Υπέροχη ανανέωση... Κάπως έτσι μπορεί να περιγραφεί σχεδιαστικά το facelift του Kadjar. Λεπτομέρειες, θα λέγαμε εμείς, καθώς το Renault με τη στρογγυλή και ορμητική σχεδίαση είναι μια φιλική παρουσία. Παρόλ αυτά έχει τη μικρότερη ευρυχωρία σε σχέση με τα άλλα τρία μοντέλα, κάτι που το καταλαβαίνει κανείς ιδιαίτερα στη δεύτερη σειρά θέσεων, όπου οι ενήλικες κάθονται... στριμωγμένοι.
Επίσης, ο χώρος αποσκευών, με όγκο από 472 έως 1.478 λίτρα, είναι ο μικρότερος, ενώ η μέγιστη δυνατότητα φόρτωσης των 487 κιλών είναι η χαμηλότερη. Ξεχωρίζει ο νέος diesel κινητήρας των 1,7 λίτρων με τους 150 ίππους, τη στιβαρή παρουσία, το δυναμικό «τράβηγμα», την πολιτισμένη λειτουργία και τη χαμηλή κατανάλωση. Παρά το ζωηρό κινητήρα του, το Kadjar δεν μπορεί να συμπεριληφθεί στα λεγόμενα «δυναμικά μοντέλα», εξαιτίας -κυρίως- του συστήματος διεύθυνσης, που δεν παρέχει την απαιτούμενη αίσθηση.
Σημειώστε τέλος, πως οι μεγάλες ζάντες των 19 ιντσών συμβάλλουν στην παροχή άνεσης. Μάλιστα, στη Γερμανία είναι standard στην έκδοση Bose, η οποία -με τον diesel των 150 ίππων και την τετρακίνηση- κοστίζει εκεί 37.190 ευρώ.
+ Φρέσκια και ξεχωριστή σχεδίαση, ισχυρός και οικονομικός diesel κινητήρας, εγγύηση πέντε ετών
- Οι μικρότεροι χώροι στο πλαίσιο του συγκριτικού, οι χαμηλότερες δυνατότητες φόρτωσης
Copyright © 2024 - autoagora.gr