Ένα αντικειμενικά όμορφο αμάξι, πόσο είσαι διατεθειμένος να το «πειράξεις»; Όχι και πολύ είναι η αλήθεια, και η μαεστρία σου θα φανεί εάν μπορέσεις να το ανανεώσεις διακριτικά μα να μην είναι ίδιο. Έτσι και στο φρέσκο 208, οι πινελιές ανανέωσης εντοπίζονται κυρίως στον προφυλακτήρα, τη μάσκα, τους προβολείς ομίχλης μα και τα εμπρός φανάρια. Πίσω τα φώτα έχουν 3D LED στοιχεία και χαρακτηριστικές «νυχιές», ενώ νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες. Πραγματικά δεν χρειαζόταν τίποτα παραπάνω για να παραμείνει και όμορφο και ξεχωριστό.
Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Peugeot 208 έχει χωρητικότητα 1,2 λίτρων και αποδίδει 110 ίππους και 205 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. Ο PureTech αυτός κινητήρας για άλλη μια φορά ικανοποιεί με την ελαστικότητα και την εύρωστη λειτουργία του όντας γεμάτος σε όλο το φάσμα περιστροφής του αλλά και ικανός να κινήσει κάτι παραπάνω από σβέλτα το αμάξωμα των 1.145 κιλών. Ως τρικύλινδρος ωστόσο δεν κρύβει μια μικρή τραχύτητα στην λειτουργία του που παρουσιάζεται σε χαμηλές στροφές και με μικρή σχέση στο 5τάχυτο κιβώτιο. Το τελευταίο έχει θετική ως προς τις επιδόσεις κλιμάκωση, επηρεάζοντας ελαφρώς την κατανάλωση που και πάλι όμως είναι σημαντικά χαμηλότερη από του αυτόματου μοντέλου. Τέλος, η βαριά αίσθηση του επιλογέα χαλάει την αίσθησή του ενώ το κούμπωμά του θα μπορούσε να ήταν πιο βελούδινο.
Ο εσωτερικός διάκοσμος παραμένει λιτός και απλός, διατηρεί όμως τον μοναδικό του τρόπο, να σε κάνει να μη βαριέσαι. Προσεγμένο φινίρισμα, άρτια συναρμογή και καλά υλικά συμπληρώνουν το σύνολο, ενώ στην κορυφαία έκδοση Allure έχει προστεθεί ένα τμήμα από μαλακό πλαστικό. Το μικρής διαμέτρου τιμόνι και ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων, συνεχίζουν την i-cockpit λογική, ενώ η μεγάλη, 7 ιντσών οθόνη αφής, παρέχει όλες τις high-tech πινελιές που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να συμβαδίζει με τις απαιτήσεις της εποχής. Στον τομέα των χώρων, παρά τις compact εξωτερικές διαστάσεις του, θα καταφέρει να φιλοξενήσει με πραγματική άνεση 4 ενήλικες, ενώ για τις αποσκευές σας, έχετε 285 λίτρα διαθέσιμα. Ένα νούμερο που βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας αν και θεωρείτε πλέον κάπως ξεπερασμένο.
Μοντέλο | 208 |
---|---|
Version | 1.2 PureTech 110 |
Πόρτες | 5 |
Κυβισμός | 1199 |
Κατηγορία | ΜΙΚΡΑ |
Crash Test Euroncap | ***** |
Τιμή | 15.200 |
Τιμή με έκπτωση | 15.200 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.) | |
Μήκος | 3973 |
Πλάτος | 1829 |
Υψος | 1460 |
Μεταξόνιο | 2538 |
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) | 285 |
Χώρος αποσκευών max (λτ./vda) | 1076 |
Δοχείο καυσίμων (λτ.) | 50 |
ΒΑΡΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΚΙΛΑ) | |
Καθαρό | 1145 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ) | |
Κυβικά εκατοστά | 1199 |
Μέγιστη ισχύς (ps) | 110 |
Στροφές μέγιστης ισχύος | 5500 |
Μέγιστη ροπή (nm) | 205 |
Στροφές μέγιστης ροπής | 1500 |
Κύλινδροι - διάταξη | 3 |
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 |
Εκκεντροφόροι - θέση | 2E |
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ |
Copyright © 2024 - autoagora.gr