Το νέο Captur βασίζεται στην CMF-B πλατφόρμα που επιτρέπει στην γαλλική φίρμα να εξοπλίσει το μικρό της crossover με
μοντέρνες τεχνολογίες και δυνατότητα υβριδικής κίνησης. Έτσι λοιπόν, η νέα γενιά θα προσφερθεί
και σε plug-in υβριδική έκδοση Ε-Τech, με ηλεκτρική αυτονομία 45 χιλιομέτρων (65 χλμ. στην πόλη). Το κινητήριο σύνολο θα αποτελείται από έναν
1.600άρη κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 9,8 kWh. Η συνδυαστική απόδοση θα είναι 160 ίπποι και θα μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι την ταχύτητα των 135 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τους συμβατικούς κινητήρες, πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξει ο γνωστός μας 1.33 Tce κινητήρας που έχει ήδη κερδίσει κριτικούς και αγοραστές, με την απόδοσή του, τις επιδόσεις του και την οικονομία του.
Οδηγικά, το καλό έγινε καλύτερο.
Το πάντα άνετο DNA του μοντέλου παραμένει και εκφράζεται μέσω της νέας, ακόμα πιο απορροφητικής ανάρτησης, την ώρα που
τα db έχουν μειωθεί σε σχέση με την πρώτη γενιά. Με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλό θόρυβο μπορούμε να πούμε πως αυτό το crossover φτιάχτηκε και για μεγάλα ταξίδια.
Το πληροφοριακό τιμόνι και τα αποτελεσματικά φρένα (σταματά από τα 100 χλμ./ώρα σε 37,1 μ) συμπληρώνουν την εξαιρετική εικόνα του νέου Captur. Μάλιστα με απόσταση 174χλστ. από το έδαφος δεν θα αρνηθεί να λερωθεί σε ήπιες χωμάτινες διαδρομές, την ώρα που ο οδηγός διαθέτει μέσω του λογισμικού Multi Sense 3 διαφορετικά προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης για να μην βαρεθεί ποτέ.
Δεν είναι υπερβολή, αλλά ούτε κάποια δύσκολη πρόβλεψη, να πούμε πως το νέο Renault Captur θα παραμείνει best seller.