Αφού δέχθηκε και την δεύτερη του ανανέωση, το αγαπημένο Yaris αγαπήθηκε ακόμα περισσότερο, μιας και εμφανισιακά είναι ξεχωριστά όμορφο. Διατηρεί τις βασικές του σχεδιαστικές γραμμές με το εμπρός και πίσω μέρος να ξεχωρίζουν για την δυναμική τους εικόνα. Έτσι το χαρακτηριστικό «Χ» του εμπρός μέρους έχει τονιστεί χάρη στα νέα φανάρια και στον προφυλακτήρα με το σύνολο να δείχνει όντως εμπνευσμένο από τη λογική των γνωστών καταμαράν. Όμορφη πινελιά είναι και το πλευρικό νεύρο χαμηλά στο μαρσπιέ, αλλά σίγουρα πιο «χτυπητή» είναι η οριζόντια διάταξη των φώτων, που θυμίζουν αρκετά το Auris.
Ο 1,5 VVT-iE κινητήρας, που πάει κόντρα στην τάση της εποχής για turbo με ότι αυτό συνεπάγεται σε αποθέματα ροπής και επιταχύνσεις εν κινήσει. Πράγματι ο κινητήρας έχει καλή απόκριση στο γκάζι, αλλά του λείπει η ροπή χαμηλά και έτσι για να επιταχύνεις δυναμικά θα χρειαστεί να κατεβάσεις μία ή και δύο σχέσεις στο 6τάχυτο κιβώτιο. Στις μεσαίες στροφές πάντως ικανοποιεί απόλυτα με τον τρόπο που «αρπάζει», ενώ πάνω από τις 3.500 σ.α.λ. ο κινητήρας δείχνει πιο σπιρτόζος και τραβάει με δύναμη μέχρι τον κόφτη, αλλά θορυβεί αρκετά. Αν κινείσαι στρωτά και χωρίς να ανεβάζεις στροφές η μέση κατανάλωση πέφτει και κάτω από τα 6,0 λτ./100 χλμ.
Στο εσωτερικό του Yaris υπάρχει πίνακας οργάνων με ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα στα αναλογικά όργανα, χειριστήρια στο τιμόνι, πλευρικοί αεραγωγοί για το κλιματισμό και περιμετρικά χειριστήρια για το σύστημα infotainment. Ποιοτικά χαρακτηρίζεται πολύ καλό και έχει ιδιαίτερα προσεγμένο επίπεδο συναρμολόγησης και φινιρίσματος, ωστόσο εκτός της μαλακής επένδυσης στο ταμπλό, τα δευτερεύουσας πλαστικά σε άλλα σημεία είναι σκληρά στην υφή. Στον τομέα των χώρων άνετη χαρακτηρίζεται η μεταφορά 4 επιβατών ακόμη και αυξημένου ύψους. Το πλάτος κερδίζει τις εντυπώσεις, ενώ αυτό του πίσω καθίσματος είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας. Έτσι με μικρούς συμβιβασμούς, ένας μεσαίος επιβάτης μπορεί να βολευτεί. Μόνο το ύψος για το πίσω κεφάλι είναι οριακό, αλλά και πάλι ουσιαστικό πρόβλημα δεν υπάρχει για επιβάτες κανονικού αναστήματος. Το επίπεδο πάτωμα, οι πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και ο ικανοποιητικός χώρος αποσκευών των 286 λτ. απογειώνουν την πρακτικότητα του Yaris.
Μοντέλο | YARIS |
---|---|
Version | 1.5 VVT-IE |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 1497 |
Κατηγορία | ΜΙΚΡΑ |
Crash Test Euroncap | ***** |
Τιμή | 13.100 |
Τιμή με έκπτωση | 12.550 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
Μήκος | 3945 |
Πλάτος | 1695 |
Υψος | 1510 |
Μεταξόνιο | 2510 |
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 286 |
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) | 1180 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 42 |
Απόσταση απο το έδαφος | 130 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
Καθαρό | 1040 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
Κυβικά εκατοστά | 1497 |
Μέγιστη ισχύς (ps) | 111 |
Στροφές μέγιστης ισχύος | 6000 |
Μέγιστη ροπή (nm) | 136 |
Στροφές μέγιστης ροπής | 4400 |
Κύλινδροι - διάταξη | 4 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ |
Copyright © 2024 - autoagora.gr