Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Τρία μικρομεσαία SUV, Karoq στην μέση, Qashqai αριστερά, Kadjar δεξιά.

Καλή οδική συμπεριφορά και άνεση και από τα τρία μοντέλα του συγκριτικού .

Nissan Qashqai dCi 130 4x4. Χωρίς κάποια αδυναμία το πιλοτήριο του Nissan αλλά θα θέλαμε καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Nissan Qashqai dCi 130 4x4. Χωρίς κάποια αδυναμία το πιλοτήριο του Nissan αλλά θα θέλαμε καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Nissan Qashqai dCi 130 4x4. Έχει το μικρότερο χώρο αποσκευών ανάμεσα στα 3 μοντέλα. Με πεσμένα καθίσματα, αυξάνεται σημαντικά ο ωφέλιμος χώρος.

Renault Kadjar dCi 130 4WD. Τα χειριστήρια του κλιματισμού είναι χαμηλά τοποθετημένα ενώ εμφανίζονται ορισμένοι τριγμοί. Οι χώροι είναι καλοί.

Renault Kadjar dCi 130 4WD. Τα χειριστήρια του κλιματισμού είναι χαμηλά τοποθετημένα ενώ εμφανίζονται ορισμένοι τριγμοί. Οι χώροι είναι καλοί.

Renault Kadjar dCi 130 4WD. Ικανοποιητικό σε χώρους το Kadjar κάτω από όλες τις συνθήκες.

Skoda Karoq 2.0 TDI 4x4. Το Karoq καταφέρνει να είναι το πιο ευρύχωρο της δοκιμής ενώ το εσωτερικό είναι ποιοτικό. Λείπει όμως η 360 κάμερα που θα βοηθούσε στο παρκάρισμα.

Skoda Karoq 2.0 TDI 4x4. Το Karoq καταφέρνει να είναι το πιο ευρύχωρο της δοκιμής ενώ το εσωτερικό είναι ποιοτικό. Λείπει όμως η 360 κάμερα που θα βοηθούσε στο παρκάρισμα.

Skoda Karoq 2.0 TDI 4x4. Τα 479 λίτρα αποθηκευτικού χώρου συνιστούν μια πολύ καλή τιμή για την κατηγορία.

Συγκριτικό: Nissan Qashqai vs Skoda Karoq vs Renault Kadjar

Διαβάστηκε από 7872 αναγνώστες - 17/8/2018

Δυνατά και 4κίνητα - Υπάρχουν μικρά, μεγάλα 5θέσια, 7θέσια ακόμα και coupe SUV αλλά εμείς βρήκαμε τρία που ανήκουν ακριβώς την μέση της κατηγορίας, δηλαδή σε αυτή των μικρομεσαίων SUV.

Συγκρίνουμε 3 μικρομεσαία SUV που έχουν το τέλειο μέγεθος, σωστούς κινητήρες και απολύτως λογική τιμή, τρεις καθημερινοί ήρωες στους οποίους συναντούμε όλη την σύγχρονη τεχνολογία αλλά και την πείρα των κατασκευαστών τους. Ο λόγος για τα Skoda Karoq 2.0 TDI 4x4, Nissan Qashqai dCi 130 4x4i all-mode και το Renault Kadjar dCi 130 4WD. Έχουν όλα μήκος κοντά στα 4.4 μέτρα, αποδίδουν από 130-150 ίππους και κοστίζουν κοντά στα 30,000 ευρώ. Βέβαια υπάρχουν και μικρότερες εκδόσεις χωρίς τετρακίνηση με φυσικά χαμηλότερη τιμή.
Με τα μοντέλα της δοκιμής όμως μπορείτε να ρυμουλκήσετε ακόμα και τροχόσπιτο ενώ το αυτόματο κιβώτιο θα βοηθήσει στην κίνηση εντός των τειχών. Αν λοιπόν τα ζυγίσουμε σωστά θα διαπιστώσουμε ότι τελικά δεν είναι ακριβά γι αυτά που προσφέρουν. Καλούνται τώρα λοιπόν τα τρία μοντέλα να αποδείξουν αν η «μέση» σημαίνει χρυσή τομή ή μετριότητα. 

Το Skoda είναι μια γενιά μπροστά
Η Skoda, η θυγατρική της VW χρησιμοποιεί καλύτερα τον υπάρχοντα χώρο. Με μήκος 4.38 είναι ελαφρώς μικρότερο από τα αδέλφια Qashqai και Kadjar, αλλά καταφέρνει να έχει την πιο άνετη καμπίνα του συγκριτικού. Τα μεγάλα καθίσματα συντελούν και αυτά τόσο στην αίσθηση ευρυχωρίας όσο και στην άνεση ενώ υπάρχουν με έξτρα χρέωση πιο «σπορ» καθίσματα. Ο χώρος αποσκευών δε, έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και με την αναδίπλωση των πίσω θέσεων μπορεί να φτάσει ως και τα 1810λτ. την στιγμή που το Kadjar μπορεί να φτάσει μόνο τα 1478 λτ. Ο ιάπωνας της παρέας διαθέτει τον μικρότερο χώρο του συγκριτικού(430λτ.) αλλά καταφέρνει να προσφέρει περισσότερο χώρο από το Renault όταν οι πίσω θέσεις γίνουν ένα με το πάτωμα. Σε γενικές γραμμές το best seller διαθέτει τους μικρότερους χώρους του συγκριτικού, το Karoq παίρνει κεφάλι και ο γάλλος της παρέας βρίσκεται κάπου στην μέση.
Το Karoq έχει μικρό προβάδισμα και στον εξοπλισμό με μερικά στοιχεία άνεσης και ασφάλειας που δεν τα συναντάμε στο Nissan στο Kadjar. Βέβαια το Karoq δεν διαθέτει την 360ο κάμερα που συναντούμε στα άλλα 2 μοντέλα.

Πως τα πάνε στον δρόμο;
Οκ, όσον αφορά τις επιδόσεις, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι το Skoda είναι δίλτρο και αποδίδει 150 ίππους ενώ τα άλλα 2 είναι 1600άρια με 130 ίππους και ως εκ τούτου είναι αναμενόμενο να παίρνει κεφάλι στις επιδόσεις ενώ καταναλώνει όσο και τα αλλά 2 της παρέας. 
Τα Ιαπωνικό μοντέλο εξασφαλίζει κορυφαία απόσταση ακινητοποίησης, εμφανίζεται πιο δυναμικό στον δρόμο , έχει πολύ καλό τιμόνι και γενικά πείθει με το πάτημά του. Στο Renault -που εστιάζει στην άνεση- τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά, καθώς η εμφάνιση μεγάλων κλίσεων δεν σε εμπνέουν για να το πιέσεις στις στροφές. Καταφέρνει όμως να είναι το πιο άνετο σε σχέση με τα υπόλοιπα 2 μοντέλα του συγκριτικού. 
Έχουμε 3 επιλογές που τα καταφέρνουν καλά σε όλους τους τομείς και παρότι δεν είναι φτηνά δικαιολογούν τα χρήματα που ζητάνε. Το Karoq καταφέρνει να ξεχωρίσει χάρη στο πιο ολοκληρωμένο του χαρακτήρα, τον κορυφαίο εξοπλισμό και την ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Αν αξίζει να αγοράσει κάποιος ντίζελ αυτήν την εποχή που είναι όλα τόσο ρευστά, είναι μεγάλη συζήτηση και ακόμα μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε καθώς το τοπίο είναι ακόμα θολό.

Συμπέρασμα 
Έχουμε 3 πολύ καλές επιλογές που θα καλύψουν τις ανάγκες του αγοραστή. Το Karoq είναι νέο κουβαλάει τεχνολογία από το Group και δείχνει να έχει μπει δυναμικά έναντι του ανταγωνισμού, το best Seller δείχνει τα δόντια του, μπορεί να μην έχει τους μεγαλύτερους χώρους ή την κορυφαία άνεση του Kadjar, αλλά η οδική συμπεριφορά σε συνδυασμό με τα κορυφαία φρένα του δείχνουν γιατί παραμένει το πρώτο σε πωλήσεις. Το Kadjar είναι προσανατολισμένο στην άνεση, χωρίς αυτό να σημαίνει πως υστερεί σημαντικά στα υπόλοιπα. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις