Το Qashqai δεν χρειάζεται πλέον ιδιαίτερες συστάσεις. Είναι best seller, πουλάει και έχει πολλούς λόγους για να συνεχίσει. Το να είσαι πρώτος σε πωλήσεις στην πιο hot κατηγορία δεν το λες και εύκολο, γι΄αυτό και εμείς δοκιμάσαμε την πιο εμπορική έκδοση. Βενζινοκινητήρας 1.200 κ.εκ. ο οποίος με τη βοήθεια του ειδικού προγράμματος, από 115 άλογα αγγίζει τα 135.
Σχεδίαση: Πιο εξελιγμένο και δυναμικό από ποτέ
Μικρές προσεγμένες premium πινελιές, το κάνουν να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο. Δεν είναι από τα αυτοκίνητα που θα έχει φανατικούς οπαδούς ή εχθρούς, καθώς αντικειμενικά είναι όμορφο και στοχεύει σε όλα τα target groups. Οι προβολείς με LED φως ημέρας έχουν φρέσκια σχεδίαση και μαζί με την εμβληματική «V-Motion» μπροστινή μάσκα, παρέχουν στο νέο Qashqai δυναμική εμφάνιση και άγρια μπροστινή όψη. Ζάντες αλουμινίου και ράγες σε διαφορετικό χρώμα, και τζάμι οροφής (ανάλογα πάντα με την έκδοση), μπορούν να φτιάξουν ένα πανέμορφο σύνολο και ένα αμάξι που ξεχωρίζει από μακριά. Κυρίως το βράδυ, τα φωτιστικά σώματα μαρτυρούν από χιλιόμετρα ότι πλησιάζει απειλητικά ένα Qashqai.
Εσωτερικό-χώροι: Μοντέρνο εσωτερικό με καλή ποιότητα και εργονομία
Ένα μοντέρνο εσωτερικό που δύσκολα θα βρεις κάτι να του προσάψεις. Μη περιμένετε εκπλήξεις και κάτι κραυγαλέο, αλλά γνώριμες εικόνες και σωστή εργονομία. Ο γνωστός πίνακας οργάνων, με την οθόνη στο κέντρο, να σας παρέχει ζωτικές πληροφορίες του αυτοκινήτου, θα βολέψει αρκετά τον οδηγό. Τα πλήκτρα στο τιμόνι είναι εύκολα διαχειρίσημα, ενώ το ταμπλό της έκδοσης μας, είχε μόνο τα απολύτως απαραίτητα στοιχεία όπως CD, κλιματισμό και οθόνη πληροφοριών ραδιοφώνου. Φυσικά σε πιο πλούσιες εκδόσεις θα βρείτε κάμερες οπισθοπορείας και έγχρωμη οθόνη αφής που θα σας παρέχει τεχνολογικές ευκολίες premium επιπέδου όπως το Nissan Connect . Όσον αφορά τους χώρους, άνετα θα καθίσουν συνολικά 5 ενήλικες με ιδιαίτερα αρκετό χώρο σε κεφάλια και πόδια για όλους. Τα πράγματα σας θα βολευτούν με περίσσια χάρη στα 430 λίτρα του χώρου αποσκευών, ο οποίος έχει εκμεταλλεύσιμο σχήμα και μπορεί να διπλασιαστεί με την πτώση των πίσω καθισμάτων.
Κινητήρας-επιδόσεις: 500 ευρώ για 20 παραπάνω άλογα με σχεδόν ίδια κατανάλωση
Ας μη κρυβόμαστε, η ερώτηση είναι απλή: Αξίζει η μετατροπή ή όχι; Απάντηση χωρίς αστερίσκους θα μας δώσουν για άλλη μια φορά τα νούμερα, που θα απεικονίσουν την αναλογία ισχύς-ροπή και κατανάλωσης.
Το εργοστασιακό 1,2 DiG-T των 115 ίππων αποδίδει ροπή 190Nm στις 3.800 σ.α.λ. με τον κινητήρα να χαρακτηρίζεται γραμμικός, χωρίς κραδασμούς και θορύβους. Με την μετατροπή, αυξάνεται η ιπποδύναμη κατά 20 ίππους και η ροπή κατά 15Nm, με την κορύφωση της να έρχεται 2.000 στροφές αργότερα. Στην πράξη ο κινητήρας είναι φανερά πιο ζωντανός, και δείχνει να κινεί το αυτοκίνητο με πολύ μεγαλύτερη ευκολία. Δεν χάνει τα παραπάνω θετικά χαρακτηριστικά του και δείχνει πως αυτή η επιπλέον δύναμη στο πεντάλ του γκαζιού, θα σας παρέχει τις προσπεράσεις που θα αποφεύγατε αν είχατε «φορτωμένο» το αυτοκίνητο σας.
Η κατανάλωση αυξάνεται κατά μισό λίτρο, αγγίζοντας τα 7,6 λτ./100χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Η διαφορά είναι αρκετά μικρή και δεν τη βρίσκουμε λόγο για να μην πραγματοποιήσετε την μετατροπή.
Οδική συμπεριφορά: ¶νετο, κρύβει καλά την απόσταση του από το έδαφος
Οδηγώντας το Qashqai έχεις την όμορφη αίσθηση SUV που σε κάνει να νιώθεις κάπως ανώτερος από τους υπόλοιπους. Τα 20 παραπάνω άλογα θα σας επιτρέψουν να πραγματοποιήσετε προσπεράσεις έχοντας μεγαλύτερη άνεση, ενώ θα αυξήσετε και την επιτάχυνση στην έξοδο σας από τις στροφές. Πολύ καλή η πρόσφυση, με τις αναρτήσεις να φιλτράρουν με ζηλευτή ευκολία κάθε πιθανή κακοτεχνία των ελληνικών δρόμων, μη χαλώντας στιγμή την καλή ηχομόνωση και άνεση της καμπίνας. Για να ακουστεί θόρυβος εντός του οχήματος θα πρέπει να ξεπεράσετε τα 140χλμ./ώρα., ενώ το τιμόνι δίνει πολύ καλή πληροφόρηση στον οδηγό, αν και υστερεί λίγο σε ταχύτητα. Η αυξημένη του απόσταση από το έδαφος, θα σας επιτρέψει να πατήσετε εύκολα δύσβατες περιοχές χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα ζοριστείτε εντός πόλης. Με άλλα λόγια, μη φοβηθείτε το μέγεθος του.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Nissan Qashqai |
---|---|
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) | 1.199/4 |
Καύσιμο | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 135/5.000 |
Ροπή (Nm/σαλ) | 202/3.800 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | ΝΑΙ |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 10,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 186 |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) (μετρ) | 7,5 |
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) | 129 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 406 |
Τιμή έκδοσης δοκιμής | 18.990 |
Κόστος εγκεφάλου | 500 |
Copyright © 2024 - autoagora.gr