21 150€

3 μικρά SUV που καίνε λίγο

23/9/2024

Κανένα δεν ξεπερνά τα 6,6 λτ/100 χλμ σε πραγματικές συνθήκες.
Το υβριδικό Juke καίει 5,5 λτ/100 χλμ μικτά και 4 λτ/100 χλμ στην πόλη.
Το mild hybrid Puma έχει 6,5 λτ μέση κατανάλωση και 4 λτ/100 χλμ στο ταξίδι.
Το βενζινοκίνητο C3 Aircross καίει 6,6 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο.

Κανένα δεν ξεπερνά τα 6,6 λτ/100 χλμ σε πραγματικές συνθήκες

Η κατανάλωση καυσίμου είναι ένα σημαντικό κριτήριο επιλογής αυτοκινήτου, ειδικά στις μέρες μας όπου οι τιμές των καυσίμων βρίσκονται στα ύψη. Για αυτό το λόγο ανατρέξαμε στις μετρήσεις των αυτοκινήτων που έχουμε δοκιμάσει μέχρι τώρα, συγκρίναμε τα αποτελέσματα και σας παρουσιάζουμε 3 μοντέλα που έχουν χαμηλή μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες.

Επιλέξαμε οχήματα της κατηγορίας των μικρών SUV, μιας και αυτή είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, με τα μοντέλα να είναι το Citroen C3 Aircross στη βενζινοκίνητη έκδοση των 110 ίππων, το ήπια υβριδικό Ford Puma με τα 125 άλογα, καθώς και το full υβριδικό Nissan Juke των 145 ίππων.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, κανένα από τα 3 οχήματα δεν καίει περισσότερο από 6,6 λτ/100 χλμ. Ας δούμε τις καταναλώσεις τους αναλυτικά στον πίνακα που ακολουθεί, με την κατάταξη να είναι με κριτήριο τη μέση κατανάλωση.
 

Μάρκα/Μοντέλο Είδος Κινητήρα Τιμή-από Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
NISSAN JUKE 1.6 145 PS 145ps Hybrid   4 6 5,5
FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps Mild hybrid   7,7 4 6,5
CITROEN C3 AIRCROSS 1.2 PureTech 110 PS 110ps Βενζίνη   7,8 5,6 6,6

Το υβριδικό Nissan Juke καίει 5,5 λτ/100 χλμ μικτά και 4 λτ/100 χλμ στην πόλη

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο του Nissan Juke Hybrid αποτελείται από ένα 1.600αρι μοτέρ βενζίνης 94 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων, με τη συνολική ισχύ να είναι 145 άλογα, η οποία μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων που ονομάζεται Multi-Mode.

Ως αποτέλεσμα, η πραγματική μέση κατανάλωση του Nissan Juke Hybrid είναι 5,5 λτ/100 χλμ, ενώ στην πόλη το αυτοκίνητο σύμφωνα με τις μετρήσεις μας καίει 4 λτ/100 χλμ. Σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου, η κατανάλωση είναι 6 λτ/100 χλμ.

Το mild hybrid Ford Puma έχει 6,5 λτ μέση κατανάλωση και 4 λτ/100 χλμ στο ταξίδι

Το Ford Puma είναι διαθέσιμο με εισαγωγικό κινητήρα τον χιλιάρη ήπια υβριδικό EcoBoost των 125 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το συγκεκριμένο μοτέρ καίει 6,5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, με το μεγαλύτερο «ατού» να είναι η κατανάλωση στο ταξίδι, που είναι 4 λτ/100 χλμ. Σε αστικό κύκλο, οι μετρήσεις μας έδειξαν κατανάλωση 7,7 λτ/100 χλμ.

Το βενζινοκίνητο Citroen C3 Aircross καίει 6,6 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο

Η βασική έκδοση του Citroen C3 Aircross εφοδιάζεται με τον PureTech βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που αποδίδει 110 άλογα και συνεργάζεται με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Παρά την έλλειψη υβριδισμού, η πραγματική μέση κατανάλωση διατηρείται χαμηλά, και πιο συγκεκριμένα στα 6,6 λτ/100 χλμ.

Στο ταξίδι το γαλλικό μικρό SUV καίει 5,6 λτ/100 χλμ, ενώ στην πόλη η κατανάλωση είναι 7,8 λτ/100 χλμ. Αξίζει να αναφέρουμε πως δεν υπάρχει πιο προσιτό μοντέλο στην κατηγορία με χαμηλότερη κατανάλωση από το C3 Aircross, με τη χαμηλή τιμή να είναι ένα επιπλέον δέλεαρ για την αγορά του εν λόγω μοντέλου.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις