autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
365
σχόλια
Μονομαχία premium SUV: BMW X1 VS Mercedes GLA

Μονομαχία premium SUV: BMW X1 VS Mercedes GLA

Διαβάστηκε από 34545 αναγνώστες - 14/2/2024

Συγκρίνουμε τις βασικές εκδόσεις των BMW X1 και Mercedes GLA σε 11 κρίσιμους τομείς. Ποιο από τα δύο premium οικογενειακά SUV θα επικρατήσει;

Εσύ τι premium οικογενειακό SUV θα αγόραζες; BMW X1 ή Μercedes GLA;

Η νέα, στη σειρά, γενιά της BMW X1 είναι συνολικά ένα αρκετά μεγαλύτερο αυτοκίνητο και μάλιστα φτάνει σχεδόν σε μέγεθος την πρώτη BMW X3! Έναντι της προηγούμενης X1 έχει κερδίσει 53 χλστ. στο μήκος (4.500 χλστ.), 44 χλστ. στο ύψος, 24 χλστ. στο πλάτος και 22 χλστ. στο μεταξόνιο! Σε αντίθεση με άλλα νέα μοντέλα της BMW, η νέα Χ1 είναι όμορφη στο μάτι, ενώ είναι και εξαιρετικά αεροδυναμική με το σχετικό συντελεστή να είναι στο 0,26. Στη βάση της γκάμας των κινητήρων είναι ο 3κύλινδρος 1,5 turbo κινητήρας που αποδίδει 136 άλογα με 230 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Η βασική έκδοση δεν φέρει ήπια υβριδική τεχνολογία και συνεργάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Δεν υπάρχει δυνατότητα τετρακίνησης με αυτόν τον κινητήρα.

Από την άλλη, η ανανεωμένη Mercedes GLA ήρθε με μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, αλλά με αισθητή αναβάθμιση του εξοπλισμού και κυρίως με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης. Στην βάση των κινητήρων του υπάρχει ο 1,33 turbo 4κύλινδρος κινητήρας, που αποδίδει 163 άλογα με 270 Nm ροπής στις 2.000-3.000 σ.αλ. και συνδυάζεται με επίσης αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Πλέον συνεργάζεται με ένα 48-βολτο ήπια υβριδικό σύνολο που βάζει στο παρασκήνιο και ένα ηλεκτρομοτέρ 10 kW (13,6 ίπποι) με 150 Nm ροπής. Ούτε στην βασική GLA υπάρχει δυνατότητα για τετρακίνηση.

Δύο premium οικογενειακά SUV αντιμέτωπα

Βάλαμε λοιπόν αντιμέτωπα τα δύο premium οικογενειακά SUV για να δούμε ποιο είναι καλύτερο. Για να το διαπιστώσουμε ορίσαμε 11 τομείς σύγκρισης στα πιο κρίσιμα ζητήματα, όπως τα κόστη αγοράς και κίνησης, την ασφάλεια (οδηγικά βοηθήματα, φρένα, προσπέραση) αλλά και την άνεση (εξοπλισμός, ευρυχωρία, πορτ-μπαγκάζ, θόρυβος). Για τη σύγκριση επιλέξαμε τις βασικές εκδόσεις των δύο μοντέλλων.
Η «βασική» BMW X1 των 136 ίππων έχει τιμή στα 39.643 ευρώ (με paddles στο τιμόνι τα οποία θεωρούμε «must» – 39.210 ευρώ χωρίς τα paddles). Από την άλλη είναι η Mercedes GLA με την ακόμα πιο «αλμυρή» τιμή μιας και το λιγότερο που θα πληρώσει κανείς είναι 47.500 ευρώ. Βέβαια υπάρχει περισσότερος εξοπλισμός και ήπια υβριδική τεχνολογία. 
Ποια θα είναι η έκβαση σε αυτή τη μάχη των 2 δύο premium οικογενειακών SUV;

Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης μεταξύ X1 sDrive18i DCT και GLA 200 mhev 7G-Tronic

Tα 11 Βήματα Νικητής
1 Τιμή: BMW X1 sDrive18i: 39.643 ευρώ
Mercedes GLA 200: 47.500 ευρώ
H «βασική» X1 είναι 8.000 ευρώ φθηνότερη, χωρίς όμως ήπια υβριδική τεχνολογία και με κάποιες ελλείψεις στον εξοπλισμό.
2 Κατανάλωση: BMW X1 sDrive18i: 9,5 λτ./100 χλμ.
Mercedes GLA 200: 8,0 λτ./100 χλμ.
Σχεδόν 1,5 λτ./100 χλμ. πιο οικονομική η ήπια υβριδική GLA.
3 Φρένα (από τα 100 χλμ/ώρα): BMW X1 sDrive18i: 38,6 μέτρα
Mercedes GLA 200: 37,1 μέτρα.
Η Μercedes GLA στο φρενάρισμα πανικού είναι 1,5 μ. καλύτερη
4 Εξοπλισμός άνεσης: Από τη βασική της έκδοση, η GLA διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό με στάνταρ ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, 2 ζωνικό αυτόματο κλιματισμό, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής και ψηφιακό πίνακα οργάνων (2 x 10,25 ίντσες), κάμερα όπισθεν, αισθητήρες παρκαρίσματος και πλοήγηση, συνδεδεμένες υπηρεσίες, αισθητήρες βροχής και των LED φώτων, cruise control, ηλεκτρικές ευκολίες, ηλεκτρική πίσω πόρτα, ambient φωτισμό και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες.
Η BMW X1 έχει ζάντες 17 ιντσών, επίσης ηλεκτρική πίσω πόρτα και κεντρική οθόνη 10,7ΆΆ συνδυασμένη με 10,25ΆΆ ψηφιακό πίνακα οργάνων (BMW Curved Display) και κάμερα όπισθεν. H GLA διαθέτει περισσότερα στοιχεία και κερδίζει τον πόντο.
5 Χώροι επιβατών-αποσκευών: H νέα BMW X1 έχει μήκος στα 4,5 μ. και Mercedes GLA είναι στα 4,4 μ.. H X1 έχει επίσης 37 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο, οπότε είναι δικαιολογημένα τα 3,5 εκατοστά παραπάνω για τα γόνατα (17,5 εκατ. έναντι 14,0 εκατ.). Χωροταξικό πλεονέκτημα στην Χ1 δίνει και ο χώρος αποσκευών με το SUV της να προσφέρει 540 λτ., ενώ η GLA είναι στα 425 . Και τα δύο μοντέλα καλύπτουν με άνεση τις οικογενειακές ανάγκες μεταφοράς, αλλά η X1 έχει ξεκάθαρο πόντο.
6 After Sales: Στα μυστικά τεστ συνεργείων που πραγματοποιήσαμε το προηγούμενο διάστημα, η βαθμολογία της Mercedes είναι πολύ καλύτερη από εκείνη της BMW. Σημαντικός πόντος για τη μάρκα με το «αστέρι».
7 Προσπέραση (60-100 χλμ./ώρα): BMW X1 sDrive18i: 4,7 δλ.
Mercedes GLA 200: 4,7 δλ. 
Τόσο στο προσπέρασμα, όσο και στο 0-100 (9,0 δλ.) οι επιδόσεις των δύο μοντέλων είναι ταυτόσημες. Απόλυτη ισοπαλία. 
8 Εξοπλισμός ασφάλειας: Εκτός από τα υποχρεωτικά ABS και ESP και τα δύο μοντέλα έχουν τα απαραίτητα συστήματα πλέον συστήματα, όπως αυτόματο φρενάρισμα, προσαρμοζόμενο cruise control, καθώς και ενεργό Lane Αsstist που σε κρατάει στη λωρίδα σου. Επίσης υπάρχει σύστημα αναγνώρισης σημάτων του Κ.Ο.Κ., υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού. Και τα δυο μοντέλα έχουν 7 αερόσακους.
 
9 Θόρυβος στα 120 χλμ./ώρα: BMW X1 sDrive18i: 67,2 db
Mercedes GLA 200: 67,5 db.
Παραπλήσιες χαμηλές ενδείξεις έδειξε το ηχόμετρο για το θόρυβο στην καμπίνα των δύο premium οικογενειακών SUV (στα 140 χλμ./ώρα 69,1 db η X1 και 69 db η GLA).
10 Εγγύηση: BMW: 2 χρόνια χωρίς όριο χλμ.
Mercedes: 2 χρόνια χωρίς όριο χλμ.
Και τα δύο μοντέλα προσφέρονται με 2 χρόνια εγγύηση, χωρίς όριο χιλιομέτρων για τα μηχανικά τους μέρη. Η μπαταρία του ήπια υβριδικού συστήματος της GLA καλύπτεται από 8 χρόνια εγγύηση ή 160.000 χλμ.
11 Αίσθηση πολυτέλειας: Αναμφίβολα, αμφότερα τα μοντέλα της αντιπαράθεσης έχουν ξεκάθαρη premium στόχευση. Τόσο η BMW X1, όσο και Mercedes GLA διαθέτουν άριστη ποιότητα υλικών, ανάλογο φινίρισμα και εξαιρετική συναρμογή. Παράλληλα διαθέτουν εντυπωσιακά σε design ταμπλό, ενώ εξοπλίζονται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, αν και η απουσία ήπια υβριδικού συστήματος στη βασική Χ1, δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη.
BMW X1 sDrive18i– Mercedes GLA 200: 2-4

Ας δούμε αναλυτικά τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων:

8 χιλιάρικα φθηνότερη η Χ1 (1-0) 
H X1 των 136 ίππων κερδίζει και μάλιστα με διαφορά, αφού στη βασική έκδοση με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κοστίζει 39.643 ευρώ (με paddles στο τιμόνι). Από την άλλη η Mercedes GLA με 163 ίππους, ήπια υβριδική τεχνολογία και επίσης στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κοστίζει 47.500 ευρώ. Παρά την απουσία ήπια υβριδικής τεχνολογίας και κάποιες ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης, η διαφορά τιμής είναι σημαντική και η X1 ανοίγει το σκορ. 
 
Καίει λιγότερο η ήπια υβριδική GLA (1-2)
Η BMW X1 έχει μέση κατανάλωση 9,5 λτ./100 χλμ. κάτι που σε χρήμα αντιστοιχεί σε περίπου 17 ευρώ/100 χλμ. (μέση τιμή αμόλυβδης 1,8 ευρώ/λτ.). Mέσα στην πόλη (όπου κάνουμε το 80% των χιλιομέτρων) η μέση κατανάλωση της BMW X1 ανεβαίνει περισσότερο και φτάνει στα 10.7 λτ./100 χλμ.. Ωστόσο στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα, η κορυφαία αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,26) βοηθά την X1 στην επίτευξη 5,5 λτ./100 χλμ..  Ο γνωστός turbo τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.332 κυβικών, που κινεί τη Mercedes GLA 200, συνεχίζει να αποδίδει 163 ίππους, αλλά πλέον συνεργάζεται με ένα 48-βολτο ήπια υβριδικό σύνολο που βάζει στο παρασκήνιο και ένα ηλεκτρομοτέρ 10 kW (13,6 ίπποι) με 150 Nm ροπής. Το EQ Boost, όπως ονομάζεται η κατά Mercedes mild-hybrid φιλοσοφία, επιτρέπει στο θερμικό μοτέρ να σβήνει εντελώς και το αυτοκίνητο να κυλάει ελεύθερα όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες, ενώ στο Start/Stop λειτουργεί εξαιρετικά. Φυσικά υπάρχει και ανάκτηση ενέργειας, από το φρενάρισμα και όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι. Η ουσία είναι η διατήρηση της μέσης κατανάλωσης γύρω στα 8,0 λτ./100 χλμ. (περίπου 14 ευρώ/100 χλμ.), ενώ στην πόλη πέφτει κάτω από 9 λτ./100 χλμ.. και παράλληλα έχει ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο, αφού έχει χαρακτηρισμό «υβριδικό» στην άδεια (εκπομπές CO2 152 γρ./χλμ.). Και στο ταξίδι η GLA 200 είναι οικονομικότερη, αφού με 100 χλμ./ώρα καίει 5,1 λτ./100 χλμ.. Η διαφορά στο κόστος κίνησης υπέρ της ήπια υβριδική Mercedes GLA 200 είναι αισθητή και το πολυτελές μοντέλο ισοφαρίζει! 
 
Φρενάρει πιο δυνατά 5 GLA (1-3)
Παρότι η βασική BMW X1 έχει αεριζόμενους δίσκους και στους 4 τροχούς (η Mercedes GLA μόνο μπροστά με απλούς δίσκους πίσω) και το μοντέλο δοκιμής «πατούσε» σε τροχούς 20 ιντσών με ελαστικά 245/45, «κοκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 38,6 μ.
Την ίδια ώρα η Mercedes GLA που δοκιμάσαμε «πατούσε» σε τροχούς 19 ιντσών με ελαστικα 235/50 και για την ίδια διαδικασία φρεναρίσματος πανικού χρειάζεται 1,5 μέτρο λιγότερο (37,1 μέτρα). Και τα δύο μοντέλα είχαν «πράσινα» Continental EcoContact 6. Το δυνατό φρενάρισμα δίνει ακόμα έναν πόντο στην Mercedes GLA. 
 
Πιο ευρύχωρη η X1 (2-3)                      
Χωροταξικό πλεονέκτημα στην Χ1 δίνει τόσο η πιο ευρύχωρη και φαρδύτερη καμπίνα (+3,5 εκατ. για τα γόνατα των πίσω) και ο μεγάλο χώρος αποσκευών με το SUV της BMW να προσφέρει 540 λτ., ενώ η GLA είναι στα 425. Και τα δύο μοντέλα καλύπτουν με άνεση τις οικογενειακές ανάγκες μεταφοράς, αλλά η X1 έχει ξεκάθαρο πόντο. 
 
Κατά κράτος επικράτηση της Mercedes στο after sales (2-4)
Στα μυστικά τεστ συνεργείων που πραγματοποιήσαμε, η BMW δεν τα κατάφερε και πολύ καλά. Στις επισκέψεις μας στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της, απέτυχε να βρει το 81% των βλαβών, και βαθμολογήθηκε με 45% στον ποιοτικό έλεγχο με τελική βαθμολογία 27,6%. Στην Mercedes δεν βρήκαν το 25% των βλαβών και βαθμολογήθηκαν με 80% στον ποιοτικό έλεγχο με τελική βαθμολογία 76,6%.

Συμπέρασμα: Η Mercedes GLA επικρατεί
H ακριβότερη, αλλά καλύτερα εξοπλισμένη και ήπια υβριδική Mercedes GLA, είναι πιο οικονομική στη χρήση, φρενάρει πιο δυνατά και έχει καλύτερη after sales υποστήριξη, κάτι που ανεβάζει περισσότερο το image της. Η πιο ευρύχωρη και πιο φθηνή στη βασική έκδοση BMW X1 έχει ελλείψεις στον εξοπλισμό και κυρίως δεν έχει ήπια υβριδική τεχνολογία και σε τελική ανάλυση μένει πίσω από το μοντέλο με το «αστέρι» στη μάσκα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε
  • Βασίλης Θαλής

    Έχει σταματήσει να είναι ανταγωνιστική εδώ και καιρό η Βαυαρική βιομηχανία, απέναντι στην Mercedes. Μόνο κολλημένοι δεν το βλέπουν ακόμα..

    Προβολή περισσότερων σχολίων
  • Kwstas Lampropoulos

    Εμένα μου κάνει εντύπωση πως έχει και πιο δυνατό μοτέρ και καίει και λιγότερο η GLA.

  • Nikos Maresis

    GLA αν είναι παππούς συνταξιούχος ή θέλεις να κάνεις φλεξ στο χωριό, αλλιώς μόνο Χ1

  • Dimitrios Carup

    Parte afto pu den ine ywridiko…. Min agorazete ilektrikaaaa ke ywridika 🤮🤮🤮👎👎👎

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΕΛΙΟΣ

    Η Gla πρώτης γενιάς ήταν πιο ωραία . Η τωρινή είναι σαν ……αυγό . Μεταξύ των δυο του τεστ επιλέγω Χ1

  • Dionysis Stefanopoulos

    Μερσεντές,είχα οδηγήσει το προηγούμενο μοντέλο σε ντήζελ αυτόματο σ/Κ και ήταν εξαιρετικό .

  • Spiros Polonifis

    Ο χώρος αποσκευών της GLA είναι ΠΟΛΥ λιγότερος της Χ1 και είναι ΣΑΦΩΣ ακριβότερη. Αν και φανατικός Mercedάκιας, αν ήθελα για οικογενειακό αυτοκίνητο SUV θα πήγαινα Χ1.

  • Konstantinos Kavvadias

    συγκρίνετε με την 20i όχι με τη 18

  • Panos Kreouzis

    Καμμια σχεση η ποιοτητα μεσα στο σαλονι και ο εξοπλισμος.. τα εχω δει και τα δυο.Το αστερι κλασεις πιο πανω...ασε που θελει 1 χρονο παραδοση το Χ1....mercedes και ξερο ψωμι!!!!!!!😆

  • Georgios Tsoutsis

    Πολύ πιο όμορφη η Χ1 δε συγκρίνεται. Συντηρητική πολύ η Gla ειδικά πίσω. Orfeas

  • Vasilios Macro

    Μονο για κοροιδα…

  • Γιώργος Μικρόπουλος

    Τίποτα δεν συγκρίνετε με μια Mercedes.

  • Shaq Attaq

    Ποια mercedes ρε παιδια;;;;τα μισα αμάξια της ειναι reunault!!!!πλάκα κανετε;;;Γι'αυτο η bmw ειναι ποιο πανω απο την mercedes-γιατι δεν θα καταδεχόταν ποτέ να εχει κινητήρες χαμηλότερου επιπέδου από την αξία την δικιά της.Και δε μιλαμε για ενα μοντελο αλλά σχεδόν για όλα τα μοντελα μεχρι των 2.000 κιβικών.παρτε το χαμπαρι

  • Γιώργος Κυμιωνής

    Αυτοί απ' ότι έχω καταλάβει το περιοδικό δηλαδή απ' όπου τα παίρνουν θάβουν τους αντιπάλους -ανταγωνιστές - αυτοκινήτων

  • Γιώργος Κυμιωνής

    Μόνο Μερσέντες δε λέγεται αυτό το πράμα

  • Dimitris Zervas

    Τι να κλασει η μπεμπα στη Μερσεντες

  • Eugenios Zervoudis

    Με το πρόσχημα της σύγκρισης των εισαγωγικών μοντέλων συγκρίνεται ανόμοια πράγματα. Το λες και ντροπή.

  • Thanos Koutivas

    Η ΜΑΣΚΑ BMW βγαίνει ας καλοριφέρ ή έχει και αντλία θερμότητας;

  • Μπαμπης Δαρζεντας

    Ειμουν και εγώ ανάμεσα σε αυτά τα δυο πήρα Χ1 όμως γιατί τους χώρους και την άνεση του δεν την έχει το GLA

  • Dimitris Charalampidis

    Πω πω ποσό γαματη η gla 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

  • Nikos Tarasoglou

    ...Echte Liebe...

  • Ζήσης Φύσσας

    Κέρδισε το Renault...

  • Vassilis Aravoglou

    Θα στενοχωρήσω μερικούς αλλά και τα δύο είναι αυτοκίνητα που αγοράζονται από αυτούς θέλουν να να λένε και να φαίνονται ότι τα έχουν, αδιαφορώντας για τα προβλήματα και το κόστος τους.

  • Αλέξανδρος Τσακλίδης

    Εάν το GLA ήταν το μόνο αυτοκίνητο στο κόσμο πάλι δεν θα το πέρνα....

  • Vaggelis Mammos

    Έλεος ρε με τις μπανιέρες.. Suv

  • Nikos Demetzos

    Merc for ever

  • Κωνσταντίνος Βουλγαρίδης

    X1

  • Ρενος Γκατζης

    BMW

  • Akis Touger

    Bmw

  • Γιώργος Παπανδριανός

    Η πενταμορφη και το τερας!!!

  • Spyros Kallinikos

    X1 μακράν

  • Thanos Kakkos

    οποιο και να παρεις τον μαστρο μητσιο δεν τον γλυτωνεις

  • Vasilios Vavoulis

    Χ1 χωρίς σκέψη

  • Giorgos Karavasilakis

    Την Χ1 μόνο σε leasing την πουλάνε.. 🤣🤣

  • Giorgos Alevriadis

    Χ1

  • Vasileios Zafeiropoulos

    Premium από που κι ως που ?

  • Μηνάς Αποστόλου

    Μπέμπα και τα μυαλά στα μπλέντερ!!

  • Giota Karabini

    Χ1🤩🤩🤩

  • Themis Pantazopoulos

    Γιατί δε το συγκρίνουν απ ευθείας με το captur που ειναι το ιδιο; 🤣🤣🤣

  • Charis Providas

    X1 εναντίον Clio θα έλεγα.

  • Παναγιωτα Κυριακη

    X1

  • Panos Koumoundouros

    X1 μόνο Τσικνοπέμπτη

  • Teddy Vanis

    Fiat Panda cross !!!

  • Theosozoumenos Mamalakis

    Mercedes GLA

  • Stelios Giannelis

    Εγώ πάντως τη Χ1 πήρα, σε 1.5 diesel ! ⛽

  • ευγενια σερετη

    Χ1 με διάφορα καλύτερο

  • Yiannis Dimatos

    Αυτά δεν είναι suv αλλά ψευτοσαβοειδή.

  • Chris Brats

    Ασφαλώς GLA.

  • George Katsis

    GLA...τίποτε άλλο!!!

  • Andys Andreou

    Gla=renault mixani me body mercendes chinese parts

  • Ioannis Halkidis

    Mercedes G άλλη κλαση αυτοκινήτου Καμία σύγκριση Mercedes!!!!!!!

  • Οδυσσέας Μαυρομάτης

    Πολύ άσχημη αυτή η Χ1 ρε παιδί μου..

  • Θωμάς Μαυρογεώργος

    Μερσεντες εγγύηση

  • Konstantinos Kechagias

    Mercedes μόνο με τον δίλιτρο inhouse diesel!

  • Philippos Filios

    LEXUS

  • Harry Agapidis

    Έλεος! Πως είναι δυνατόν να συγκρίνετε την 200 με την 18i; Δεν είναι τα αντίστοιχα μοντέλα και γι' αυτό έχουν αυτες τις διαφορές σε επιδόσεις και τιμές. Για σωστά συμπεράσματα πρέπει να συγκριθεί η 180 με την 18i ή η 200 με την 20i. Στοιχειώδη πράγματα!

  • Xristos Mousdrakis

    X1 το απόλυτο εργαλείο

  • Makis Stefanov

    Συγκρίνετε αυτοκίνητα με 8.000€ διαφορά! Είναι λάθος η σύγκριση ακόμα και για βασικούς εξοπλισμούς. Όταν έχεις τέτοιες χαοτικές διαφορές στις τιμές απλά δεν τα συγκρίνεις ή ανεβάζεις εξοπλισμό στο αμάξι που είναι φθηνότερο. Συγκρίνετε λοιπόν X1 xLine 20i vs GLA200 και μετά μιλήστε για κατανάλωση για εξοπλισμό για premium οικογενειακό! Που και πάλι έχω ένα αμάξι στις 43.000€ (X1) και ένα αμάξι στις 47.000€ (GLA). Όταν ο οικογενειάρχης ή εν τέλη αυτός που είναι σε δίλημμα X1 ή GLA δει 8.000€ διαφορά θα προτιμήσει την X1 γιατί είναι πολύ φθηνότερη. Όταν λοιπόν τα πράγματα έρθουν στα ίσα εκεί τουλάχιστον μιλάμε για ένα αντικειμενικό τεστ! Όχι για υποκειμενικές απόψεις.

  • Valantis Dimitriou

    Αν δεν έχεις ελιές ...αγοράζεις BMW...και κάθε χρόνο έχεις καλη Λαδιά 🤣🤣

  • Dimitris Karakasidis

    Χ1 δαγκωτό

  • Konstantinos Spanakos

    Η σύγκριση έπρεπε να είναι με την έκδοση της bmw των 170 ίππων που είναι mild hybrid κ με κόστος γύρω στα 42Κ και δεν έχει ανταγωνισμό. Εξάλλου τα νούμερα των πωλήσεων τα λένε όλα 200 Χ1 μέσο όρο πωλήσεων, 70 GLA. Το ένα είναι φρέσκο με 6 χρόνια ζωής μπροστά το άλλο άντε να έχει 2 ακόμα

  • Tsks Ksts

    X1 Φοβερό στιβαρό γνήσιο Βαυαρο κατασκευασμένο στο Regensburg και πολύ όμορφο…

  • Κωστας Μυτιληναιος

    χεστηκαμε....ετσι και αλοιως ουτε ζαντα μπορουμε να αγορασουμε...

Διαβάστε και άλλα σχόλια στην σελίδα μας στο Facebook