Crossland X: Ευθύβολο και με πολύ καλά φρένα
Στον δρόμο, το νέο Crossland X, είναι πραγματικά ευχάριστο και σταθερό. Δείχνει ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους και παραμένει ευθύβολο σε όλη την οδηγική εμπειρία. Με την μερικώς σφικτή ανάρτηση να μην επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει κλίσεις αλλά και να απορροφά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, δεν θα σας κουράσει ούτε εντός, ούτε εκτός αστικού κύκλου. Το σύστημα διεύθυνσης με τη σειρά του μεταφέρει στον οδηγό όλα τα τεκταινόμενα ενώ τα αποτελεσματικά φρένα μπορούν και παρέχουν την απαραίτητη σιγουριά. Εάν θελήσετε να το πάτε και λίγο στα όρια του, μην αγχωθείτε, καθώς θα διατηρήσει με μαεστρία την πρόσφυση του.
Εάν μπορούμε να εντοπίσουμε μερικά αρνητικά στοιχεία, αυτά θα ήτανε η περιορισμένη περιμετρική ορατότητα και ίσως ο θόρυβος του κινητήρα που είναι λίγο έντονος στις ψηκές στροφές. Βέβαια αυτά τα δύο, επ΄ουδενί δε είναι σε θέση να σε προβληματίσουν για την συνολική αξιοπιστία και αξία του αυτοκινήτου.
T-Roc: Πατάει γερά και παρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης
Βασισμένο στην παλτφόρμα MQB του ομίλου, κερδίζει πολλούς πόντους λόγω της ελαφριάς κατασκευής μα και της ακαμψίας της. Εμπρός θα βρείτε γόναταΜακΦέρσον και πίσω τον κλασικό ημιάκαμπτο άξονα με την σφικτή ρύθμιση να καταφέρνει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε ευχάριστη οδική συμπεριφορά και άνεση. Το επίπεδο της ποιότητας κύλισης είναι τόσο καλό που μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας, ενώ από την άλλη καμία λακκούβα ή κακοτεχνία δεν πρόκειται να σας χαλάσει τη βόλτα. Σε ανοιχτό δρόμο το T-Roc δεν παρουσιάζει τάσεις πλεύσης με την ανάρτηση να διαχειρίζεται ιδανικά το αμάξωμα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα εμφανιστεί αναπήδηση από τον πίσω άξονα. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση στο δρόμο και είναι ακριβές, δίδοντας έτσι στον οδηγό την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την στιβαρή κατασκευή και το σίγουρο πάτημά του. Σε σφιχτό ορεινό δίκτυο και αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί σβέλτα, ο 1.000άρης TSI ανταποκρίνεται πολύ θετικά ενώ σε κάθε περίπτωση το T-Roc επιδεικνύει πολύ καλή σταθερότητα, μικρές κλίσεις αμαξώματος και ουδέτερη οδική συμπεριφορά ακόμα και σε έντονη πίεση. Τα φρένα με τη σειρά τους επαρκούν για την άμεση ακινητοποίησή του με επίδοση από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,9 μέτρα.
2008: Οδηγοκεντρικό και άνετο εντός και εκτός πόλης
Είτε κινηθείτε εντός είτε εκτός πόλης, αυτό που θα αντιληφθείτε αμέσως είναι πως η μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση σε συνδυασμό με την αυξημένη από το έδαφος απόσταση, προσφέρουν μοναδική άνεση στους επιβάτες. Φιλτράρονται οι ανωμαλίες του δρόμου και τίποτα δεν κοπανάει. Ένα γενικά οδηγοκεντρικό αμάξι που στις στροφές έχει φυσιολογικές κλίσεις και ελεγχόμενες αντιδράσεις. Η ήδη υψηλή θέση οδήγησης με την καλή στήριξη, ίσως να ζορίσει λίγο οδηγούς με υψηλό ανάστημα ενώ το μικρό και σπορ σε διαστάσεις τιμόνι προσφέρει πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου και πολύ καλή πληροφόρηση. Με ουδέτερες αντιδράσεις και συμπεριφορά δεν θα σας αγχώσει στιγμή, ενώ σε βατές εκτός δρόμου διαδρομές τα πάει καλά.
Copyright © 2024 - autoagora.gr