Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Τα πιο περίεργα supercars που είδαμε ποτέ

10/12/2020

2) W Motors Lykan HyperSport
Η W Motors είναι μια εταιρεία με έδρα το Dubai που ιδρύθηκε το 2012 από τον Λιβανέζο σχεδιαστή αυτοκινήτων Ralph Debbas, απόφοιτο του Coventry University. Το 2013 η εταιρεία παρουσίασε το Lykan HyperSport, ένα supercar που οι περισσότεροι το γνωρίσαμε το 2015 στην ταινία Furious 7.  

Το όχημα έδειχνε ξεκάθαρα την καταγωγή που έχει από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αφού ήταν πλούσια εξοπλισμένο. Και με τη λέξη «πλούσια» κυριολεκτούμε, αφού τα φωτιστικά σώματα είχαν ενσωματωμένα κοσμήματα. Τα LED  φώτα διέθεταν 440 διαμάντια 15 καρατίων έκαστο, ενώ οι αγοραστές μπορούσαν να παραγγείλουν το αυτοκίνητο με περισσότερους πολύτιμους λίθους όπως κίτρινα διαμάντια, ζαφείρια ή ρουμπίνια, όλα τοποθετημένα στα φανάρια. Το σύστημα infotainment πρόβαλλε ολογράμματα, ενώ τα καθίσματα είχαν ραφές από χρυσάφι.

Ο κινητήρας του μοντέλου ήταν ένας εξακύλινδρος boxer twin turbo κατασκευασμένος από τη Ruf, την εταιρεία που είναι διάσημη για τα οχήματά της που έχουν ως βάση μοντέλα της Porsche.
Συνολικά παρήχθησαν 7 Lykan HyperSport, ένα εκ των οποίων το έχει η αστυνομία του Dubai.



3) Weber Faster-One
Μία από τις πολλές σχολές design αναφέρει πως οτιδήποτε έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά με σκοπό να πετύχει την μέγιστη απόδοση, είναι όμορφο.
Φαίνεται πως στην ελβετική Weber είναι υπέρμαχοι αυτής της θεωρίας, αφού το Faster-One δημιουργήθηκε to 2008 με στόχο να είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο.

Έτσι, το αμάξωμα του Weber Faster-One σχεδιάστηκε με μοναδικό γνώμονα την απόλυτη αεροδυναμική, και ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο είχε, εκτός από την ιδιαίτερα εκκεντρική εμφάνιση, τελική ταχύτητα 420km/h.
Ο κινητήρας του παράξενου supercar ήταν ένας V8 7000 κυβικών με 2 μηχανικούς υπερσυμπιεστές και απέδιδε 900 άλογα, 101 λιγότερα από την πιο αργή Bugatti Veyron.



4) Covini C6W
Το 1975 είδαμε το Tyrell P34, ένα μονοθέσιο Formula 1 που είχε 4 τροχούς εμπρός αντί για 2. Η παράξενη αυτή διάταξη έγινε προκειμένου οι ρόδες να είναι μικρές και να μην προεξέχουν από την εμπρός αεροτομή. Επειδή το ένα ζευγάρι τροχών θα είχε σημαντικά μικρότερη περιοχή επαφής με το δρόμο, τοποθετήθηκε το δεύτερο ζευγάρι για να εξασφαλιστεί το απαιτούμενο κράτημα.

29 χρόνια μετά, το 2006, έκανε την εμφάνισή του το Covini C6W, ένα ιταλικό supercar που είχε σαφείς επιρροές από το θρυλικό Tyrell. Ο κινητήρας του ήταν ένας V8 4,2 λίτρων της Audi που βρισκόταν πίσω από τον οδηγό και απέδιδε 434 ίππους.

Ο δημιουργός του παράξενου supercar, Ferruccio Covini, είχε ξεκινήσει αυτό το project από το 1974, αλλά το σταμάτησε μετά από λίγο. Οι νέες τεχνολογίες που εμφανίστηκαν τη δεκαετία του 90 επέτρεψαν στον Ferruccio να μελετήσει ξανά, να επανασχεδιάσει και να κατασκευάσει τελικά το αυτοκίνητο που φανταζόταν εδώ και χρόνια.
 
 

5) Mega Track
Η Mega είναι μια μάρκα της γαλλικής Aixam, μιας εταιρείας που ειδικεύεται στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων με μέγιστη ταχύτητα 45km/h, κάνοντάς τα νόμιμα για να τα οδηγήσει κάποιος χωρίς δίπλωμα σε αρκετές χώρες της Ευρώπης.

Όπως μπορούμε να φανταστούμε από το όνομά της, η Mega ιδρύθηκε με σκοπό να κατασκευάζει μεγαλύτερα αυτοκίνητα από τα Aixam, και το πρώτο της μοντέλο ήταν το Track του 1992, ένα supercar το οποίο είχε και εκτός δρόμου ικανότητες, αφού διέθετε τετρακίνηση και απείχε 20 εκατοστά από το έδαφος. Αν αυτό δεν αρκούσε, η ανάρτηση μπορούσε να σηκωθεί, μέχρι το Track να απέχει 33 cm από τη γη.

Ο διαμήκης κινητήρας ήταν ένας V12 της Mercedes 6000 κυβικών, και ήταν τοποθετημένος πίσω από τις πίσω θέσεις. Σωστά, το αυτοκίνητο είχε χώρο για 2+2 επιβάτες. Αποτέλεσμα αυτού ήταν το μεγάλο του μήκος, αφού το Mega Track ήταν 5 μέτρα μακρύ. Το βάρος ήταν εξίσου μεγάλο, μιας και το supercar ζύγιζε πάνω από 2 τόνους.

Μαζί με την Lamborghini LM-002, θα μπορούσαμε να πούμε πως το αυτοκίνητο ήταν ο πρόγονος των SUV επιδόσεων.