Το εξωτερικό του αυτοκινήτου ήταν διακριτικό, και δεν ξεχώριζε εύκολα από τα απλά μοντέλα. Οι τετράγωνες γραμμές του, έκαναν το μοντέλο να γίνει γνωστό με την ονομασία «hakosuka». «Hako» σημαίνει «κουτί» στα Ιαπωνικά, και το «-suka» προέρχεται από το «sukairain», η ιαπωνική προφορά του «skyline». Το 1970 έκανε το ντεμπούτο της η δίθυρη έκδοση, η οποία κυκλοφόρησε στην αγορά το επόμενο έτος με κωδικό KPGC10. Στα πίσω φτερά, τα οποία διέθεταν ένα διαγώνιο «νεύρο», βρήκαν θέση 2 πρόσθετα πλαστικά φουσκώματα, ενώ προαιρετικά υπήρχε ένα βαθύ spoiler στον εμπρόσθιο πρόβολο και μία κεκλιμένη πίσω αεροτομή. Αυτές οι προσθήκες έγιναν εμβληματικές, χάρη στις αγωνιστικές τους ρίζες.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr