Ιαπωνικά μικρομεσαία για όλα τα γούστα
6/12/2017
Ιαπωνικά μικρομεσαία για όλα τα γούστα.Honda Civic, Nissan Pulsar και Toyota Auris, έχουν αποδειχθεί σκληρές παίχτες και έχουν φανατικούς υποστηρικτές. Με προσόν την αξιοπιστία, την τεχνολογία αλλά και τους χώρους παρουσιάζονται στις τελευταίες γενιές πιο ολοκληρωμένα από ποτέ.
Ίσως οι Ιάπωνες κατασκευαστές να έχουν το φανατικό κοινό και αυτό γιατί έχει χτιστεί πάνω στην αξιοπιστία και την αντοχή των ιαπωνικών αυτοκινήτων. Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα του συγκριτικού μας. `Ανετα, ασφαλή με πραγματικά μεγάλους χώρους και υπερσύγχρονη τεχνολογία αποτελούν ιδανική λύση για όσους αναζητούν μικρομεσαίο μοντέλο. Ας τα δούμε αναλυτικά..
Honda Civic 1.0 129ps από 20.650 ευρώ
Σε άλλους μπορεί να αρέσει και σε άλλους όχι αλλά αυτό που αντικειμενικά ισχύει, είναι ότι τραβάει τα βλέμματα με την 1η ματιά. Το ίδιο «εφέ» κάνει και ο βασικός κινητήρας του λίτρου, με την απόδοση των 129 ίππων. Η Honda άργησε να μπει στο χορό των μικρών turbo κινητήρων αλλά με το νέο σύνολο των 988 κ.εκ. αλλάζει τα στάνταρ στους κινητήρες του είδους. Με αυτό το σύνολο το Civic γίνεται το ισχυρότερο μικρομεσαίο με χιλιάρη κινητήρα και το «όφελος» είναι οι καλές επιδόσεις παρά το βάρος των 1.350 κιλών. Το Civic διατηρεί την κορυφαία εικόνα στη συναρμολόγηση. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι εξαιρετικοί, όπως και αυτός για τις αποσκευές που έχει όγκο 478 λίτρων. Το Civic, εκτός των χώρων που το κάνουν και ξεχωρίζει από την τριάδα, έχει να επιδείξει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Από την άλλη πάλι, η τιμή αγοράς του δεν το κολακεύει, κι ας υπάρχει αρκετά καλό επίπεδο εξοπλισμού που εν μέρει τη δικαιολογεί, με 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω αλλά και καθρέπτες, καθώς και πλήρες σύστημα multimedia.
Nissan Pulsar 1.2 115ps από 14.990 ευρώ
Το δυνατό χαρτί του Nissan Pulsar είναι η τιμή του. Με 15 χιλιάρικα, έχεις στα χέρια σου ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο με πολύ καλά χαρακτηριστικά σε όλους τους τομείς. Είναι αφοπλιστικά καλό σαν σύνολο και «τίμιο» σε ότι αφορά την τιμή αγοράς του, χωρίς ελλείψεις στον εξοπλισμό. Ο κινητήρας των 1,2 λίτρων με το turbo είναι σύγχρονος και όσο ελαστικός πρέπει και ταιριάζει στις ανάγκες του αμαξώματος που έχει βάρος 1.258 κιλά. Το Pulsar με τη δυναμική αισθητική του αμαξώματος, αλλά και την σύγχρονη καμπίνα που σε κερδίζει με την καλή κατασκευή της, είναι άνετο για να κάνει κανείς ταξίδια αλλά και όσο ευέλικτο χρειάζεται σε ένα απαιτητικό περιβάλλον πόλης. Τα καθίσματά του είναι αναπαυτικά και στηρίζουν τα σώματα σωστά, καθώς είναι μεγάλα σε διαστάσεις και με αρκετό αφρώδες. Το βασικό πακέτο εξοπλισμού, είναι παραπάνω από επαρκές και περιλαμβάνει 6 αερόσακους, a/c, 4 ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέπτες, καθώς και σύστημα multimedia που παίζει MP3, ενώ έχει υποδοχές για USB και «καρφί»
(AUX).
Toyota Auris 1.2 116ps από 19.380 ευρώ
Το Auris με τον εξαιρετικά πολιτισμένο σε λειτουργία 1.200άρη turbo κινητήρα, σε κόστος βασικής έκδοσης τοποθετείται «ανάμεσα» στις δύο άλλες ανταγωνιστικές περιπτώσεις με τους μικρούς turbo. Αυτό που κάνει τη διαφορά ανάμεσα στον «ομοεθνή» ανταγωνισμό, είναι πως το σύνολο των 1,2 λίτρων προσφέρει στο Auris των 1.190 κιλών τις καλύτερες επιδόσεις μεταξύ των τριών ανταγωνιστικών μοντέλων. Και αυτό έρχεται να προστεθεί και στο καλύτερο εξοπλισμό που διαθέτει το Auris, για να μας δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα στα σημεία υπεροχής του μοντέλου της Toyota. Το Auris, με 7 αερόσακους, κλιματισμό, έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες και σύστημ multimedia (USB, AUX, Bluetooth) μαζί με ένα «πακέτο» βοηθημάτων για τον οδηγό (αναγνώριση σημάτων στο δρόμο, ειδοποίηση για αναχώρηση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, κλ.π.), είναι το πιο «φορτωμένο» από τα τρία.
Συμπέρασμα: Η αξιοπιστία, η ασφάλεια και οι καλοί χώροι είναι βασικά γνωρίσματα και των 3 μοντέλων. Η σχεδίαση τους είναι διαφορετική και προσπαθούν με διαφορετικά «όπλα» να κερδίσουν τον αγοραστή. Η επιλογή είναι καθαρά θέμα γούστου και προσωπικών αναγκών!