Μεταχειρισμένη 3άρα- Μια σταθερή αξία

Αν δεν υπήρχε ο ενδοιασμός για τα ντίζελ λόγω των επικείμενων αλλαγών, αυτή η 3άρα θα ήταν το ιδανικό αυτοκίνητο. Καλοί χώροι, κορυφαία ποιότητα και οδική συμπεριφορά και ένας κινητήρας που δεν καταναλώνει. Τι άλλο να ζητήσεις;

Η πίσω κίνηση προσφέρει οδιγική απόλαυση και ευλιξία

Η έκδοση touring θα χωρέσει περισσότερες αποσκευές

Δυνατός, ροπάτος και πολυ οικονομικός

Ο λεκές από την απώλεια λαδιού δεν είναι ανησυχητικός αλλά κανονικά δεν θα έπρεπε να υπήρχε.

Υπάρχει πιθανότητα φθοράς στην ανάρτηση παρά τα λίγα χρόνια της

Κάποιες φορές το κουμπί μπορεί να μην ακούσει την εντολή

Τα φρένα θα υποφέρουν σε σπορ ρυθμούς οδήγησης

H Γαλλική εναλλακτική γαι μεσαίο station wagon

H C-Class ήταν πάντα η αιώνια αντίπαλος της 3άρας

`Οπως και η Α4

Αξίζει μια μεταχειρισμένη diesel BMW;

Διαβάστηκε από 2208 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2017

BMW 3, 5ετίας με προδιαγραφές Euro5 και diesel κινητήρα ακούγεται σαν κελεπούρι για αγορά μεσαίου οικογενειακού. Είναι όμως; Τι μέλλον έχει ένας Euro 5 ντίζελ κινητήρας; Εμείς εξετάζουμε αν αξίζει η αγορά του.

 
   
Όταν ακούμε γερμανικό αυτοκίνητο ο νους μας σίγουρα θα πάει στην 3άρα BMW και όχι άδικα. Έχει όσα έχουν κάνει δημοφιλή τα γερμανικά αυτοκίνητα , κορυφαία ποιότητα ,οδική συμπεριφορά και αντοχή στο χρόνο. Πλέον δεν έχει την απλησίαστη τιμή που είχε ως καινούργιο και μπορεί κάποιος  να την επιλέξει αντί ενός καινούργιου μικρομεσαίου.


Η 6η γενιά της 3άρας κυκλοφορεί ανάμεσα μας από το 2012 και έχει αγαπηθεί ιδιαιτέρως από το αγοραστικό κοινό τόσο στην Ευρώπη όσο και στην χώρα μας. Η κωδική ονομασία F30 αφορά την sedan και η F31την station wagon εκδοχή της που εξετάζουμε στο τεστ. Οι εκδόσεις με τους πετρελαιοκινητήρες πούλησαν αρκετά καλύτερα σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες. Ο βασικός κινητήρας της 316d είναι 2 λίτρων και απόδοσης 116 ίππων, ενώ υπάρχει και 6κύλινδρο μοτέρ στην 335 απόδοσης 313 ίππων.


Η χρυσή τομή είναι αναμφισβήτητα ο Best seller 320d, είναι δυνατός και ζωηρός και στην πράξη αποδεικνύεται πολύ οικονομικός μια και η πραγματική μέση κατανάλωση είναι κοντά στα 5.2 λτ/ 100 χλμ.
Ο δίλιτρος ντίζελ αποδίδει 184 άλογα στις 4.000 σ.α.λ και έχει την δύναμη χαμηλά. Μόλις στις  1750 σ.α.λ κάνουν την εμφάνιση του τους τα 380 Nm ροπής! Ο συνδυασμός αυτής της δύναμης με ένα εξαιρετικά ακριβές σύστημα διεύθυνσης σου ξυπνούν άγριες διαθέσεις. Αρωγός η πολύ καλή ανάρτηση και το άμεσο εξάρι κιβώτιο( διατίθεται και με 8άρι αυτόματο της ZF). Είναι διασκεδαστικό για όσο βέβαια επιτρέπεται ο ντίζελ κινητήρας στην Ευρώπη μιας και πολλά ακούγονται για καθολική απαγόρευση τους. . Ίσως αυτό να είναι το μεγαλύτερο ψεγάδι αυτής της BMW!  Για την ώρα όμως αυτή ή 3άρα μπορεί να κυκλοφορεί κανονικά μιας και είναι Euro 5


Στην ακραία αλλά καθόλου απίθανη περίπτωση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης η υποτίμηση αυτών των μοντέλων δεν θα έχει προηγούμενο. Η ΕΕ έχει βάλει στο στόχαστρο τα ντίζελ λόγω αυξημένων εκπομπών οξειδίων του αζώτου(NOx), δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τι θα συμβεί με τα αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με σύστημα εξουδετέρωσης των βλαβερών εκπομπών. Αυτή η BMW όμως, αν εξετασθεί μεμονωμένα, πραγματικά αξίζει. Αν σας ενδιαφέρει η 3άρα που πληροί προδιαγραφές Euro 6, θα πρέπει να κοιτάξετε στην ανανεωμένη έκδοση που κυκλοφόρησε το 2015 αλλά όπως είναι λογικό η τιμή της ξεφεύγει και δύσκολα θα βρείτε κάποιο μεταχειρισμένο προς πώληση.



Η BMW Σειρά 3 F30 / F31 είναι μια σταθερή αξία και δεν υπάρχει κάποιο μεμπτό σημείο στην αναφορά της. Το εσωτερικό είναι ποιοτικό και ιδιαιτέρως ανθεκτικό. Μόνο σε κάποια αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα ίσως βρείτε κάποιες φθορές. Ελέγξτε τα ηλεκτρονικά πριν την αγορά.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικα BMW 320d
Κινητήρας 4κύλινδρος
Μέγεθος 1995 κεκ
Ιπποδύναμη 184 Ps
Ροπή 380 Nm
Τελική ταχύτητα 230χλμ/ ώρα
0-100 7,7 δλ
Μετάδοση Πίσω
Κιβώτιο 6άρι αυτόματο
Δοχείου καυσίσμου 57 λτ
Διαστάσεις 4624/1811/1429 χλστ
Βάρος(άδειο) 1570 κιλα

 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ