σχόλια
Alfa Romeo Tonale Toyota C HR
Συγκρίνουμε την Alfa Romeo Tonale με το νέο Toyota C-HR
Βάζουμε τo ολοκαίνουργιο και full υβριδικό Toyota C-HR απέναντι στην ήπια υβριδική Alfa Romeo Tonale και συγκρίνουμε τα δύο ξεχωριστά σε σχεδίαση οικογενειακά SUV σε 11 κρίσιμους τομείς σύγκρισης.
Η πρώτη γενιά του C-HR αποδείχτηκε λίρα εκατό για την Toyota, αφού απέδειξε στους Ιάπωνες ότι μπορούν να βγάλουν αρκετά χρήματα από ένα αυτοκίνητο που χτυπάει πρωταρχικά στην εμφάνιση, με την Toyota να αναφέρει πως το 59% όσων αγόρασαν C-HR ήταν νέοι πελάτες. Στη χώρα μας μόνο το C-HR πούλησε σχεδόν 14.000 μονάδες από το 2017 που λανσαρίστηκε (πάνω από 840.000 πανευρωπαϊκά) και έγινε το εν Ελλάδι best seller της κατηγορίας.
To ολοκαίνουργιο Toyota C-HR «βγάζει μάτι» με τον φουτουριστικό του σχεδιασμό και έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις με πριν (28 χλστ. λιγότερα σε μήκος από τα 4.390 χλστ. του προηγούμενου), διατηρώντας το μεταξόνιο των 2.640 χλστ. και όντας 35 χλστ. πιο φαρδύ. Πλέον είναι διαθέσιμο μόνο ως full υβριδικό με θερμικό κινητήρα 1,8 ή 2,0 λτ. και συνδυαστική απόδοση 140 ή 197 ίππων αντίστοιχα. Μάλιστα η top έκδοση μπορεί να συνδυαστεί και με ηλεκτρική τετρακίνηση, που υλοποιείται χάρη σε έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς όταν χρειαστεί. Η 25ετής εμπειρία της Toyota στην full υβριδική τεχνολογία και οι αυξημένες δυνατότητες ηλεκτροκίνησης δίνουν σαφές προβάδισμα στα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας. Πάντως, το «βάρος» της συνέχισης της εμπορικής επιτυχίας του προηγούμενου θα πέσει στην πιο… εύπεπτη έκδοση με τον 1,8 λτ. κινητήρα, η οποία συνδυάζεται όπως πάντα με αυτόματο κιβώτιο eCVT. Eίναι διαθέσιμο από την έκδοση C-ULT και 29.300 ευρώ με ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Ωστόσο για τη σημερινή αντιπαράθεση θα επιλέξουμε τη δεύτερη έκδοση C-LUB με τιμή 32.770 ευρώ, που είναι πιο κοντά στη βασική έκδοση της Alfa Romeo Τonale.
Το πρώτο μικρομεσαίο οικογενειακό SUV των Ιταλών ήρθε σχεδιασμένη από τον Έλληνα, Αλέξανδρο Λιώκη για να φέρει συναίσθημα στη ψυχρή λογική του premium μέρους της κατηγορίας των οικογενειακών SUV. Για τη σύγκριση επιλέξαμε την «βασική» Tonale των 130 ίππων (προσφέρεται και με 160 ίππους με το 1,5 λτ. κινητήρα να έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας). Και οι δύο εκδόσεις έχουν ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία σε αντίθεση με τη συνήθη πρακτική προσφέρει δυνατότητα ηλεκτροκίνησης στο παρκάρισμα και στο σταμάτα-ξεκίνα, ενώ στάνταρ είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT. Η βασική έκδοση Super κοστίζει μετά από έκπτωση 38.500 ευρώ, που δείχνει και τον premium προσανατολισμό της Tonale.
Θα καταφέρει το νέο Toyota C-HR να κοντράρει μια ξεκάθαρα premium πρόταση στα οικογενειακά μικρομεσαία SUV, όπως η Alfa Romeo Tonale; Ας δούμε πώς θα έρθει το «σκορ»!
Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης της Alfa Romeo Tonale με το Toyota C-HR
Tα 11 Βήματα | Νικητής | |
1 | Τιμή: Alfa Romeo Tonale 1,5 Hybrid 130 TCT Super: 38.500 ευρώ Toyota C-HR 1,8 Hybrid C-LU8: 32.770 ευρώ Η Alfa Romeo Tonale είναι σχεδόν 6 χιλιάρικα ακριβότερη από τη δεύτερη πλούσια εξοπλισμένη έκδοση του C-HR (C-LUB) και σχεδόν 9 χιλιάρικα από τη βασική C-ULT (από την τελευταία πάντως δε λείπει τίποτα). |
|
2 | Κατανάλωση: Alfa Romeo Tonale 1,5 Hybrid 130 TCT: 8,5 λτ./100 χλμ. Toyota C-HR 1,8 Hybrid: 5 λτ./100 χλμ. Χάρη στις αυξημένες δυνατότητες ηλεκτροκίνησης, το full υβριδικό Toyota C-HR είναι πολύ πιο οικονομικό σε κατανάλωση από την ήπια υβριδική Alfa Romeo Tonale (που πάντως μπορείς να κάνει εκκινήσεις και παρκάρισμα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα της). Η διαφορά είναι μεγάλη και δικαιολογεί 2πόντο για το ιαπωνικό μοντέλο. |
|
3 | Φρένα (από τα 100 χλμ/ώρα): Alfa Romeo Tonale 1,5 Hybrid 130 TCT: 35,7 μ. Toyota C-HR 1,8 Hybrid: 38,1 μ. To Tonale στο φρενάρισμα πανικού είναι 2,4 μ. καλύτερη. |
|
4 |
After Sales: Στα μυστικά τεστ συνεργείων που πραγματοποιήσαμε, η βαθμολογία της Toyota ήταν εντυπωσιακή και αισθητά πάνω από το μέσο όρο σε αντίθεση με την επίδοση της Alfa Romeo, που ήταν μετριότατη.
Η Toyota επιβεβαιώνει στην πράξη τις υψηλές after sales υπηρεσίες που προσφέρει στον αγοραστή.
|
|
5 | Αίσθηση πολυτέλειας-Design: Η Alfa Romeo Tonale ήρθε σχεδιασμένη από τον Αλέξανδρο Λιώκη για να φέρει συναίσθημα στην ψυχρή λογική του premium μέρους της κατηγορίας των οικογενειακών SUV. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα τόσο στην εξωτερική σχεδίαση, όσο και στην ποιοτική καμπίνα. Το Toyota C-HR έχει πολύ εντυπωσιακή σχεδίαση και ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, αλλά η πολυτέλεια στην καμπίνα της Tonale είναι πιο έντονη δικαιολογώντας και την premium στόχευση του πρώτου μικρομεσαίου SUV της θρυλικής ιταλικής φίρμας. | |
6 | Χώρος αποσκευών: Alfa Romeo Tonale 1,5 Hybrid 130 TCT: 500 λτ. Toyota C-HR 1,8 Hybrid: 388 λτ. Είναι ικανή διαφορά υπέρ της Alfa Romeo Τonale για να της δώσει ακόμα έναν πόντο. |
|
7 | Εγγύηση: Alfa Romeo: 5 χρόνια ή 200.000 χλμ. Toyota: 6 χρόνια ή 180.000 χλμ. Μεγαλύτερη εγγύηση για την Toyota με τον αγοραστή να έχει για ένα 6 χρόνο παραπάνω το κεφάλι του ήσυχο. Εντυπωσιακή και η εγγύηση για την μπαταρία του C-HR που φτάνει τα 11 χρόνια, 3 περισσότερα από εκείνα για την μπαταρία της Tonale. |
|
8 | Εξοπλισμός άνεσης: Και τα δύο μοντέλα στις εκδόσεις εξοπλισμού που εξετάζουμε διαθέτουν αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών η Tonale και 17 το C-HR), οθόνη αφής για το infotainment (10,25 ιντσών η Tonale, 12,3 ιντσών το C-HR), ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, cruise control («έξυπνο»), αισθητήρες φώτων και βροχής, φώτα LED και συνδεδεμένες υπηρεσίες. Το C-HR προσφέρει όμως και επιπλέον στοιχεία, όπως κάμερα όπισθεν (σημαντικό στοιχείο), πλοήγηση, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ασύρματη φόρτιση κινητού, προβολείς ομίχλης, είσοδο χωρίς κλειδί και ambient φωτισμό καμπίνας. Το C-HR στην έκδοση εξοπλισμού C-LUB προσφέρει στοιχεία, όπως κάμερα όπισθεν, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ασύρματη φόρτιση κινητού. Με δεδομένη και τη πολύ χαμηλότερη τιμή του, το C-HR μεγαλώνει τη διαφορά. |
|
9 | Εξοπλισμός ασφάλειας: Εκτός από τα υποχρεωτικά ABS και ESP και τα δύο μοντέλα έχουν τα απαραίτητα συστήματα πλέον συστήματα, όπως αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση σημάτων KOK, προειδοποίησης κόπωσης οδηγού, καθώς και ενεργό Lane Αssist που σε κρατάει στη λωρίδα σου. To C-HR προσφέρει 1 επιπλέον αερόσακο (για τα γόνατα του οδηγού) και σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, χωρίς όμως η επιμέρους αντιπαράθεση να ξεφεύγει από την ισοπαλία. | |
10 | Προσπέραση (60-100 χλμ/ώρα): Alfa Romeo Tonale 1,5 Hybrid 130 TCT: 5,5 δλ. Toyota C-HR 1,8 Hybrid: 5,8 δλ. Το πιο γρήγορο κιβώτιο και η βοήθεια χαμηλά από τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα (για τα δεδομένα των ήπια υβριδικών) η Tonale παρότι βαρύτερη και με 10 άλογα λιγότερα προσπερνάει σχεδόν στο ίδιο χρόνο με το C-HR. Η υπέρ της διαφορά του 0,3 δλ. δε δικαιολογεί πόντο. Ανάλογη είναι η διαφορά και στο 80-120 χλμ./ώρα (7,1 δλ. η Tonale και 7,4 δλ. το C-HR). Το ιαπωνικό μοντέλο με 10,0 δλ. είναι 0,2 δλ. πιο γρήγορο στο σπρίντ του 0-100. Στην πλήρη επιτάχυνση πάντως είναι πιο θορυβώδες. |
|
11 | Γόνατα πίσω επιβατών: Alfa Romeo Tonale: 15,5 εκατ. Toyota C-HR: 14,5 εκατ. Στο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, η Τonale δεν έχει ικανή διαφορά υπέρ της ώστε να σκοράρει και να μειώσει τη διαφορά. |
|
Alfa Romeo Tonale – Toyota C-HR: 3-6 |
Ας δούμε αναλυτικά τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων:
Σχολιάστε |
Συκριση Ιταλικου ( ?) ζημιαρικου σκουπιδοντενεκε με ενα μεσαιο ποιοτικο αυτοκινητο. Ελεος.
Προβολή περισσότερων σχολίων
Chr 🤣🤣🤣🤣🤣
Καταρχην Tonale και CHR δεν ανηκουν στην ιδια κατηγορια. Εχει νοημα η συγκριση? Σαν να συγκρινει κανεις την Χ3 με το Χ-cross.
Harris Bialas Διαβασε σχολια
Είναι μη συγκρίσιμα αυτοκίνητα.
ΤΟΥΟΤΑ ΞΕΚΩΛΙΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
Είπαμε πλαστικά μπαούλα με μπαταρίες αυτοκίνητα για κλαρινογαμπρους 🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΓΙΓΑΝΤΑ ΜΕ ΝΑΝΟ!!!!
Σύγκριση αμαξιών όση σχέση έχει η μαρμελάδα με την αναδάσωση! Το αμάξι καταρχήν είναι ένα εργαλείο που σε πάει από το ένα μέρος σ ένα αλλο!. Επίσης το θες απροβληματιστο όσο το δυνατόν με ζημιές κλπ! Το αν θα έχει και κοτσιδάκια επάνω είναι δικό σου θέμα και τα γούστα του ο καθείς τα πληρώνει. Από πλευρά πρακτικότητας λοιπόν μόνο chr.
Γέμισαν οι δρόμοι. Ρομεο
Το Chr είναι είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αν σε ενδιαφέρει η τεχνολογία, η αξιοπιστία, και η οικονομία στην ΠΟΛΗ. Δεν ξέρω πως είναι στην οδήγηση η Alfa, αλλά αν θέλεις ένα αυτοκίνητο που να απολαμβάνεις την οδήγηση το Toyota δεν κάνει. Ούτε ήρεμο και αθόρυβο είναι, (το CVT του δεν βοηθάει και το μοτέρ μουγκρίζει πολυ) ούτε νευρικό είναι. Είναι όμως πολύ στιβαρό και φυσικά πολύ ιδιαίτερα όμορφο.
@Παναγιώτης Ποσποτικης όλοι οι ειδημονες
Πόσο άσχετος πρέπει να είσαι για να συγκρίνεις δύο ανόμοια πράγματα....Ποιο CHR.... Τοyota κ ΤΡΙΧΕΣ!!
Σάν την Κούκλα καμμιά... καί ειδικά αυτή που φοράει τόν υπέροχο κινητήρα πετρελαίου τού γκρουπ δαγκώνει....
Αφού έφτασε να έχει χειρότερο εξοπλισμό και από Toyota, η Alfa Romeo, καλύτερα να το κλείσουν τότε το μαγαζάκι τους και να φτιάχνουν μακαρονάδες!!
Φοβερά αμάξια τα άλφα Ρομέο,αν εξαιρέσουμε ότι δε πουλάνε πουθενά στον κόσμο....τελικά οι καταναλωτές είναι ηλίθιοι κ ανενημερωτοι παγκοσμίως...κρίμα για όλους μας..
Τήν Άλφα [ανέκαθεν] τήν αγοράζεις μέ την καρδιά ,όχι μέ την λογική καί συνήθως τήν ..παντρεύεσαι
Εγώ ακόμα και σχεδιαστικά, πιο όμορφο βρίσκω το Γιαπωνέζικο.. Μοιάζει πιο μοντέρνο!
Σοβαρά τώρα? Βάλατε τον Βασιλιά των πωλήσεων απέναντι στα ρημάδια της Alfa Romeo? Και ποιο περιμένατε να είναι το αποτέλεσμα? 😅😅😅
σκουπιδια
Βολβο !!!
Monica Bellucci vs Pokémon !!
https://www.facebook.com/share/v/BcTtez5LHzsDh6b5/
Orfeas
Stelios Keramianakis
οχι
Περί ορέξεως..κολοκυθοπιτα.
Το μόνο πρόβλημα του CHR είναι ότι είναι στενό και γενικά πολύ στενάχωρο πίσω. Η Tonale λογικά πρέπει να είναι πιο ευρύχωρη πίσω.
Autoagora μηπως εισαι λιγο υπερ της toyota? Λεω μηπως λιγακι..
Alfa Romeo να αγοράζετε έχω παιδί να παντρέψω
Γιατί;
Τι συγκρίνεις το ενα Ιταλικό το άλλο Ιαπωνία. Μυαλό θέλει.
Το chr δεν σε κερδίζει με την εμφάνιση όπως το προηγούμενο μοντέλο και η alfa είναι ακριβή, στην Αμερική το ίδιο αυτοκίνητο με όνομα άλλης εταιρίας κοστίζει χιλιάδες ευρώ λιγότερα
Τώρα που κολλάνε αυτά τα 2?
Αυτή η Alfa πως πάει από στρόφαλο ξέρουμε? 🤣🤣
Μπορεί να ανήκουν στην ίδια κατηγορία αυτοκινήτων, αλλά είναι δύο αυτοκίνητα με τελείως διαφορετικές φιλοσοφίες κατασκευής, άλλα στησίματα, οπότε δεν είναι συγκρίσημα.
Ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του καθενός.
Ξεκαθαρα tonale αν και ειναι αλλη κατηγορια,οδικη συμπεριφορα η καλυτερη σε suv.CHR μεγαλο αμαξωμα χωρις χωρους και κλειστοφοβικο,ομως ομορφο
Tonale για οδηγικές απολαύσεις και Toyota αν θες αξιοπιστία.
Made in turkey 🇹🇷
στρίβουν τα γιαπωνέζικα ή μόνο ευθεία πάνε και όπως να΄ναι πάνε;🤣
Τώρα όλα τα αυτοκίνητα του ομίλου stelantis μοιάζουν, αναγκαστικά. Βλ. peugeot 208, opel corsa, lancia Y κλπ
Άκυρη σύγκριση. Το Chr είναι στην μικρότερη κατηγορία που ανήκει το Jeep Averger, η Alfa Milano που βγήκε τώρα το Audi Q2.
Τί νά συγκρίνεις τώρα τά μπουρδέλα τά ιταλικά που πρέπει να έχεις το ένα χέρι στην τσέπη για τά συνεργεία και τό άλλο στα πρατήρια για καύσιμα
Tonale premium από έλληνα σχεδιαστή
Ιεροσυλια ρε παιδια…Αlfa με Toyota???
Toyota εγγύηση japannnnnnn
Καλό το Toyota αλλά εγώ είμαι με την Alfa....αμάξι με προσωπικότητα τι να λέμε τώρα....!!!
Έχοντας αγοράσει το νέο chr θα πω μόνο ότι είναι εκπληκτικό και από χώρους πιστέψτε με αν το δείτε από κοντά θα αλλάξετε άποψη.Το θέμα ομορφιάς πραγματικά είναι υποκειμενικό.Εμένα μου άρεσε και το πήρα σε κάποιον άλλον όχι.αδεν είναι θέμα σύγκρισης οπότε.Μηχανικά το chr είναι άλλο επίπεδο επίσης όπως και ο εξοπλισμός του.Από την άλλη το alfa είναι άλλο αμάξι.Κακώς για μένα συγκρίνονται.
Δεν συγκρίνονται οι γιαπωνέζικες μαλακιες με την πραγματική ποιότητα κίνησης ( και στις στροφές)
Alfa Romeo είναι αμάξι για την θάλασσα δηλ για πεταμα.... σχεδιασμός σαν αγγούρι με Ρόδες από μοτέρ τα κλασικά σε λιγάκι θα καίει και λαδακι και το check σαν να έχεις γερμανο
Δεν υπάρχουν πια κακά αυτοκίνητα. Δεν υπάρχει πια μια Skoda ή μια Dacia της δεκεατίας του '80. Όλα τα αυτοκίνητα είναι καλά και ασφαλη. Είναι που δίνει βάρος ο κάθε κατασκευαστής. Πλέον μπορει να μπείς σε ένα κινέζικο αυτοκίνητο και να σου δώσει την εντύπωση της καλής ποιότητας και απο κάτω να έχει κούφια πλαστικά, γυμνές λαμαρίνες φτηνά υλικά. Η Toyota σίγουρα δεν είναι έτσι αλλά όλοι ξέρουμε ότι δίνει βάση στην αξιοπιστία, στην τεχνολογία και στην αντοχή, έχοντας μια πολύ καλη ποιότητα. Η Alfa δεν στοχεύει εκεί. Ο Οδηγός μια Alfa δεν θα την αγοράσει για τα παραπάνω, αλλά για άλλους λόγους. Προσωπικά έχω γερμανικά αυτοκίνητα. Άλλοι θέλουν την σιγουριά (Toyota, Honda), άλλοι θέλουμε να οδηγούμε το αυτοκίνητο, και όχι να μας οδηγάει, (Mazda, BMW, Alfa Romeo, Mini κοκ). Τα παραδείγματα είναι μόνο για την κατανόηση. Για παράδειγμα το Yaris Gazoo Racing δεν έχει καμία σχέση με το απλό Yaris ή με κανένα άλλο Toyota. Και καμία σχέση με την φιλοσοφία της εκ του ασφαλούς αγοράς. Είναι αυτοκίνητο αδρεναλίνης. Έτσι και η Alfa.
Αν αγοράζεις αμάξι στα 32Κ+ με γνώμονα το 1000Ρικο στα καύσιμα τότε κάτι δεν πάει καλά.. Ωραίο το CHR κ σαφώς πιο εξελιγμένο τεχνολογικά... Το θέμα είναι η καρδιά τι λέει..
Σύζυγος η Toyota Γκόμενά η Alfa....