9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τρεις Ιάπωνες «σφάζονται» για πάρτη σου
Διαβάστηκε από 5866 αναγνώστες - 2/2/2018
Το ολοκαίνουργιο Honda Civic, έρχεται στην ελληνική αγορά και βρίσκει μπροστά του δύο καταξιωμένες ομοεθνείς περιπτώσεις: τα Nissan Pulsar και Toyota Auris.
Μικρομεσαία Ιαπωνία
Το ολοκαίνουργιο Honda Civic, έρχεται στην ελληνική αγορά και βρίσκει μπροστά του δύο καταξιωμένες ομοεθνείς περιπτώσεις: τα Nissan Pulsar και Toyota Auris
Τα μικρομεσαία μοντέλα των τριών Ιαπωνικών εταιρειών, έχουν «χτίσει» με τα χρόνια το δικό τους κοινό. Ένα κοινό που δίνει ιδιαίτερη σημασία στην αξιοπιστία και την ποιότητα κατασκευής, ενώ έχει και την οικονομία στη χρήση ιδιαίτερα ψηλά. Οι διαθέσιμοι χώροι και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, είναι δύο στοιχεία πολύ σημαντικά, που έρχονται να προστεθούν στη λίστα ελέγχου των ενδιαφερόμενων. Η έλευση του νέου Honda Civic, μας έδωσε τη δυνατότητα να «ανακεφαλαιώσουμε» και να δούμε που υπερέχει το κάθε ένα από τα τρία πολύ σημαντικά Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Honda Civic 1.0 129ps από 20.650 ευρώ
Σε άλλους μπορεί να αρέσει και σε άλλους όχι αλλά αυτό που αντικειμενικά ισχύει, είναι το ότι πρόκειται για ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί στην κατηγορία. Το ίδιο «εφέ» κάνει και ο βασικός κινητήρας του λίτρου, με την απόδοση των 129 ίππων. Η Honda άργησε να μπει στο χορό των μικρών turbo κινητήρων αλλά με το νέο σύνολο των 988 κ.εκ. αλλάζει τα στάνταρ στους κινητήρες του είδους. Με αυτό το σύνολο το Civic γίνεται το ισχυρότερο μικρομεσαίο με χιλιάρη κινητήρα και το «όφελος» είναι οι καλές επιδόσεις παρά το βάρος των 1.350 κιλών. Η νέα έκδοση του Civic, διατηρεί την κορυφαία εικόνα στη συναρμολόγηση. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι εξαιρετικοί, όπως και αυτός για τις αποσκευές που έχει όγκο 478 λίτρων. Το Civic, εκτός των χώρων που το κάνουν και ξεχωρίζει από την τριάδα, έχει να επιδείξει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Από την άλλη πάλι, η τιμή αγοράς του δεν το κολακεύει, κι ας υπάρχει αρκετά καλό επίπεδο εξοπλισμού που εν μέρει τη δικαιολογεί, με 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω αλλά και καθρέπτες, καθώς και πλήρες σύστημα multimedia.
Το ολοκαίνουργιο Honda Civic, έρχεται στην ελληνική αγορά και βρίσκει μπροστά του δύο καταξιωμένες ομοεθνείς περιπτώσεις: τα Nissan Pulsar και Toyota Auris
Τα μικρομεσαία μοντέλα των τριών Ιαπωνικών εταιρειών, έχουν «χτίσει» με τα χρόνια το δικό τους κοινό. Ένα κοινό που δίνει ιδιαίτερη σημασία στην αξιοπιστία και την ποιότητα κατασκευής, ενώ έχει και την οικονομία στη χρήση ιδιαίτερα ψηλά. Οι διαθέσιμοι χώροι και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, είναι δύο στοιχεία πολύ σημαντικά, που έρχονται να προστεθούν στη λίστα ελέγχου των ενδιαφερόμενων. Η έλευση του νέου Honda Civic, μας έδωσε τη δυνατότητα να «ανακεφαλαιώσουμε» και να δούμε που υπερέχει το κάθε ένα από τα τρία πολύ σημαντικά Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Honda Civic 1.0 129ps από 20.650 ευρώ
Σε άλλους μπορεί να αρέσει και σε άλλους όχι αλλά αυτό που αντικειμενικά ισχύει, είναι το ότι πρόκειται για ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί στην κατηγορία. Το ίδιο «εφέ» κάνει και ο βασικός κινητήρας του λίτρου, με την απόδοση των 129 ίππων. Η Honda άργησε να μπει στο χορό των μικρών turbo κινητήρων αλλά με το νέο σύνολο των 988 κ.εκ. αλλάζει τα στάνταρ στους κινητήρες του είδους. Με αυτό το σύνολο το Civic γίνεται το ισχυρότερο μικρομεσαίο με χιλιάρη κινητήρα και το «όφελος» είναι οι καλές επιδόσεις παρά το βάρος των 1.350 κιλών. Η νέα έκδοση του Civic, διατηρεί την κορυφαία εικόνα στη συναρμολόγηση. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι εξαιρετικοί, όπως και αυτός για τις αποσκευές που έχει όγκο 478 λίτρων. Το Civic, εκτός των χώρων που το κάνουν και ξεχωρίζει από την τριάδα, έχει να επιδείξει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Από την άλλη πάλι, η τιμή αγοράς του δεν το κολακεύει, κι ας υπάρχει αρκετά καλό επίπεδο εξοπλισμού που εν μέρει τη δικαιολογεί, με 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω αλλά και καθρέπτες, καθώς και πλήρες σύστημα multimedia.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | 1.0 Τ |
---|---|
Κυβισμός (κ.εκ.) | 988 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 129/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 200/2.250 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 203 |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,8 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 110 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα) | 478 |
Βάρος (κιλά) | 1.350 |
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις