autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές το νεανικό, ποιοτικό και καλοφινιρισμένο εσωτερικό.

Οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα μετακόμισαν εκεί που έπρεπε.

Φλογερές επιδόσεις εμφανίζει το Countryman Cooper S ALL4.

Το σύστημα ALL4 χρησιμοποιεί ένα ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη για τη μεταφορά της ροπής και στους πίσω τροχούς.

Το MINI Countryman Cooper S ALL4 κυριολεκτικά σου φτιάχνει την οδηγική διάθεση, καθώς είναι ευχάριστο αλλά και αποτελεσματικό σε κάθε διαδρομή.

MINI Countryman Cooper S ALL4: Σε πάει παντού και το ευχαριστιέσαι!

Διαβάστηκε από 6989 αναγνώστες - 16/7/2013

Οι αλλαγές που έχει δεχθεί το ανανεωμένο MINI Countryman αφορούν κυρίως στην καμπίνα.. Η ουσία όμως, είναι ότι, το πιο πρακτικό MINI συνεχίζει να είναι οδηγοκεντρικό και ιδιαίτερα ευχάριστο στην οδήγηση, ειδικά στην τετρακίνητη έκδοση Cooper S των 184 ίππων.

Μην παιδεύεστε άδικα. Όσο και να προσπαθήσετε, δε θα βρείτε διαφορές στην εξωτερική σχεδίαση του MINI Countryman -εντάξει, πάμε πάσο αν αναγνωρίσετε το νέο κόκκινο χρώμα που ήταν διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Mini John Cooper Works- που λανσάρεται φέτος, σε σχέση με αυτό που γνωρίζετε. Και που πιθανότατα να έχετε λιγουρευτεί και όχι άδικα. Πέρα από όλο το Lifestyle και το MINI σχεδιασμό, το Countryman είναι το μόνο σύγχρονο MINI, μέχρι σήμερα, που έχει αρκετό χώρο να φιλοξενήσει με σχετική άνεση μέχρι και 5 ενήλικες και το μόνο που προσφέρει έναν οικογενειακών διαστάσεων χώρο αποσκευών. Παράλληλα, οι αυξημένες διαδρομές των αναρτήσεων και η απόσταση από το έδαφος το κάνουν άνετο ακόμα και πέρα από την άσφαλτο, ενώ το έξτρα σύστημα τετρακίνησης ALL4 προσδίδει ακόμη και SUV χαρακτηριστικά. Μάλιστα, η τετρακίνηση ALL4, που είναι στάνταρ στην κορυφαία έκδοση John Cooper Works, είναι πλέον διαθέσιμη και στις εκδόσεις Cooper με τον ατμοσφαιρικό 1,6 λτ. κινητήρα των 122 ίππων.

Με τις ίδιες (τσιμπημένες) τιμές
Τα MINI Countryman 2013 είναι ήδη διαθέσιμα χωρίς αλλαγές στην τιμή τους, που αν μη τι άλλο, δεν είναι και… ευκαιρία. Η τιμή εκκίνησης για το μοντέλο της δοκιμής (Cooper S ALL4) είναι 30.950 ευρώ και με απόσυρση πέφτει στα 29.520. Πάντως, ο εξοπλισμός του μοντέλου είναι πλούσιος και δεν εμφανίζει κάποια χτυπητή έλλειψη. Στα θετικά φυσικά είναι και οι πάρα πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, που προσφέρει η MINI. 

Εσωτερικό-Χώροι: Mε βελτιωμένη εργονομία και 5θέσια διάταξη
Σε γενικές γραμμές, η ευχάριστη και ποιοτική εικόνα στο εσωτερικό δεν έχει αλλάξει. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες αλλαγές στα πακέτα εξοπλισμού και στις ταπετσαρίες, με σκοπό να γίνει πιο εύκολη η υπόθεση της εξατομίκευσης, αλλά το πιο εμφανές στοιχείο είναι η αναδιάταξη της κεντρικής κονσόλας και η μεταφορά των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα από εκεί στα «μπράτσα» των θυρών. Παράλληλα, οι αεραγωγοί και το ταχύμετρο έχουν αποκτήσει νέο περίγραμμα. Κατά τα άλλα, η συναρμογή παραμένει ιδιαίτερα στιβαρή και το φινίρισμα αψεγάδιαστο. 
Σε ό,τι αφορά στην ευρυχωρία, δεν έχει γίνει καμία αλλαγή, αλλά πλέον είναι στάνταρ η πενταθέσια διάταξη στο εσωτερικό και έξτρα (χωρίς κόστος) η τετραθέσια. Πριν ίσχυε το αντίθετο.

Κινητήρες - Επιδόσεις: Πάει, αλλά «διψάει»
Το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο άμεσου ψεκασμού των 1,6 λίτρων με το twin scroll τούρμπο διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία, αποδίδει με γραμμικό τρόπο τους 184 ονομαστικούς ίππους και έχει πολλή ροπή από τις χαμηλές στροφές. Ο εν λόγω κινητήρας ταιριάζει «γάντι» με το 4κίνητο Countryman κινώντας το γρήγορα στις επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει παράγοντας ευχάριστη, σπορτίφ χροιά. Επιπλέον, το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είναι καλά κλιμακωμένο και διαθέτει έναν ακριβή και ευχάριστο σε αίσθηση επιλογέα. Το κακό είναι πως, τη θεωρητική μέση κατανάλωση των 6,7 λτ./100 χλμ. δύσκολα την πλησιάζει κανείς στην πράξη, ειδικά αν κινείται σβέλτα, φλερτάροντας με τα 10 λτ./100 χλμ.. Επίσης, οι εκπομπές CO2 φθάνουν τα 157 γρ./χλμ.

Τετρακίνηση ALL4
Το σύστημα ALL4 χρησιμοποιεί ένα ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη για τη μεταφορά της ροπής και στους πίσω τροχούς. Σε κανονικές οδηγικές συνθήκες, μέχρι το 50% της κινητήριας ισχύος κατανέμεται στους πίσω τροχούς, ενώ όταν τα πράγματα δυσκολεύουν, το ποσοστό αυτό φτάνει μέχρι το 100%.

Στο δρόμο: Απολαυστικό σε άσφαλτο και χώμα
Πρώτα απΆ όλα, τις εντυπώσεις κλέβει το ιδιαίτερα ακριβές, άμεσο και με πολύ καλή πληροφόρηση τιμόνι, χαρακτηριστικό που σε συνδυασμό με το δυνατό κινητήρα και την σφιχτή ρύθμιση της ανεξάρτητης ανάρτησης προσφέρει ασφάλεια και αυτοπεποίθηση. Πατώντας το κουμπί Sport, η απόκριση στο γκάζι τονίζεται και το τιμόνι βαραίνει. Σε κάθε περίπτωση, η κατευθυντικότητα στις ευθείες είναι υποδειγματική, ενώ το… πάρτι ξεκινά στους φιδίσιους δρόμους. Εκεί, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ μεγάλα ακόμα και σε βρεγμένη άσφαλτο, λόγω της εξελιγμένης 4κίνησης, κάνοντάς το απολαυστικό, με την απενεργοποίηση του DSC. Κυριολεκτικά, σου φτιάχνει τη διάθεση. Με φουλ γκάζι, αρχικά γλιστρά με τα τέσσερα και κατόπιν υπερστρέφει ελαφρά δίνοντας την ώθηση για ακόμα πιο γρήγορους ρυθμούς και με τον οδηγό να έχει ανά πάσα στιγμή τον έλεγχο. 
Όσον αφορά στην άνεση, κάθε άλλο παρά κουραστικό είναι και σαφώς πιο άνετο από το 3θυρο MINI, λόγω των διαδρομών της ανάρτησης. Χάρη σε αυτές, αλλά και την απόσταση από το έδαφος και την τετρακίνηση, δε θα πει όχι και σε κάποιες light εκτός ασφάλτου περιπέτειες. 

Συμπέρασμα
Το φρεσκαρισμένο MINI Countryman Cooper S ALL4 δεν έχασε τίποτα από τον ιδιαίτερο και ξεχωριστό του χαρακτήρα, τόσο στην εμφάνιση, όσο και στην οδήγηση. Αντιθέτως απέκτησε καλύτερη εργονομία στην καμπίνα. Μακάρι να ήταν και πιο οικονομικό στην αγορά, αλλά και στην κατανάλωση καυσίμου…

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις