Captur: Σπιρτόζικο και ευχάριστο
Οδηγώντας το ανανεωμένο Captur ο οδηγός θα αντιληφθεί αμέσως την πιο σωστή λειτουργία της ανάρτησης και το σημαντικά βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης. Θα περάσει αλώβητο από έντονες κακοτεχνίες, ενώ η ανάρτηση είναι καλορυθμισμένη με τις κλίσεις στις στροφές, ακόμα και σε ρυθμούς πίεσης, να είναι μικρές. Μεγάλο θετικό είναι και η πολύ καλή στήριξη σώματος που προσφέρουν τα νέα καθίσματα σε οδηγό και συνοδηγό, παρέχοντας άνεση και ασφάλεια. Εάν ο δρόμος σας βγάλει σε στριφτερή διαδρομή, θα την απολαύσετε παραπάνω από όσο θα περιμένατε, καθώς το καλοζυγισμένο πλαίσιο, θα σου επιστρέψει να το ζορίσεις, χωρίς να φοβάσαι για πιθανή απώλεια πρόσφυσης. Τέλος, χάρη στα 170χλστ. απόστασης από το έδαφος θα μπορέσει να κινηθεί χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς σε πατημένο χωματόδρομο και να προσφέρει έστω και light, μερικές off road διαδρομές.
Seat Arona: Τα σπορ γονίδια της SEAT δεν μπορούν να κρυφτούν ούτε κάτω από ένα SUV.
Στο δρόμο ο οδηγός λαμβάνει αμέσως SUV αίσθηση και αυτό οφείλεται κυρίως στην υψηλή θέση οδήγησης. Από τα πρώτα μέτρα καταλαβαίνει ο οδηγός το πολύ δεμένο πλαίσιο που σε συνδυασμό με την καλά ρυθμισμένη ανάρτηση δημιουργούν ένα σύνολο που σε εμπνέει ακόμα και να το πιέσεις σε στροφοδιαδρομές. Ο οδηγός που θα κινηθεί σε φυσιολογικούς ρυθμούς θα εκτιμήσει την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και θα ταξιδέψει ξεκούραστα ακόμα και μετά από πολλές ώρες πίσω από το τιμόνι. Η ανάρτηση φιλτράρει το σύνολο των ανωμαλιών του οδοστρώματος και δεν μεταφέρει κραδασμούς στην καμπίνα των επιβατών. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά και ολοκληρώνουν την πολύ καλή εικόνα που αποκομίσαμε από το Arona.
Mokka X: Παρέχει την ίδια άνεση σε όλα τα τερέν
Αμέσως μόλις κάτσεις στην αρκετά βολική θέση οδήγησης συνειδητοποιείς πως το μικρό πίσω τζάμι κόβει αρκετή από την ορατότητα. Μόλις όμως διανύσεις τα πρώτα μέτρα, το ξεχνάς ήδη και απολαμβάνεις την εντυπωσιακά άνετη οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση είναι τόσο σφικτή όσο πρέπει και φιλτράρει πολύ καλά τις αρκετές ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, παρέχοντας επίσης πολύ καλή ποιότητα, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Στις υψηλές ταχύτητες είναι σταθερό, ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους, ενώ παρά το αρκετό ύψος του δεν θα προβληματίσει ούτε σε στροφές. Εκεί, οι κλίσεις είναι μικρές και εάν το παρακάνετε και το αυτοκίνητο νιώσει πως χάνεται ο έλεγχος, το ESP επεμβαίνει διακριτικά και διορθώνει την κατάσταση. Η απόσταση από το έδαφος επιτρέπει καβάλημα πεζοδρομίων και πατημένα χωμάτινα μονοπάτια, εάν όμως θέλετε να λερωθείτε μέχρι τα νύχια, καλύτερα να επιλέξετε την αντίστοιχη 4κίνητη έκδοση.
Copyright © 2024 - autoagora.gr