autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Toyota Yaris 1.5 με 111 άλογα από 13.100 ευρώ

Διαβάστηκε από 9082 αναγνώστες - 18/4/2018

Αφού δέχθηκε και την δεύτερη του ανανέωση, το αγαπημένο Yaris αγαπήθηκε ακόμα περισσότερο, μιας και εμφανισιακά είναι ξεχωριστά όμορφο. Διατηρεί τις βασικές του σχεδιαστικές γραμμές με το εμπρός και πίσω μέρος να ξεχωρίζουν για την δυναμική τους εικόνα. Έτσι το χαρακτηριστικό «Χ» του εμπρός μέρους έχει τονιστεί χάρη στα νέα φανάρια και στον προφυλακτήρα με το σύνολο να δείχνει όντως εμπνευσμένο από τη λογική των γνωστών καταμαράν. Όμορφη πινελιά είναι και το πλευρικό νεύρο χαμηλά στο μαρσπιέ, αλλά σίγουρα πιο «χτυπητή» είναι η οριζόντια διάταξη των φώτων, που θυμίζουν αρκετά το Auris.

Ο 1,5 VVT-iE κινητήρας, που πάει κόντρα στην τάση της εποχής για turbo με ότι αυτό συνεπάγεται σε αποθέματα ροπής και επιταχύνσεις εν κινήσει. Πράγματι ο κινητήρας έχει καλή απόκριση στο γκάζι, αλλά του λείπει η ροπή χαμηλά και έτσι για να επιταχύνεις δυναμικά θα χρειαστεί να κατεβάσεις μία ή και δύο σχέσεις στο 6τάχυτο κιβώτιο. Στις μεσαίες στροφές πάντως ικανοποιεί απόλυτα με τον τρόπο που «αρπάζει», ενώ πάνω από τις 3.500 σ.α.λ. ο κινητήρας δείχνει πιο σπιρτόζος και τραβάει με δύναμη μέχρι τον κόφτη, αλλά θορυβεί αρκετά. Αν κινείσαι στρωτά και χωρίς να ανεβάζεις στροφές η μέση κατανάλωση πέφτει και κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ.

Στο εσωτερικό του Yaris υπάρχει πίνακας οργάνων με ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα στα αναλογικά όργανα, χειριστήρια στο τιμόνι,  πλευρικοί αεραγωγοί για το κλιματισμό και περιμετρικά χειριστήρια για το σύστημα infotainment. Ποιοτικά χαρακτηρίζεται πολύ καλό και έχει ιδιαίτερα προσεγμένο επίπεδο συναρμολόγησης και φινιρίσματος, ωστόσο εκτός της μαλακής επένδυσης στο ταμπλό, τα δευτερεύουσας πλαστικά σε άλλα σημεία είναι σκληρά στην υφή. Στον τομέα των χώρων άνετη χαρακτηρίζεται η  μεταφορά 4 επιβατών ακόμη και αυξημένου ύψους. Το πλάτος κερδίζει τις εντυπώσεις, ενώ αυτό του πίσω καθίσματος είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας. Έτσι με μικρούς συμβιβασμούς, ένας μεσαίος επιβάτης μπορεί να βολευτεί. Μόνο το ύψος για το πίσω κεφάλι είναι οριακό, αλλά και πάλι ουσιαστικό πρόβλημα δεν υπάρχει για επιβάτες κανονικού αναστήματος. Το επίπεδο πάτωμα, οι πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και ο ικανοποιητικός χώρος αποσκευών των 286 λτ. απογειώνουν την πρακτικότητα του Yaris.


Μοντέλο YARIS
Version 1.5 VVT-IE
Πόρτες 5
Κυβισμός 1497
Κατηγορία ΜΙΚΡΑ
Crash Test Euroncap *****
Τιμή 13.100
Τιμή με έκπτωση 12.550
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)  
Μήκος 3945
Πλάτος 1695
Υψος 1510
Μεταξόνιο 2510
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 286
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) 1180
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 42
Απόσταση απο το έδαφος 130
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ)  
Καθαρό 1040
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)  
Κυβικά εκατοστά 1497
Μέγιστη ισχύς (ps) 111
Στροφές μέγιστης ισχύος 6000
Μέγιστη ροπή (nm) 136
Στροφές μέγιστης ροπής 4400
Κύλινδροι - διάταξη 4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ