Το μικρό crossover της Renault, με το συγκριτικό πλεονέκτημα που του εξασφαλίζει ο μικρότερος κινητήρας σε μοντέλο της κατηγορίας (όπως είναι τα μόλις 110 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας- λιγότερα πληρώνει μόνο κάποιο υβριδικό αλλά και η χαμηλότερη κλίμακα τεκμηρίων στην εφορία), γίνεται πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση αγοράς. Η τιμή αγοράς της βασικής έκδοσης είναι ένα ακόμα πολύ δυνατό στοιχείο για την επιλογή του ικανού crossover της Renault, που και πλήρως εξοπλισμένο είναι (με a/c, 4 ηλεκτρικά παράθυρα- καθρέπτες και πλήρες πακέτο multimedia), και αρκετά ευρύχωρο για να καλύψει οικογενειακές ανάγκες. Επιπλέον, έχει και την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων από το Euro NCAP που πιστοποιεί όσο καλύτερα γίνεται την ικανότητά του στην παθητική ασφάλεια των επιβατών του.
Μοντέλο | CAPTUR |
---|---|
Version | 0.9 TCe 90 |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 898 |
Κατηγορία | ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ |
Κυκλοφόρησε | 2013 |
Crash Test Euroncap | ***** |
Τιμή | 14.780 |
Τιμή με έκπτωση | 14.780 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
Μήκος | 4122 |
Πλάτος | 1778 |
Υψος | 1566 |
Μεταξόνιο | 2606 |
Μετατρόχιο εμπρός | 1530 |
Μετρατρόχιο πίσω | 1515 |
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 377 |
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) | 1235 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 45 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
Καθαρό | 1101 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
Κυβικά εκατοστά | 898 |
Μέγιστη ισχύς (ps) | 90 |
Στροφές μέγιστης ισχύος | 5250 |
Μέγιστη ροπή (nm) | 135 |
Στροφές μέγιστης ροπής | 2500 |
Κύλινδροι - διάταξη | 3 |
Διάμετρος | 72,2 |
Διαδρομή | 73,1 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Σχέση συμπίεσης | 9,5 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
Turbo | Ναι |
Copyright © 2024 - autoagora.gr