Τα υποδειγματικά καθίσματα του Golf με την άφθονη πλευρική στήριξη και τη μεγάλη επιφάνεια της έδρας τους τα αντισταθμίζει η BMW με πολλές επιλογές ρύθμισης, συμπεριλαμβανομένης της επεκτάσιμης προς τα εμπρός έδρας του καθίσματος του οδηγού. Όπως και να ΅χει, και οι δύο προτάσεις είναι υπέροχες με το δικό τους τρόπο. Εκτός από την επιλογή πιο εκλεκτών υλικών, το βασικό πλεονέκτημα της BMW είναι η αυτονόητη λειτουργία, που αποσπά λιγότερο την προσοχή του οδηγού του πιεζο-περιστροφικού διακόπτη. Η χρήση του φωνητικού ελέγχου γίνεται πιο ομαλά και πιο φυσικά, ενώ η head-up-οθόνη διαβάζεται με ιδιαίτερη ευκολία.
Μέτριο σε αίσθηση το τιμή της BMW
Αυτό, που διαταράσσει την αρμονία στη συνολικά απολαυστική Σειρά 1 είναι οι ιδιαιτερότητες του τιμονιού. Όταν οδηγείτε αργά, σε αστικό περιβάλλον, ενδεχομένως η βαριά αίσθηση να σας δυσαρεστήσει, αλλά όταν οδηγείτε γρήγορα στον αυτοκινητόδρομο θα σας ανταμείψει. Στο Golf, το τιμόνι αποκρίνεται πιο γραμμικά, δίνει την εντύπωση ότι συμπεριφέρεται πιο φυσιολογικά και πιο ολοκληρωμένα.
Η BMW χάνει βαθμούς όσον αφορά την τιμή αγοράς, το τιμόνι, την ποιότητα λειτουργίας του κινητήρα της και την κατανάλωσή, ενώ ταυτόχρονα ο κύκλος στροφής της είναι μεγαλύτερος και η ορατότητα προς τα πίσω είναι πιο περιορισμένη. Το Golf απέναντι σε όλα τα παραπάνω σκοράρει με πρακτικές λεπτομέρειες, όπως το ρυθμιζόμενο ύψος του δαπέδου στο χώρο φόρτωσης.
Συμπέρασμα
Και τα δύο μοντέλα παρέχουν κορυφαία οδική ασφάλεια, κορυφαίες επιδόσεις φρένων και κορυφαία καθίσματα σε συγκρατημένες τιμές. Πάντως, εμείς θα θέλαμε να φτιάξουμε ένα δικό μας σχεδόν βέλτιστο μικρομεσαίο αυτοκίνητο, αποτελούμενο από αυτές τις δύο προτάσεις, παίρνοντας τον κινητήρα, την ανάρτηση και το τιμόνι από το Golf, αλλά την αρχή λειτουργίας των διάφορων συστημάτων και του infotainment από τη Σειρά 1.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr