Κατέχει μακράν τις καλύτερες αναλογίες χώρων, ιδιαίτερα στη δεύτερη σειρά θέσεων. Είναι σαφώς ευμετάβλητο, καθώς διαθέτει μεταξύ άλλων συρόμενο πίσω -ενιαίο- κάθισμα, που δεν κοστίζει κάτι επιπλέον. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο, που κυμαίνεται από 615 έως 1.655 λίτρα, και είναι ο μεγαλύτερος όλων, η δυνατότητα φόρτωσης των 553 κιλών είναι η υψηλότερη, κάτι που ισχύει και για το ρυμουλκούμενο βάρος των 2,5 τόνων.
Ο δίλιτρος TDI με τα 150 PS, στην τετρακίνητη έκδοση 4Motion, συνδυάζεται standard με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και σε συνδυασμό με το σύστημα stop/start αποτελεί ένα τα λίγα αρνητικά στοιχεία του VW. Κατά την εκκίνηση από στάση, το Tiguan οπισθοχωρεί έστω και ελάχιστα, αλλά αισθητά, ωστόσο εν κινήσει δεν παρατηρείται κανένα πρόβλημα.
Με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ το VW παρουσιάζει μια ευαίσθητη ανάρτηση, αλλά χάρη στο σύστημα διεύθυνσης με την εξαιρετική αίσθηση, η οδική συμπεριφορά είναι τελικά ισορροπημένη. Αρνητικό πρόσημο βάζουμε στον τομέα των -υψηλών- τιμών, των μικρών διαστημάτων service και της μόνο διετούς εγγύησης.
+ Πολύς χώρος, αυξημένη μεταβλητότητα, μεγάλος χώρος αποσκευών, αυξημένες δυνατότητες φόρτωσης, ισορροπημένη οδική συμπεριφορά
-Χαμηλά τοποθετημένο σύστημα πλοήγησης, όχι ικανοποιητική η συνεργασία του TDI κινητήρα με το DSG κιβώτιο, εγγύηση μόνο δύο ετών
Συμπέρασμα
Το Renault κερδίζει με το νέο, καλύτερο diesel κινητήρα σαφώς σε ποιότητα, αλλά δεν καταφέρνει μια καλύτερη θέση στην κατάταξη. Οι προτάσεις των Hyundai, Mazda και VW διαθέτουν απλώς περισσότερο χώρο, μεγαλύτερους χώρους αποσκευών και παρέχουν και καλύτερο επίπεδο άνεσης.
Copyright © 2024 - autoagora.gr