autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Γκαζιάρικα και οικονομικά μικρομεσαία

17/11/2017

Γκαζιάρικα και οικονομικά μικρομεσαία! Giulietta, Focus και Astra φορούν δυνατούς ντίζελ κινητήρες που τους χαρίζουν πολύ καλές επιδόσεις και εξασφαλίζουν πολύ χαμηλή κατανάλωση. Τι άλλο να ζητήσει κάνεις;

Ξεχάστε τα ράθυμα και βαρετά πετρελαιοκίνητα που εξασφάλιζαν μόνο χαμηλή κατανάλωση, Τα σύγχρονα μικρομεσαία είναι αρκούντος δυνατά, χαρίζοντας αξιόλογες επιδόσεις χωρίς να ξεφεύγουν σε κατανάλωση. Με 120 άλογα το Focus και η Giulietta μένουν λίγο πίσω από το Astra με τα 136 άλογα. Ας τα δούμε αναλυτικά.


Εμφάνιση  Δυναμικά Focus και Astra, πανέμορφη η Giulietta

Έχουμε 3 διαφορετικές προτάσεις που έχουν κοινό στόχο, να κερδίσουν τον υποψήφιο αγοραστή. Το καθένα προσπαθεί να πείσει με τον τρόπο του. H Giulietta είναι η σεξοβόμβα της κατηγορίας και αυτό δεν χωρά αμφισβήτηση. Από εκεί και πέρα, το Ford Focus με τα powerdomes στο καπό, τα LED φανάρια και την εντυπωσιακή μάσκα δείχνει επιβλητικό και συνάμα πολυτελές, θυμίζοντας κάτι από Aston Martin. Το Opel Astra έχει δυναμική σχεδίαση, είναι προσεγμένο στη λεπτομέρεια, η «μούρη» του βγάζει δυναμισμό και πολυτέλεια, ενώ στο πίσω μέρος ο τρόπος που πέφτει η οροφή και η πίσω κολόνα συνθέτουν ένα όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα που παραπέμπει σε κουπέ. 


Εσωτερικό: Ποιοτικά και όμορφα

Η καμπίνα του Opel Astra είναι μοντέρνα, όμορφη και προσεγμένη στη λεπτομέρεια. Μάλιστα, τα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα είναι τμηματικά χωρισμένα διευκολύνοντας την εργονομία. Από πλευράς ποιότητας και συναρμογής αγγίζει τα επίπεδα των premium, καθώς στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό υπάρχουν μαλακά, αφρώδη και άριστα φινιρισμένα υλικά. Επίσης στα high-lights του μοντέλου είναι το γρήγορο σε λειτουργία σύστημα πολυμέσων, η έξυπνη θήκη για το κινητό στην κεντρική κονσόλα και η οθόνη στον πίνακα οργάνων. 
Το Ford Focus, έπειτα, διαθέτει επίσης μοντέρνα σχεδίαση και καλή κατασκευή στο εσωτερικό, ενώ στα high-lights του ανήκει το σύστημα SYNC2 της Ford το οποίο σου επιτρέπει να ελέγξεις τηλέφωνο, ηχοσύστημα και κλιματισμό ακόμη και με την φωνή σου. Μοντέρνος και ευδιάκριτος είναι επίσης ο πίνακας οργάνων, ενώ το τιμόνι έχει σωστό πάχος και ποιοτική αίσθηση. Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει και στην εργονομία.
Το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulietta είναι το πιο σπορτίφ, με ανάλογο πίνακα οργάνων, κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment και όμορφους περιστροφικούς διακόπτες για τον κλιματισμό ακριβώς από κάτω της. Η ποιότητα όλων των υλικών βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα όπως και η συναρμογή τους.


Χώροι: Astra και Focus τα πιο ευρύχωρα

Όσον αφορά στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, τα Opel Astra και Ford Focus είναι τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της δοκιμής και από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας. Πιο αναλυτικά, το Astra είναι εντυπωσιακά άνετο με άπλετους χώρους για τους επιβάτες, που είναι σε επίπεδα μοντέλου της μεσαίας κατηγορίας. Ανετο είναι και το Focus, αλλά το πίσω κάθισμα είναι σχετικά στενό (όπως και στην Giulietta ). Τέλος, στο κομμάτι των αποσκευών το Opel Astra διαθέτει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με όγκο 370 λτ. και ακολουθεί ελάχιστα πιο πίσω το Ford Focus με 363 λτ. (κιτ επισκευής). Η Giulietta είναι στα 350 λτ.


Στο δρόμο: Astra για άνεση, Focus και Giulietta για σπορ καταστάσεις

Η Alfa Romeo Giulietta μιλάει στο συναίσθημα του οδηγού της με την ακλόνητη οδική της συμπεριφορά και τα εμπνευσμένα οδηγικά της χαρακτηριστικά. Στοιχεία όπως το στιβαρό πλαίσιο, το πολύ καλό ηλεκτρικό τιμόνι, η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και τα κορυφαία σε απόδοση φρένα δίνουν σιγουριά και αυτοπεποίθηση στον οδηγό, ώστε να εκμεταλλευτεί τα αποθέματα ροπής του κινητήρα και να στρίψει γρήγορα και με ασφάλεια, απολαμβάνοντας κάθε διαδρομή. Από την άλλη πλευρά βέβαια, η προσφερόμενη άνεση μετριάζεται από το σφιχτό set-up της ανάρτησης, αλλά και από τους μεγάλους τροχούς (225/40 R18) του μοντέλου της δοκιμής. Ανάλογα οδηγοκεντρικό είναι και το Ford Focus, το οποίο διαθέτει επίσης πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Σε σχέση με την Giulietta μάλιστα φιλτράρει πιο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης. Από εκεί και πέρα εμφανίζει αυξημέρα περιθώρια πρόσφυσης, ρυθμίσιμη συμπεριφορά στο όριο, αποτελεσματικά φρένα και κοφτερό τιμόνι, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να συμμετέχει στα δρώμενα.

Το Opel Astra, προσθέτοντας τον οριζόντιο σύνδεσμο Watt πίσω από τον ημιάκαμπτο, φροντίζει για την καλή άνεση σε συνδυασμό με την αντίστοιχη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Στις στροφές, το Opel Astra αποδεικνύεται ασφαλές και ουδέτερο, με γερό κράτημα και μικρές κλίσεις στις στροφές ακόμη και σε σβέλτους ρυθμούς, παρότι το γρήγορο τιμόνι δεν προσφέρει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση. Από την άλλη τα φρένα παραμένουν αποτελεσματικά και με πολύ καλή αίσθηση από το πεντάλ. 


Συμπέρασμα: Τρεις κορυφαίες προτάσεις της μικρομεσαίας κατηγορίας που προσπαθούν να πείσουν τον αγοραστή με διαφορετικό τρόπο. Η Ιταλίδα  Giulietta με την καυτή εμφάνιση της και την κορυφαία οδική συμπεριφορά, το Astra με τους καλούς χώρους και τα 136 άλογα που του χαρίζουν τις καλύτερες επιδόσεις και τέλος το Focus τα κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά και την χαμηλή τιμή!
 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις