Ο κουλαριστός Γιαν με το Tesla του, σίγουρα όχι. Κατά τις 10 και αφού είμαστε ήδη στο δρόμο, πρώτος δίνει το στίγμα του ο Στέφαν με το Prius. 41,1 χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, τώρα συνεχίζω με βενζίνη, το μήνυμα. Ο Αντρέας με το A5 κινείται σε πολύ ταχείς ρυθμούς (170,180,190 χλμ./ώρα), καθώς η Autobahn είναι παραδόξως άδεια. Μετά από 300 χλμ. ακολουθεί το πρώτο pit stop για καφέ και ανεφοδιασμό.
Ο Αντρέας γράφει στην ομάδα. Ανακάλυψα το καλύτερο πρατήριο με όλα τα είδη καυσίμων στο Lohfelder Rüssel. O Ντένις περνάει με το Nexo του μπροστά, για να σταματήσει μετά από λίγο στο Κάσελ για ανεφοδιασμό. Στο ρεζερβουάρ του χωράνε 4 κιλά υδρογόνο προς 9,50 ευρώ το κιλό. Κατά συνέπεια για τα 320 χλμ. από το Αμβούργο έως το Κάσελ πλήρωσε 38,10 ¤. Αυτό ουδόλως τον πτοεί, καθώς δεν χάνει ευκαιρία να επαινέσει το Nexo, λέγοντας πως είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, μόνο από 130 χλμ. και άνω αισθητοί θόρυβοι κύλισης.
Τι απέγινε ο Γιαν όμως? Αυτός κινείται βάσει πλάνου και δεν φορτίζει το ηλεκτρικό του Tesla αφού αδειάσει η μπαταρία, αλλά πολύ πριν και βάσει των σχετικών ειδοποιήσεων στο ταμπλό. Γύρω στο μεσημέρι είναι η σειρά της Κλαούντια με την Ε200 να αναφέρει. Στο 460ο χλμ. σταμάτησα για ανεφοδιασμό. Αυτή η Ε200 σαν να διψάει πολύ (48 λίτρα για 460 χιλιόμετρα), άσε που από τα 190 χλμ και πάνω εμφανίζει αυξημένους αεροδυναμικούς θορύβους, ενώ και ο κινητήρας γίνεται ιδιαίτερα θορυβώδης στις υψηλές στροφές.
Copyright © 2024 - autoagora.gr