autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Ανάλυση Συγκριτικού και Συσχετισμών

    Διαβάστηκε από 90611 αναγνώστες - 20/7/2019

    Ο κουλαριστός Γιαν με το Tesla του, σίγουρα όχι. Κατά τις 10 και αφού είμαστε ήδη στο δρόμο, πρώτος δίνει το στίγμα του ο Στέφαν με το Prius. 41,1 χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, τώρα συνεχίζω με βενζίνη, το μήνυμα. Ο Αντρέας με το A5 κινείται σε πολύ ταχείς ρυθμούς (170,180,190 χλμ./ώρα), καθώς η Autobahn είναι παραδόξως άδεια. Μετά από 300 χλμ. ακολουθεί το πρώτο pit stop για καφέ και ανεφοδιασμό.

    Ο Αντρέας γράφει στην ομάδα. Ανακάλυψα το καλύτερο πρατήριο με όλα τα είδη καυσίμων στο Lohfelder Rüssel. O Ντένις περνάει με το Nexo του μπροστά, για να σταματήσει μετά από λίγο στο Κάσελ για ανεφοδιασμό. Στο ρεζερβουάρ του χωράνε 4 κιλά υδρογόνο προς 9,50 ευρώ το κιλό. Κατά συνέπεια για τα 320 χλμ. από το Αμβούργο έως το Κάσελ πλήρωσε 38,10 ¤. Αυτό ουδόλως τον πτοεί, καθώς δεν χάνει ευκαιρία να επαινέσει το Nexo, λέγοντας πως είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, μόνο από 130 χλμ. και άνω αισθητοί θόρυβοι κύλισης.



    Τι απέγινε ο Γιαν όμως? Αυτός κινείται βάσει πλάνου και δεν φορτίζει το ηλεκτρικό του Tesla αφού αδειάσει η μπαταρία, αλλά πολύ πριν και βάσει των σχετικών ειδοποιήσεων στο ταμπλό. Γύρω στο μεσημέρι είναι η σειρά της Κλαούντια με την Ε200 να αναφέρει. Στο 460ο χλμ. σταμάτησα για ανεφοδιασμό. Αυτή η Ε200 σαν να διψάει πολύ (48 λίτρα για 460 χιλιόμετρα), άσε που από τα 190 χλμ και πάνω εμφανίζει αυξημένους αεροδυναμικούς θορύβους, ενώ και ο κινητήρας γίνεται ιδιαίτερα θορυβώδης στις υψηλές στροφές.

     

    Η επόμενη αναφορά έρχεται από τον Τόμας με την BMW, ο οποίος κομπάζει ότι φτάνει στην Βαυαρία και ότι παρότι πηγαίνει ενίοτε και με πάνω από 200, το ρεζερβουάρ του είναι στη μέση. Η σιγουριά την οποία έδειχνε το πρωί κατά την αναχώρηση ήταν μάλλον βάσιμη, καθώς είναι ο πρώτος που έφτασε στην Allianz- Arena μετά από 6 ώρες και 20 λεπτά έχοντας καταναλώσει 60 λίτρα καυσίμου (7,7 λίτρα /100χλμ.).

    Μετά από 17 λεπτά εμφανίζεται η Κλαούντια με την Ε200, η οποία είναι μεν δεύτερη στην κατάταξη, αλλά τελευταία στην οικονομία. Ως τρίτος και μετά από 7 ώρες και 9 λεπτά εμφανίζεται ο Αντρέας με το A5, παραπονούμενος για τις πολλές ελαττωματικές αντλίες στο δρόμο και το χάσιμο χρόνου κατ΄επέκταση. Μετά από 20 λεπτά και συνολικό χρόνο διαδρομής 7 ώρες και 29 λεπτά κάνει την εμφάνιση του το Nexo, 48 ολόκληρα λεπτά πριν από το Toyota. Με τη δύση του ηλίου και μετά από 10 ώρες και 4 λεπτά εμφανίζεται επιτέλους και ο Γιαν με το Tesla του. Η σχολική μας εκδρομή (έτσι την ονομάσαμε) είχε λάβει μόλις τέλος. Τα συμπεράσματα έπονται στις επόμενες σελίδες..

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ