2008: Ικανός και γνώριμος ο 1.2 PureTech
Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής, συναντάμε τον 1.200άρη PureTech κινητήρα με τα 110 άλογα. Εξοπλισμένος με turbo και άμεσο ψεκασμό διαθέτει ροπή 215Nm διαθέσιμη στις 1.500σ.α.λ. ενώ πετυχαίνει τελική στα 188χλμ. Ο κινητήρας αυτός κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.150 κιλών, επιτρέποντας του να φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 11,2 δλ. Η ύπαρξη του αυτόματου EAT6 κιβωτίου κάνει την οδήγηση παιχνιδάκι και τον οδηγό πραγματικά να ξεχνά τι πάει να πει κούραση. Σωστές εναλλαγές που θα οδηγήσουν και σε πολύ καλά επίπεδα οικονομίας, το οποίο μεταφράζεται σε 7.4 λτ./100χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. Τέλος, για όσους … «βιάζονται» λιγάκι παραπάνω, η παρουσία του κουμπιού Sport, θα τους χαροποιήσει ιδιαίτερα μιας και ο κινητήρας μεταμορφώνεται και αρπάζει πολύ περισσότερο.
Crossland X: Με κινητήρα που του ταιριάζει γάντι
Οι 110 ίπποι σε συνδυασμό με τα 205Nm ροπής, θα κινήσουν το νέο Corssland X με ευκολία ακόμα και σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, 6 θέσεων, παρέχει πολύ καλές επιδόσεις ακόμα και από στάση, ενώ δεν πρόκειται να «κρεμάσει» στιγμή ούτε στις υψηλές στροφές. Με τη κατανάλωση (σε πραγματικές συνθήκες ) να κυμάινεται στα εξαιρετικά 6,9 λτ./100χλμ., θα καταφέρει τα 0-100 σε 11,6, τα 60-100 σε 6,6 δευτ. και τα 80-120 σε 8,9 δευτ. Με άλλα λόγια και χωρίς νούμερα; Θα κάνετε όσες προσπεράσεις θέλετε χωρίς να κάψετε ένα πορτοφόλι.
Οι αυτόματες εναλλαγές των ταχυτήτων γίνονται πολύ ομαλά, μη ψάξετε όμως το κάτι πιο σπορ, καθώς δεν θα το βρείτε.
T-Roc: Πολύ καλές επιδόσεις με σωστή κατανάλωση
Κάτω από το καπό του νέου T-Roc συναντάμε τον τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση 115 ίππων. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο κινεί με περίσσια ευκολία το αμάξωμα και δεν δείχνει να κάνει παραχωρήσεις. Το 6τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωση του ταιριάζει γάντι, ενώ η μόνη περίπτωση να αντιληφθείτε ότι ο κινητήρας είναι τρικύλινδρος είναι να φτάσετε τη βελόνα του στροφόμετρου σε πολύ υψηλά νούμερα. Με άλλα λόγια, είναι πολιτισμένος, ήσυχος και αποδοτικός. Στον τομέα της κατανάλωσης, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το νούμερο σταμάτησε στα 6,8 λτ./100χλμ. Ένα νούμερο πραγματικά πολύ καλό για την συγκεκριμένη κατηγορία
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | 2008 | T-Roc | Crossland X |
---|---|---|---|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 1.198/3 σε σειρά | 999/3 σε σειρά | 1.199 |
Καύσιμο | Βενζίνη | Βενζίνη | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 110/5.500 | 115/5.000 | 110/5.500 |
Ροπή (Nm/σαλ) | 215/1.500 | 200/2.000-3.500 | 205/1.500 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/αυτόματο/μπροστά | 6/χειροκίνητο/μπροστά | 6/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | ΝΑΙ | NAI | NAI |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 11.2 | 10.6 | 11.6 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 188 | 187 | 187 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) | 4,8 | 5.1 | 5.4 |
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) | 110 | 117 | 95 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 350 | 445 | 410 |
Copyright © 2024 - autoagora.gr