Πάντα νέα- Ακόμα και με 10 χρόνια στην πλάτη, η Cayman φαίνεται πιο νέα και πιο ακριβή απ ότι είναι πραγματικά

Baby 911!

Κορυφαία ποιότητα με ελάχιστες παρατηρήσεις.

Δεν βλέπεις τίποτα από τον κινητήρα. Υπάρχει ένας ικανοποιητικός χώρος αποσκευών

Το κόκκινο εσωτερικό είναι χάρμα οφθαλμών και λέγεται Sport Chrono Paket

Τα φρένα έχουν κορυφαία απόδοση αλλά πανάκριβα ανταλλακτικά!

Η υποδοχή κάρτας sim είναι παλιά και συχνά ελαττωματική. Προβληματικό συχνά και το Cd player.

Εδώ υπάρχει κίνδυνος! Ελαττωματικοί δακτύλιοι στροφάλου με εξωφρενικό κόστος επισκευής. Το σύστημα εξάτμισης πρέπει να είναι συμβατό με τα πρότυπα HU

H «μικρή» Porsche!

Διαβάστηκε από 1707 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/11/2017

Μια Porsche δεκαετίας σίγουρα δεν χαρακτηρίζεται παλιά αφού το σχέδιο της είναι διαχρονικό και πάντα επίκαιρο. Από την άλλη όμως η πρόοδος που έχουν κάνει οι κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια κάνει την Cayman να έχει παραπλήσια τεχνικά χαρακτηριστικά με σύγχρονα μικρομεσαία .

 
   
Λίγα λόγια…

   Ένα διθέσιο κουπέ Porsche με Boxer κινητήρα που κουβαλάει την ιστορία αλλά και το σχήμα της θρυλικής 911. Κατά κοινή ομολογία η Cayman του 2008 αποτελεί ορόσημο στην ιστορία της θρυλικής Porsche και αυτό γιατί ήταν πιο δυνατή και αυθεντική από τους προκατόχους της. Με ευκολία μπορείς να την χαρακτηρίσεις μικρή Carrera μιας και ενσωματώνει όλη την φιλοσοφία και το DNA της Γερμανικής φίρμας.


Κινητήρας- επιδόσεις: Από άλλη εποχή αλλά πάντα ετοιμοπόλεμος



Μιλάμε για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με τον κινητήρα και την κίνηση πίσω και τέλεια κατανομή βάρους!
Μια σωστή Porsche με εξακύλινδρο μπόξερ κινητήρα είναι για πολλούς φαν των γρήγορων αυτοκινήτων ένα άπιαστο όνειρο. Ακόμα και με τον (βασικό) κινητήρα των 2,7 λτ αισθάνεσαι τον βρυχηθμό του boxer κινητήρα με τους 246 ίππους να είναι ικάνοι να βάλουν φωτιά στην άσφαλτο και να εξασφαλίσουν 0-100 σε 7 δλ. Η ροπή των 276 Nm συναντάτε σήμερα σε μικρομεσαία ντιζελ αλλά  το αυτόματο 5τάχυτο Tiptronic-S την χειρίζεται υποδειγματικά! Έχει όμως δύσκολο έργο καθώς η Cayman ζυγίζει 1435 κιλά. Για τους πιο ανήσυχους υπάρχει και η έκδοση S που αποδίδει 50 ίππους επιπλέον και 67 Nm.  Ο κινητήρας των 3,4 λτ αποδεικνύεται απίστευτα εύχρηστος ακόμα και για καθημερινή χρήσης. 


Εσωτερικό: All time classic


   Ένα διθέσιο κουπέ Porsche δεν είχει σκοπό να μεταφέρει οικογένειες γι αυτό πίσω θέσεις δεν έχει αλλά αυτό το εκμεταλλεύτηκαν οι Γερμανοί και του έδωσαν 410 λτ σε 2 χώρους αποσκευών. Έξυπνη επιλογή μιας και οι πίσω θέσεις των κουπέ Porsche με δυσκολία θα φιλοξενήσουν 2 παιδιά. Απολ πλευράς σχεδίασης είναι all time classic Porsche ενώ η ποιότητα είναι ακόμα κορυφαία και με αντοχή στον χρόνο.


Για τους ανήσυχους

Η Cayman R που παρουσιάστηκε το 2012 απέδιδε 330 ίππους και την έβαλε στα λημέρια της 911. Εφοδιαζόταν με κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη και έπιανε τα πρώτα 100 χλμ/ ώρα σε 4.7 δλ έχοντας τελική 280 χλμ / ώρα!


Στο ταμείο: Εκτός ελληνικής πραγματικότητας λόγω κυβισμού

Μια μεταχειρισμένη σε καλή κατάσταση κοστίζει στην Ελλάδα λίγο παραπάνω από 20,000 ευρώ. Πριν προχωρήσετε στην αγορά βεβαιωθείτε για τυχόν περίεργες μετατροπές. Ένας ειδικός μπορεί να εξετάσει δομικά το αυτοκίνητο για τυχόν συγκρούσεις. 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Porsche Cayman
Κινητήρας 6κύλινδρος
Βαλβίδες/ Εκκεντροφόροι 4/4
Μέγεθος 2684 κεκ
Ιπποδύναμη 245
Ροπή 273 Nm
Τελική ταχύτητα 253
0-100 χλμ/ ώρα 7,0 δλ
Δοχείο καυσίμου 64 λτ
Κιβώτιο/ Μετάδοση 5άρι, αυτόματο/ Πίσω
Διαστάσεις 4341/1801/1305 χλστ
Χώρος αποσκευών 410 λτ
Βάρος άδειο 1435 κιλα
 

 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ