Με τιμή εκκίνησης τα 15.990 ευρώ… βρείτε του αντίπαλο.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Ανανεωμένο και με δεκάδες επιλογές customization
Αέρας ανανέωσης φύσηξε για το Vitara, το οποίο πλέον χρησιμοποιεί τεχνολογία LED τόσο στα φώτα ημέρας, όσο και στα πίσω φωτιστικά σώματα. Ο προφυλακτήρας είναι επανασχεδιασμένος με τις κάθετες γρίλιες της μάσκας να σου τραβάνε το βλέμμα, όντας και η ταυτότητα της εταιρίας. Η χρυσαφί απόχρωση του μοντέλου δοκιμής (μπορείτε να επιλέξετε 8 συνδυασμούς διχρωμίας με 7 διαφορετικά χρώματα) έκανε πολλά κεφάλια να γυρίσουν, ενώ αρέσουν και οι 17άρες ζάντες αλουμινίου ιδιαίτερης σχεδίασης.
Εσωτερικό-χώροι: Περισσότερο μαλακό πλαστικό και νέα 7άρα οθόνη
Ανανέωση επήλθε και στο εσωτερικό του νέου Vitara, όπου πλέον μπορεί να ανταγωνιστεί τον high-tech ανταγωνισμό. Πιο συγκεκριμένα, έχει χρησιμοποιηθεί αρκετό αφρώδες υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό και μαζί με τις νέες επενδύσεις στα καθίσματα, ανεβάζουν αισθητά την ποιότητα. Στο κέντρο, πλέον χρησιμοποιείται οθόνη αφής 7 ιντσών η οποία εκτός από πολύ εύχρηστη, παρέχει εξαιρετική εικόνα και στην κάμερα οπισθοπορείας. Και ο πίνακας οργάνων με την σειρά του έχει αλλάξει δίνοντας πολύ περισσότερες πληροφορίες. Στον τομέα των χώρων, 5 επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν αρκετά άνετα με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και έναν καλό χώρο αποσκευών στα 375 λτ.
Κινητήρας-επιδόσεις: 1.000άρης turbo για απόλαυση στη πόλη
Η αλήθεια είναι πως στην αρχή ακούς Vitara 1.000 κ.εκ. σηκώνεις λίγο το φρύδι απορημένα. Μόλις όμως διανύσεις το πρώτο χιλιόμετρο θα διαπιστώσεις πως τα 112 άλογα και τα 170 Nm ροπής, είναι υπεραρκετά για να κινήσουν το νέο Vitara. Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο κοντής σχετικά κλιμάκωσης και υπόσχεται πραγματική κατανάλωση στα 5.3 λτ./100χλ. με την πραγματικότητα να απέχει μόλις ένα λίτρο. Εφόσον η συγκεκριμένη έκδοση είναι δικίνητη, δεν νιώθεις στιγμή ότι του λείπει γκάζι, αντιθέτως σου βγάζει την εντύπωση πως είναι για παραπάνω.
Εξοπλισμό έκδοσης GL+
Η μεσαία έκδοση GL+ περιέχει: Ηλεκτρικά παράθυρα, hill hold, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, clima, cruise control, έγχρωμη οθόνη LCD 4,2¶¶ στον πίνακα οργάνων, οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και Smartphone Linkage.
Οδηγική συμπεριφορά: ¶νετο και εντυπωσιακό για δικίνητο
Μπορεί η έλλειψη 4κίνησης στην συγκεκριμένη έκδοση να περιορίζει τις off road ορέξεις μας, το Vitara όμως, ακόμα και δικίνητο έχει πολλά να δώσει. Η ψηλή θέση οδήγησης και η καλή πανοραμική θέα δίνουν άνεση στον οδηγό, με τον όγκο του αυτοκινήτου να μην προβληματίζει. Γενικότερη ουδέτερη συμπεριφορά με τις κλίσεις να είναι αισθητές μόνο σε δρόμο με στροφές. Εντός πόλης φιλτράρει καλά τις λακκούβες και έχει πολύ καλή ηχομόνωση, ενώ σε ταξίδι μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο, μα δεν επηρεάζεται στο ελάχιστο από πλευρικούς ανέμους. Τέλος, δεν θα πει όχι σε πατημένο χώμα, ενώ δεν υπάρχει κάποιος τομέας που να υστερεί.
Συμπέρασμα
Σου δίνει όλα όσα χρειάζεσαι με το χαμηλότερο κόστος και με την αξιοπιστία της Suzuki. Το ανανεωμένο Vitara είναι μοντέρνο, έχει εξοπλισμό, 1.000άρη κινητήρα και ξεκινά από τις 15.990 ευρώ. Τι λέτε;
Copyright © 2024 - autoagora.gr