Μπορεί το Hyundai Tucson να διαθέτει μεγαλύτερη ποιότητα και τεχνολογίες από τον «Ναύαρχο» Tiguan της VW? Στο τερέν των μεγάλων diesel SUV, εισβάλουν με φόρα και το νέο Mazda CX-5 και το Renault Kadjar, αλλά μπορούν να ξεπεράσουν τον βασιλιά Nissan Qashqai, και μάλιστα σε 4κίνητες εκδόσεις?
Σε αυτό το συγκριτικό, δοκιμάζουμε την έκδοση Renault Kadjar με τον νέο diesel κινητήρα των 1,7 λίτρων, ο οποίος του ταιριάζει απόλυτα. Απέναντί του βρίσκονται τα Hyundai Tucson και Mazda CX-5, ενώ θέση στο test έχει κλείσει και το VW Tiguan. Όλα τα συμμετέχοντα μοντέλα είναι τετρακίνητα. ¶λλωστε, το Tiguan, ως μοντέλο δοκιμής, ήταν διαθέσιμο μόνο στην off road έκδοσή του. Ο όχι και τόσο... σκληροπυρηνικός εκτός δρόμου εξοπλισμός του, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος τετρακίνησης 4Motion και του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG, του ταιριάζουν θαυμάσια, αλλά ανεβάζουν και κατά πολύ τον πήχη του κόστους.
"Αμφίρροπη σύγκριση και Απρόσμενο αποτέλεσμα..."
Στη Γερμανία, το συγκεκριμένο Tiguan είναι πιο ακριβό σε σχέση με το μοντέλο της βασικής έκδοσης Trendline κατά 5.460 ευρώ! Το diesel Tucson το παρέχει η Hyundai εδώ και λίγους μήνες με το σύστημα mild hybrid. Θα το δοκιμάζαμε ευχαρίστως, αλλά κατά το χρονικό διάστημα του test δεν ήταν διαθέσιμο. ¶λλωστε, υπάρχουν διαθέσιμα πολλά αυτοκίνητα χωρίς το υβριδικό σύστημα ακόμη. Επομένως, η συνέχεια αναμένεται συναρπαστική. Σε ποια θέση θα καταταγεί το Renault με το νέο diesel κινητήρα σε αυτή τη σύγκριση;