Υπάρχει κάποιο που να σας αρέσει;
Nissan S-Cargo
Κατά πολλούς, ίσως και το ασχημότερο αυτοκίνητο στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ακόμα και οι Ιάπωνες που έχουν το πιο ιδιότροπο στυλ από όλους, γύρισαν τη πλάτη τους. Πρωτοπαρουσιάστηκε το 1989, χαρακτηρίστηκε τρομερά ευέλικτο και ευρύχωρο, ενώ κάτω από το καπό του, εξοπλιζόταν με έναν 1.500άρη κινητήρα και 3άρι αυτόματο σασμάν. Ακόμα και οι πιο αισιόδοξοι το χαρακτήρισαν… ιδιαίτερο, με αποτέλεσμα να πουλήσει συνολικά 8.000 κομμάτια. Και πολλά ήταν.
Renault Avantime
Οι Γάλλοι δεν έχουν όρια στον σχεδιασμό και το έχουν αποδείξει ανά τα χρόνια. Αποκορύφωμα σχεδιαστικής έξαψης θα χαρακτηρίζαμε με περίσσια άνεση το πολύ άσχημο Renault Avantime. Το συγκεκριμένο μοντέλο παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα και μάλιστα εξοπλίστηκε με τους πιο ισχυρούς, τότε, κινητήρες της χρονιάς, ενώ παράλληλα ο εξοπλισμός που το συνόδευε ήταν πραγματικά μπροστά για την εποχή του. Όλοι συμφώνησαν πως είναι ένα καλό αμάξι, αλλά η πραγματικά κακή σχεδίαση του, του επέφερε μόνο 8.000 πωλήσεις στα 2 χρόνια που έμεινε μαζί μας.
Reliant Robin
Το 1973, ακριβώς στην καρδιά της πετρελαϊκής κρίσης, αυτό το… τρίκυκλο μικρό βαν έφερνε την λύση. Με μόλις 500 κιλά καθαρό βάρος, ο 850 κ.εκ. κινητήρας του, απέδιδε 50 άλογα και έκαιγε ελάχιστα. Όσοι αποπειράθηκαν να προσπεράσουν την πραγματικά άσχημη φύση του και να του δώσουν μία ευκαιρία, ήρθαν αντιμέτωποι με την κακή μηχανική του. Εάν ξεπερνούσες έστω και λίγο το όριο, το αυτοκίνητο αναποδογύρισε ακόμα και σε στροφές με ελάχιστη κλίση. Και άσχημο και επικίνδυνο.
Covini CW6
Ένα πρότζεκτ μίας ομάδας Ιταλών σχεδιαστών, έμελε να μείνει στην ιστορία, για τους λάθος λόγους. Το ενοχλητικό ακόμα και στην όψη αυτοκίνητο, ονομάστηκε Covini CW6 και όπως βλέπετε και οι ίδιοι, ο μπροστά άξονας είχε αντί για δύο, τέσσερις τροχούς. Κάτω από το καπό του είχε έναν V8 κινητήρα και η κίνηση πήγαινε αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Οι 4 μπροστά απλά ακολουθούσαν την κίνηση και βελτίωναν το στρίψιμο. Περισσό να σας πούμε πως το κοινό ποτέ δεν το αγκάλιασε.
AMC Gremlin
Παρουσιάστηκε 1η Απρίλη το 1970 και όλοι νόμιζα πως πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο. Ο ανταγωνισμός βιάστηκε να το δηλώσει αποτυχία καθώς ήταν όλοι σίγουροι πως λόγο της κακής εμφάνισης, κανείς δεν θα ήθελε να το κυκλοφορήσει. Τελικά ο κόσμος το αγάπησε και ακόμα και η ίδια η εταιρία έμεινε έκπληκτη με τα έσοδα που της έφερε στα ταμεία, ένα τόσο… πρωτοποριακό μοντέλο.
Acura ZDX
Από τα έγκατα της Honda, εμφανίστηκε ένα από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που έμελε να δει ο κόσμος. Το ιδιαίτερο Acura ZDX ήταν μία απόπειρα για κάτι ανάμεσα σε sedan και crossover, που τελικά έπεσε στο κενό. Κόσμησε τις εκθέσεις της εταιρίας για μόνο 3 χρόνια ενώ οι πωλήσεις του έφτασαν μέχρι και τα 72.000 κομμάτια.
Nissan Cube
Κύβος όνομα και πράγμα. Αυτοκίνητο για τις ανάγκες του Τόκυο και μόνο. Η τετράγωνη και μερικώς στενή σχεδίαση, του δίνει την δυνατότητα νε ελίσσεται με περίσσια ευκολία στα μικρά στενά του Τόκυο. Έτσι το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να μην το συναντήσουμε ποτέ στους δικούς μας δρόμους, όμως στην Ιαπωνία είχε κάνει πάταγο. Διαθέτει μεγάλους χώρους και έναν 1.500άρη κινητήρα βενζίνης. Σίγουρα δεν είναι το πιο άσχημο, αλλά σίγουρα δεν είναι και από τα όμορφα.
Mitsuoka Orochi
Κλείνοντας την «όμορφη» λίστα μας με τα πιο άσχημα αυτοκίνητα στην ιστορία της αυτοκίνησης, είναι ώρα για ένα πραγματικά κακό supercar. Το Mitsuoka Orochi είναι ένα ιαπωνικό διθέσιο το οποίο μας συστήθηκε το 2006 και πήρε το όνομα του από έναν δράκο της ιαπωνικής μυθολογίας. Βασισμένο στο πάτωμα του Honda NSX, απέδιδε 240 ίππους από έναν V6 κινητήρας 3.300κ.εκ. Μπορεί από εμφάνιση να θυμίζει… ροφό, όμως λόγω του χαμηλού του βάρους πέτυχε πολύ καλά νούμερα στο θέμα των επιδόσεων. Όχι και στων πωλήσεων όμως.
Σελ. 1 | Ποιο ήταν το πιο άσχημο αυτοκίνητο στον κόσμο? |
Σελ. 2 | Υπάρχει κάποιο που να σας αρέσει; |