Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κινητήρας: Twin-Turbo V6 με 280 ίππους

9/3/2021

Περνάμε στα μηχανικά μέρη, εκεί όπου είχε δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην περίπτωση του Mazda 626 MPS. Κάτω από το καπό βρισκόταν ένας twin-turbo V6 κινητήρας χωρητικότητας 2,5 λτ., με την κωδική ονομασία KL-ZE και εξοπλιζόταν με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Η ισχύς έφτανε τους 280 ίππους και η ροπή τα 390 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Για να επιτευχθεί αυτή η τιμή, οι μηχανικοί της Mazda προχώρησαν σε τοποθέτηση νέου intercooler, αλλά και ενός συστήματος εξάμτισης. Η κίνηση περνούσε και στους τέσσερις τροχούς μέσω μηχανικού σασμάν πέντε σχέσεων, με αποτέλεσμα τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε περίπου 6 δλ. για το αμάξωμα των 1.380 κιλών.

Γιατί δε βγήκε τελικά στην παραγωγή;
Το κορυφαίο Mazda 626 MPS ήταν ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει το αντίπαλο δέος των σκληροπυρηνικών sedan της εποχής. Εν τέλει η ιαπωνική φίρμα αποφάσισε ότι αυτή η κίνηση δε θα ήταν συμφέρουσα διότι ήταν θέμα χρόνου να γίνει η αντικατάσταση του μοντέλου. Έτσι, το Mazda 626 MPS έμεινε στην ιστορία ως ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα στην ιστορία της φίρμας. Δημιουργήθηκε μόλις ένα αντίτυπο, αν και υπήρξαν αναφορές και για ένα δεύτερο. Όπως και να χει, η τύχη του αυτοκινήτου που σηματοδότησε την έναρξη του τμήματος Mazda Performance Series παραμένει μέχρι σήμερα άγνωστη.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει