σχόλια
Συγκρίνουμε στα 11 βήματα το Nissan Qashqai με το VW Tiguan
Το εντελώς νέο Nissan Qashqai , που είναι διαθέσιμο πλέον με δελεαστική τιμή από 24.990 ευρώ, οργανώνει full επίθεση στο VW Tiguan, που είναι στο τέλος της εμπορικής του καριέρας. Συγκρίνουμε τις βασικές εκδόσεις των 2 οικογενειακών SUV σε 11 κρίσιμους τομείς για να δούμε τελικά ποιο αξίζει τα λεφτά του.
Αποφασίσαμε να φέρουμε σε αντιπαράθεση τον προπομπό των οικογενειακών SUV, το Nissan Qashqai με έναν δυνατό «παίχτη» των οικογενειακών SUV, το VW Tiguan. To ιαπωνικό μοντέλο συνεχίζει με την ολοκαίνουργια 3η του γενιά στην οποία έχει δοθεί premium προσανατολισμός, ενώ το Tiguan βρίσκεται στη δύση της 2ης γενιάς του. Σε αυτή τη σύγκριση θα πάρουμε τις βασικές εκδόσεις των δύο μοντέλων, τόσο απλό πλευράς κινητήρα, όσο και εξοπλισμού με το Qashqai να προσφέρεται σε μια άκρως δελεαστική τιμή «από», η οποία είναι 24.990 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση Elite.
Η βασική, από πλευράς κινητήρα, έκδοση βενζίνης του VW Tiguan είναι η προσθιοκίνητη 1,5 TSI με τους 130 ίππους. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο και προσφέρεται μόνο στην έκδοση Life με τιμή 30.900 ευρώ.
Το Nissan Qashqai, παρά τις ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης, ξεκινάει με γκολ από τα αποδυτήρια! Ας δούμε ποιο θα είναι το τελικό το «σκορ».
Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης του Nissan Qashqai απέναντι στο VW Tiguan
Tα 11 Βήματα | Νικητής | |
1 | Τιμή: Η «βασική» έκδοση του Τiguan με τους 130 ίππους είναι η Life και κοστίζει 30.900 ευρώ. Το Nissan Qashqai στη έκδοση με τα 140 άλογα είναι διαθέσιμο από την έκδοση Elite και κοστίζει 24.990 ευρώ. Η διαφορά είναι σημαντική, υπέρ του Nissan Qashqai, που ξεκινάει την επίθεση με… δίποντο! | |
2 | Εγγύηση: 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση με απεριόριστα χιλιόμετρα προσφέρει το VW Tiguan. H εγγύηση που δίνει η Nissan στο Qashqai, είναι όπως και στα άλλα μοντέλα της φίρμας 3 χρόνια (ή 100.000 χλμ. όποιο έρθει πρώτο). Με το Qashqai έχεις 1 χρόνο παραπάνω το κεφάλι σου ήσυχο. | |
3 | Κατανάλωση: Xάρη στο ήπια υβριδικό του σύστημα, το Nissan Qashqai είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου, ειδικά μέσα στην πόλη. Σημαντικός πόντος για το ιαπωνικό οικογενειακό SUV. | |
4 | Προσπέραση (60-100 χλμ/ώρα)-Επιδόσεις: Τα 10 παραπάνω άλογα και τα σχεδόν 200 κιλά λιγότερα εξασφαλίζουν στο Qashqai καλύτερες επιδόσεις στο εικονικό προσπέρασμα 60-100 με 4η σχέση και 80-120 με 5η σχέση. Η διαφορά υπέρ του Qashqai είναι σχεδόν 2,0 και 4,0 δλ. αντίστοιχα! | |
5 | Φρένα (από τα 100 χλμ/ώρα): Το Tiguan χρειάζεται 35,0 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα και το Qashqai 38,1. Το VW κερδίζει πόντο. | |
6 | Θόρυβος: Μπορεί το VW Tiguan να εμφανίζει κορυφαία ποιότητα κύλισης, το Nissan Qashqai είναι όμως αισθητά πιο ήσυχο σε όλες μας τις σχετικές μετρήσεις. | |
7 | Εξοπλισμός άνεσης: To Nissan Qashqai στη βασική έκδοση Elite εμφανίζει ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης με κυριότερη την απουσία οθόνης αφής για τον έλεγχο του infotainment και ζαντών αλουμινίου, ενώ υπάρχει απλό air condition. Αντιθέτως, το VW Tiguan προσφέρει και περισσότερα και ποιοτικότερα στοιχεία εξοπλισμού, όπως για παράδειγμα οθόνη 8 ιντσών, 3ζωνικό κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου. To Tiguan σκοράρει με ευκολία το δεύτερο του γκολ. | |
8 | Ευρυχωρία-Πρακτικότητα: To Tiguan προσφέρει παραπάνω χώρο για τα γόνατα των πίσω και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών σε σχέση με το Nissan Qashqai. Επίσης το συρόμενο πίσω κάθισμα είναι σημαντικό χαρακτηριστικό υπέρ της πρακτικότητας για το γερμανικό μοντέλο. | |
9 | Χώρος αποσκευών: Λόγω του συρόμενου πίσω καθίσματος, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ στο VW Tiguan μεταβάλλεται από 420 έως 515 λτ. Από τη μέγιστη τιμή του η διαφορά με το χώρο αποσκευών του Qashqai (504 λτ.) είναι μόλις 11 λτ. Αυτή η διαφορά είναι πολύ μικρή για τα δεδομένα της κατηγορίας, οπότε έχουμε ισοπαλία. | |
10 | Εξοπλισμός ασφαλείας: Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν full σετ αερόσακων (και γονάτων οδηγού το Tiguan), ESP, αυτόματο φρενάρισμα, ενεργό σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας, σύστημα συγκράτησης του οχήματος σε ανηφόρα ή κατηφόρα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Το Qashqai διαθέτει επιπλέον Active Trace Control και Active Ride Control, που ελέγχουν τις κινήσεις του αμαξώματος και την υποστροφή. | |
11 | Αίσθηση ποιότητας και εικόνα καμπίνας: Το VW Tiguan διαθέτει πολύ καλή ποιότητα υλικών, ανάλογο φινίρισμα και εξαιρετική συναρμογή. Από την άλλη, το νέο Nissan Qashqai έχει ανέβει επίπεδο με ξεκάθαρες premium βλέψεις, χαρακτηριστικό που τονίζεται από την εξαιρετική και αθόρυβη λειτουργία της ανάρτησης, όσο και από το χαμηλότερο επίπεδο θορύβου. | |
Nissan Qashqai–VW Tiguan: 6 - 3 |
Ας δούμε αναλυτικά τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων:
6 χιλιάρικά φθηνότερο το Qashqai (2-0)
Η «βασική» έκδοση του VW Tiguan έχει 130 άλογα και προσφέρεται με το εξοπλιστικό πακέτο Life στην τιμή των 30.900 ευρώ. Το Nissan Qashqai στη βασική έκδοση Elite με τα 140 άλογα ήρθε με τιμή-χώμα στα 24.990 ευρώ, όντας 6 χιλιάρικα φθηνότερο.
Μάλιστα με 27.990 ευρώ μπορεί να αγοράσει κανείς την έκδοση Premium, η οποία διαθέτει και οθόνη αφής και ζάντες αλουμινίου μεταξύ άλλων στοιχείων άνεσης. Ακόμα και αυτή η έκδοση (τη συνιστούμε) είναι 3 χιλιάρικά φθηνότερη. Το Nissan Qashqai ξεκινάει με δίποντο!
Μεγαλύτερη εγγύηση για το Qashqai (3-0)
Ένα ακόμα πλεονέκτημα του Nissan Qashqai είναι η εγγύηση του, η οποία είναι 3 χρόνια (ή 100.000 χλμ.). Στον αντίποδα τώρα, η ελληνική αντιπροσωπεία της VW δίνει 2 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μοντέλα της φίρμας, χωρίς πάντως να υπάρχει όριο χλμ.. Ο 1 παραπάνω χρόνος εγγύησης για τα μηχανικά μέρη δίνει έναν πόντο στο Qashqai.
Καίει λιγότερο και είναι πιο σβέλτο το Qashqai (5-0)
Στον νευραλγικό τομέα της κατανάλωσης, το Nissan Qashqai έχει το πάνω χέρι χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία του. Να σημειώσουμε εδώ πως ο 1,5 TSI κινητήρας του Tiguan διαθέτει τεχνολογία που σε συνθήκες μειωμένου φορτίου διακόπτει τη λειτουργία των 2 από τους 4 κυλίνδρους. Η μέση κατανάλωση του Qashqai στη διάρκεια της δοκιμής ήταν στα 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ το Tiguan έδειξε μια μέση κατανάλωση γύρω στα 8.7 λτ./100 χλμ.. Στην πόλη η διαφορά ήταν ακόμα μεγαλύτερη υπέρ του ιαπωνικού μοντέλου, που μας έδειξε 8.3 λτ./100 χλμ., όταν στο Tiguan ξεπέρασε τα 10 λτ./100 χλμ. Το Qashqai είναι περίπου 20% οικονομικότερο από το Tiguan των 130 ίππων, ενώ μπαίνει ελεύθερα στον πράσινο δακτύλιο διαθέτοντας το χαρακτηρισμό «υβριδικό» στην άδεια κυκλοφορίας του.
Από την άλλη, η διαφορά ιπποδύναμης (140 έναντι 130 άλογα) και ροπής (240Nm στις 1.650 σ.α.λ. έναντι 220 Nm στις 1.750 σ.α.λ.), καθώς και τα σχεδόν 200 λιγότερα κιλά εξασφαλίζουν καλύτερες επιδόσεις στο Nissan Qashqai, το οποίο επιταχύνει από τα 60 στα 100 χλμ/ώρα με 4η (εικονικό προσπέρασμα) μέσα σε 7,1 δλ., όταν το Tiguan θέλει 2,0 δλ. παραπάνω, που είναι μεγάλη διαφορά. Η διαφορά στο 80-120 με 5η είναι 3.9 δλ., αφού το Tiguan ολοκληρώνει τη διαδικασία σε 14.3 δλ. και το Qashqai σε 10,4 δλ. Το Qashqai είναι και πιο σβέλτο, αλλά και πιο οικονομικό ταυτόχρονα.
Φρενάρει πιο δυνατά το Tiguan (5-1)
Οι μετρήσεις μας επιβεβαίωσαν την αίσθηση από την οδήγηση και έτσι φάνηκε πως το VW Tiguan «κοκκαλώνει» σε μικρότερη απόσταση όταν ο οδηγός βρεθεί σε κατάσταση φρένων πανικού. Ειδικότερα το οικογενειακό SUV της VW χρειάζεται 35,5 μέτρα, όταν το Nissan Qashqai απαιτεί 37,3 μ. «προδομένο» και από τα «πράσινα» ελαστικά που φορούσε το μοντέλο που μετρήθηκε. Τα σχεδόν 2 μέτρα είναι σημαντική διαφορά ανάμεσα σε ομοειδή αυτοκίνητα. Πρώτος πόντος για το γερμανικό μοντέλο.
Πιο αθόρυβο το Qashqai (6-1)
Σε όλες μας τις μετρήσεις, το VW Tiguan συνδυάζει τη σπουδαία ποιότητα κύλισης που προσφέρει μει χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα. Ωστόσο Nissan Qashqai έχει ακόμα χαμηλότερα, όντας ξεκάθαρα πιο αθόρυβο. Στα 100, 120 και 140 χλμ./ώρα στα αυτιά των επιβατών φτάνουν μόλις 65,0. 67,6 και 70,1 db, όταν τα αντίστοιχα νούμερα στο Tiguan είναι 68,9, 70,5 και 72,9. Σημαντικό ρόλο σε αυτή την κατάσταση παίζει ο αεροδυναμικός συντελεστής, που στο Qashqai είναι 0,31.
Τα πάντα όλα από εξοπλισμό άνεσης στο Tiguan, που είναι και πιο πρακτικό (6-3)
Η βασική έκδοση Life του VW Tiguan έχει κυριολεκτικά τα πάντα από εξοπλισμό, όταν η αντίστοιχη έκδοση του Qashqai παρουσιάζει ελλείψεις με κυριότερη αυτή της απουσίας οθόνης αφής και των ζαντών αλουμινίου. Στο Τiguan υπάρχει στάνταρ από οθόνη 8 ιντσών και 3ζωνικός αυτόματος κλιματισμός μέχρι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και ψηφιακός πίνακας οργάνων. Και τα δύο μοντέλα έχουν φώτα LED (Bi-LED στο Qashqai).
Με μικρότερο μήκος (4,425 μ.) και μεταξόνιο (2.665 χλστ.) το Nissan Qashqai χάνει σε χώρους για επιβάτες από το VW Tiguan (4,509 μ. με μεταξόνιο 2.678 χλστ.). Το 2,8 εκατοστά παραπάνω για τα γόνατα των πίσω επιβατών στο Tiguan είναι αισθητή διαφορά, αν και τα δύο μοντέλα έχουν ανάλογα φαρδιά καμπίνα. Ωστόσο το μεγάλο πλεονέκτημα του γερμανικού μοντέλου είναι το συρόμενο κατά 160 χλστ. πίσω κάθισμα που απογειώνει την πρακτικότητα.
Συμπέρασμα: 6-3 κερδίζει το Qashqai
Το νέο Nissan Qashqai ήρθε με ξεκάθαρες premium διαθέσεις που αντικατοπτρίζονται στην επικράτησή του σε κρίσιμους τομείς. Έχει εξαιρετική τιμή στη βασική του έκδοση, διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία, είναι σβέλτο και οικονομικό, προσφέρει τα πάντα από στάνταρ συστήματος ασφαλείας, τη στιγμή που η καμπίνα του είναι αισθητά πιο ήσυχη. Το βασικό Tiguan υπερέχει σε πρακτικότητα καμπίνας, έχει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και φρενάρει δυνατά, αλλά τελικά χάνει και μάλιστα με διαφορά από το δημιουργό της κατηγορίας, που είναι στην ανατολή της 3ης του γενιάς, όταν το SUV της VW είναι στη δύση της δεύτερής του.
Σχολιάστε |
για ποια αξιοπιστία μιλάς σε καινούργια αυτοκίνητα; Είχα το πρώτο tiguan και στα 77.000χλμ μου άλλαξαν δύο φορές κινητήρα καινούργιο. Πήρα μετά το qashqai σε πετρέλαιο και στις 150.000χλμ έκοψε στρόφαλο. Άστε βραστα.
Προβολή περισσότερων σχολίων
Ποια Nissan ρε... Volkswagen μέχρι να σβήσει ο ήλιος
Κλάσης ανώτερο το Qashqai, το οποίο είναι ο πατέρας της κατηγορίας (το πρώτο crossover SUV). Και πέραν αυτού όμως, αγορά VW σημαίνει μια ζωή στα συνεργεία.
Το 1996 πήρα το VW polo. Από την αρχή έβγαζε προβλήματα. Πανάκριβα σέρβις.Το πούλησα σε 5 χρόνια το 2002 και πήρα το Νισάν αλμερα. Το έχω 21χρονια με 375000 χιλιόμετρα από τα οποία τα 200000 με αέριο και ακόμα πηγαίνει χωρίς προβλήματα.
To Nissan Qashqai στη βασική έκδοση Elite εμφανίζει ελλείψεις στον εξοπλισμό άνεσης με κυριότερη την απουσία οθόνης αφής για τον έλεγχο του infotainment και ζαντών αλουμινίου, ενώ υπάρχει απλό air condition.. Οκκκκ 😂😂😂😂
Ωχ ωχ VW μην σου τύχει και δώρο να στο κάνουν πουλατο.
VW ...το είχα το tiguan μοντέλο 2009 και το πούλησα χωρίς πρόβλημα το 2019, στο δρόμο, δύο το είδαν και οι δύο το ήθελαν ...χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα κι ευχαριστημένος
Το Qashqai δεν έχει αντίπαλο, ειδικά μετά την τελευταία γενιά του! Και με κάτω από 25.000!
Να μην καίει, να έχει νορμαλ τιμή και αξιοπιστία! Αυτά μετράνε για μένα πιο πολύ! Η VW έχει κακό όνομα πλέον..
VW….. οκ, καλά, χρυσά αλλά πανάκριβα . Όταν ρώτησα στην αντιπροσωπεία του Αννοβερου για το Tiguan, ο πωλητής που είπε μια τιμή περίπου 35.000€, πριν 2 χρόνια . Πως του είπα ; Με υφάκι μου απάντησε , μα είμαστε VW !!!! Μάλλον οι Γερμανοί ξέχασαν τι σημαίνει VW. Πήρα το Opel Grandland Diesel με 28k και δεν το μετάνιωσα ποτε !
Οδοντόκρεμες & τα δύο!!
O βασιλιάς επέστρεψε! Nissan Qashqai is back
Το Qashqai έχει τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά για να πει κάποιος πως είναι καλύτερο από τα δύο. Και τιμή, και κατανάλωση και εγγύηση και επιδόσεις! Τα ελάχιστα εκατοστά παραπάνω χώροι δεν αρκουν για τον Γερμανό..
Γαλλικό ή γερμανικό μάλλον...
TOYOTA!
Πάρε το ένα και χτυπά το άλλο...
Εκεί που έχει φτάσει η βενζίνη και τα ανταλλακτικά, πιο σημαντικό είναι η χαμηλή κατανάλωση και η εγγύηση.
Κάτοχος tiguan από το 2018. Δεν έχει παρουσιάσει απολύτως τίποτα, παρόλο που έκανα επέκταση εγγύησης από φόβο βλαβών.
Θα βγει καινούργιο VW
Georgios Spyropoulos
Προτιμώ να καίω λιγότερο για μια ζωή, παρά να έχω 2 εκατοστά παραπάνω χώρους... Nissan και για μένα λοιπόν!
Στο VW να υπολογίσουμε και ένα βαρέλι λάδι κάθε 6μηνο έτσι?
Δεν διαφωνώ πως μπορεί στα σοβαρά σημεία να κερδίζει το Qashqai, αλλά την ποιότητα κύλισης του Tiguan δεν την έχει ρε παιδιά.
Εμένα δεν μου κάνει εντύπωση το αποτέλεσμα, αφού το Nissan είναι ο αρχιτέκτονας αυτής της κατηγορίας. Προσωπικά για μένα μετράνε πιο πολύ επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.
Εγώ πάντως δεν βλέπω πάρα πολλά qashqai στο δρόμο περισσότερα tiguan..... Και εγώ tiguan θα έπαιρνα...
Καλό το Qashqai ρε παιδιά δεν διαφωνώ, αλλά ο Γερμανός είναι άλλη φάση!
Μεταξύ Γερμανίας και Ιαπωνίας, δαγκωτο γιαπωνέζικο.
Εγώ νομίζω πως και εμφανισιακά είναι καλύτερο το Qashqai, και σε όλα τα σοβαρά που ενδιαφέρουν σε καινούργιο αυτοκίνητο.
Κακά τα ψέμματα, η διαφορά τιμής είναι πολύ σημαντική για όλους μας. Αν προσθέσεις την εγγύηση και την λιγοτερη κατανάλωση, τότε δεν υπάρχει σύγκριση.
Αξιοπιστία..........ποιο έχει καλύτερη, κάτι διαφορές στα χιλιοστά δεν μας λένε τίποτα.........απλά πράγματα..
Σε αυτή την τιμή που έχει τώρα το Nissan, είναι μια εξαιρετική επιλογή γιατί συνδυάζει πολλά καλά. Το Tiguan θα φέρει νέο μοντέλο για να καταφέρει να τους κοντραρει..
Μόνο Subaru forester...