Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η SEAT ξεπέρασε τις 200.000 πωλήσεις το 1o τετράμηνο

9/5/2019

Οι παγκόσμιες πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν κατά 7% από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο 2019 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Για πρώτη φορά, η SEAT πούλησε πάνω από 200.000 αυτοκίνητα σε ένα 4μηνο..

Τον μήνα Απρίλιο, η SEAT σημείωσε 51.000 πωλήσεις, 1,8% περισσότερες από το 2018. Ήταν επίσης ο καλύτερος Απρίλιος στην ιστορία της μάρκας αφού ξεπέρασε τις 50.100 πωλήσεις του 2018. Επιπλέον, οι πωλήσεις της νέας μάρκας CUPRA* συνεχίζουν να σπάνε τα ρεκόρ.

Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η CUPRA πούλησε 7.900 αυτοκίνητα, 82,3% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018 (* σημείωση: τα αποτελέσματα ενσωματώνονται στο σύνολο πωλήσεων της SEAT. SEAT Vice-president Sales and Marketing και CUPRA CEO Wayne Griffiths τόνισε ότι «επιδεικνύουμε σταθερή ανάπτυξη τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς μας κυρίως στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Είμαστε βέβαιοι ότι θα διατηρήσουμε αυτή τη θετική τάση καθΆ όλη τη διάρκεια του έτους χάρη στη γκάμα SUV που αντιπροσωπεύει πλέον το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων μας.

Η CUPRA συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία μας τόσο με το λανσάρισμα του νέου CUPRA Ateca, όσο και με την πορεία του Leon CUPRA».
Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2019, Γερμανία, Αλγερία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι τρεις χώρες που σημείωσαν την υψηλότερη αύξηση όγκου πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Η Ισπανία αποτελεί την κύρια αγορά της SEAT την περίοδο αυτή, με αύξηση 4,2% και συνολικά 40.900 πωληθέντα αυτοκίνητα. Η SEAT είναι η κορυφαία μάρκα στην Ισπανία και το Leon είναι το πιο ευρέως διαδεδομένο μοντέλο. SEAT Vice-president Sales and Marketing και CUPRA CEO Wayne Griffiths τόνισε ότι
«επιδεικνύουμε σταθερή ανάπτυξη τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς μας κυρίως στις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες.

Είμαστε βέβαιοι ότι θα διατηρήσουμε αυτή τη θετική τάση καθΆ όλη τη διάρκεια του έτους χάρη στη γκάμα SUV που αντιπροσωπεύει πλέον το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων μας. Η CUPRA συνέβαλε σημαντικά στην επιτυχία μας τόσο με το λανσάρισμα του νέου CUPRA Ateca, όσο και με την πορεία του Leon CUPRA».

Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2019, Γερμανία, Αλγερία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι τρεις χώρες που σημείωσαν την υψηλότερη αύξηση όγκου πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Η Ισπανία αποτελεί την κύρια αγορά της SEAT την περίοδο αυτή, με αύξηση 4,2% και συνολικά 40.900 πωληθέντα αυτοκίνητα. Η SEAT είναι η κορυφαία μάρκα στην Ισπανία και το Leon είναι το πιο ευρέως διαδεδομένο μοντέλο.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις