Nissan Skyline, Toyota Celica, και θρύλοι των βουνών: Toyota AE86, Honda Integra και Nissan 200SX
8) Nissan Skyline GT-R R32
Ο γνήσιος Godzilla, τo Skyline GT-R R32 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά ιαπωνικά sport αυτοκίνητα, και η δημοτικότητά του αρχίζει να ανεβαίνει κατακόρυφα.
Ο κινητήρας του, o RB26DETT ήταν το αντίπαλο δέος του 2JZ, ο οποίος σε συνδυασμό με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης ATTESA E-TS, χάριζε στο θρυλικό R32 εξαιρετικές επιδόσεις αλλά και κορυφαία οδηγική συμπεριφορά, πράγμα που απεδείχθη με τις νίκες στο πρωτάθλημα Group A.
Όπως και η Supra, έτσι και το Skyline GT-R λατρεύτηκε από τους φίλους της αυτοκίνησης όλων των ηλικιών, και αποτέλεσε τη βάση για πάρα πολλά βελτιωμένα οχήματα που είναι ανταγωνιστικά ακόμα και απέναντι στα σημερινά μοντέλα.
9) Honda Integra Type-R DC2
Η εξωφρενική έκδοση του Integra, του διάσημου coupe της Honda που είναι ιδιαίτερα σπάνιο στην Ελλάδα, έχει χαρακτηριστεί ως το καλύτερο αυτοκίνητο με την κίνηση εμπρός.
Ο κινητήρας του, ο σχιζοφρενής B18C απέδιδε 200 ατμοσφαιρικά άλογα από 1800 κυβικά, και είχε το χαρακτηριστικό σκαλοπάτι του VTEC στις 6200 στροφές, που σε έκανε να νομίζεις ότι μέχρι τότε πήγαινες με μισό γκάζι.
Ένα από τα πιο σκληροπυρηνικά μοντέλα που προήλθαν από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, το DC2 Integra Type-R είναι πραγματικά εμβληματικό και είναι χαραγμένο στις καρδιές των fan των ιαπωνικών αυτοκινήτων και όχι μόνο.
10) Nissan Fairlady Z (Datsun 240Z)
Με ονομασία που προήλθε από ένα musical του Broadway, το Nissan Fairlady Z, ή αλλιώς Datsun 240Z δημιουργήθηκε ως αντίπαλος του Toyota 2000GT, αλλά ήταν λιγότερο πολυτελές και παρήχθη σε αρκετά περισσότερα αντίτυπα, κάνοντάς το έτσι πολύ πιο προσιτό και δημοφιλές.
Η πρώτη γενιά, η S30, ήταν η απαρχή των λεγόμενων «Z cars», που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, με το Nissan 370Z, και θα συνεχιστεί στο μέλλον με το πολυαναμενόμενο 400Z.
11) Toyota Celica GT-Four
Βγαλμένη από τα χώματα, τις λάσπες και την άσφαλτο των ειδικών διαδρομών, η GT-Four έκδοση της Celica είναι ιδιαίτερα εμβληματική και έχει το δικό της φανατικό κοινό. Με τον 3S-GTE κινητήρα και τετρακίνηση, η celica-πύραυλος έγραψε ιστορία στα Rally και τους δρόμους και η τιμή των γνήσιων μοντέλων αρχίζει και αυξάνεται .
Η ST205 ήταν ακόμα πιο γρήγορη και είχε βελτιωμένο turbo, αλλά η ST185 ήταν αυτή που είχε τα pop-up φανάρια...
12) Toyota Century
Από ένα αυτοκίνητο-όπλο για το βουνό, περνάμε στον ορισμό της χλιδής. Το Toyota Century είναι το επίσημο όχημα του Αυτοκρατορικού οίκου της Ιαπωνίας, του Πρωθυπουργού της χώρας, ενώ το χρησιμοποιούν και τα υψηλόβαθμα στελέχη της κυβέρνησης. Δεν εξήχθη επίσημα ποτέ εκτός της χώρας, και είναι το αυτοκίνητο που κάνει τα Lexus να μοιάζουν ταπεινά.
Η Toyota δεν παρουσιάζει την ιδιοκτησία ενός Century ως ένδειξη πλούτου. Έχει αναφέρει πως «To Century μπορεί να αποκτηθεί μέσω επίμονης εργασίας. Το είδος που γίνεται με μία απλή, αλλά επίσημη ένδυση».
13) Nissan 180SX S13
Το αγαπημένο αυτοκίνητο των drifter και όσων είναι λάτρεις της sport οδήγησης. Τα Nissan 180SX S13, που πωλούνταν στην Ευρώπη ως 200SX, έχουν την τέλεια συνταγή: Εμπρός turbo μοτέρ, πίσω κίνηση, μακρυμούρικο coupe αμάξωμα και pop-up φώτα.
Από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα μέχρι και σήμερα, έχουν βελτιωθεί στο έπακρο και αποτελούν ανεκπλήρωτο έρωτα για πολλούς. Σε άλλες χώρες είναι σχετικά οικονομικά και έχουν αρκετούς νεαρούς ιδιοκτήτες με χαμηλό budget, ενώ στην χώρα μας η τιμή τους είναι σταθερή και δεν πέφτει.
14)Mazda MX-5
To «Miata» είναι ένα εξαιρετικά δημοφιλές roadster που ναι μεν έχει μικρή ιπποδύναμη, αλλά το χαμηλό του βάρος, που είναι κάτω από τόνο, και το εξαιρετικό του ζύγισμα το καθιστούν ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα για δρόμους που έχουν στροφές.
Η οδηγική του συμπεριφορά ήταν εξαιρετική, και η προσιτή του τιμή ακόμα και σαν καινούριο το έχουν κάνει να είναι ένα από τα καλύτερα entry-level sport αυτοκίνητα.
15)Toyota Corolla Levin/Sprinter Trueno AE86
Το δίδυμο των Corolla και Sprinter, που είχαν διαφορά μόνο στο εμπρός μέρος και τις λεπτομέρειες των πίσω φώτων, είναι από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της ιαπωνικής ιστορίας και θρύλος του βουνού.
Τα μοντέλα αυτά ξεκίνησαν ως οικονομικές sport εκδόσεις της Corolla, και αυτό έκανε τους νέους Ιάπωνες να τα παίρνουν και να ανεβοκατεβαίνουν τα βουνά κάθε βράδυ.
Σε αυτό βοήθησε βέβαια και ο θρυλικός 4A-GE κινητήρας, ο οποίος με το χαρακτηριστικό μουγκρητό του κινούσε το ελαφρύ AE86 σε αρκετά σβέλτους ρυθμούς.
Το αυτοκίνητο ήταν πολύ εύκολα ελέγξιμο, σαν παιχνίδι, και μπορούσε να οδηγηθεί με την ίδια ευκολία τόσο με το πλάι, όσο και με γραμμές.
Είναι το αγαπημένο μοντέλο του «Drift King» Keiichi Tsuchiya, και πρωταγωνίστησε στο manga και μετέπειτα anime «Initial D», γεγονός που αύξησε τη δημοτικότητά του (και την τιμή του) κατακόρυφα.
Στόλισαν ως αφίσες τοίχους σε παιδικά δωμάτια.
Έκαναν πάταγο στα 80s, με τα 90s να θεωρείται η «χρυσή δεκαετία» τους.
Έχουν σκληροπυρηνικούς θαυμαστές και λάτρεις που τα ποθούν μέχρι τώρα.
Ποιον ιαπωνικό θρύλο θα αγόραζες ακόμα και σήμερα;
Σελ. 1 | Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία |
Σελ. 2 | Από τα supercars Honda NSX και Lexus LFA, στα Toyota Supra, Mitsubishi Evo και Mazda RX7 |
Σελ. 3 | Nissan Skyline, Toyota Celica, και θρύλοι των βουνών: Toyota AE86, Honda Integra και Nissan 200SX |