1544: Ξεκίνησε τη λειτουργία του - Θα σώζει τους οδηγούς της Αττικής
Ο τετραψήφιος αριθμός 1544 ξεκίνησε από σήμερα τη λειτουργία του. Σε αυτόν μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες της Αττικής, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο και 365 μέρες το χρόνο, με σκοπό να επικοινωνήσουν με το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας,.
Σε λειτουργία ο τηλεφωνικός αριθμός 1544
Η Περιφέρεια Αττικής ξεκίνησε τη λειτουργία του 1544, τον τηλεφωνικό αριθμό μέσω του οποίου στοχεύει να ενισχύσει την οδική ασφάλεια της Αττικής. Πρόκειται για μία νέα δράση, η οποία έχει απώτερο σκοπό να ενισχύσει την επικοινωνία των χρηστών του οδικού δικτύου με την Περιφέρεια, κυρίως για θέματα που αφορούν στη συντήρησή των κεντρικών οδικών αρτηριών και της σηματοδότησης, καθώς και τη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων που μπορεί να προκληθούν στους δρόμους της περιφέρειας.
Στα εγκαίνια λειτουργίας του τετραψήφιου τηλεφωνικού αριθμού 1544, παραβρέθηκαν στο Κέντρο Διαχείρισης της Κυκλοφορίας ο Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών Β. Γιαννακόπουλος, ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος για θέματα της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών και Χωρικού Σχεδιασμού, Αθ. Κατσιγιάννης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μητροπολιτικών Υποδομών Π. Καρυώτης, ο Σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας Κ. Λογοθέτης και υπηρεσιακά στελέχη.
Για κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί στο αττικό οδικό δίκτυο
Μέσω του νέου αυτού αριθμού οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας. Στο πλαίσιο αυτό θα μπορούν να αναφέρουν φθορές στο οδόστρωμα, προβλήματα με την φωτεινή σηματοδότηση, τις διαγραμμίσεις, τη σήμανση, τυχόν πτώση υλικών στο οδόστρωμα (π.χ. λάδια, φερτά υλικά, αντικείμενα), αλλά και οτιδήποτε μπορεί να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια τους. Το κέντρο διαχείρισης της κυκλοφορίας θα μπορεί άμεσα, αφού ιεραρχήσει τις σχετικές πληροφορίες να προβαίνει στις κατάλληλες προληπτικές ενέργειες και δράσεις αποκατάστασης των προβλημάτων.
Να σημειωθεί για την καλύτερη ενημέρωση των πολιτών έχουν εγκατασταθεί 3.000 μικρές πινακίδες με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544 στους ιστούς των φωτεινών σηματοδοτών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αττικής. Οι πινακίδες διαθέτουν κωδικό QR code για να μπορούν οι πεζοί με μια απλή κίνηση να συνδέονται στην ηλεκτρονική σελίδα της περιφέρειας Αττικής από το κινητό τους τηλέφωνο και να έχουν πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες που αφορούν στην ασφαλή μετακίνηση τους. Στις πινακίδες έχει προβλεφθεί οι πληροφορίες να αναγράφονται και στην αγγλική γλώσσα, επιτρέποντας και στους επισκέπτες της Αττικής να ενημερώνονται για την ύπαρξη και τη λειτουργία μιας γραμμής. Επιπρόσθετα έχουν τοποθετηθεί 110 πινακίδες διαχείρισης κυκλοφορίας με τον αριθμό 1544 σε όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες, ενώ οι φωτεινές πινακίδες (matrix) ενημερώνουν τους οδηγούς για την ενεργοποίηση του 1544.
24 ώρες το εικοσιτετράωρο και 365 ημέρες το χρόνο
Ο κ. Γ. Πατούλης, Περιφερειάρχης Αττικής σχολίασε την έναρξη της παραπάνω πρωτοβουλίας: «Σήμερα με μεγάλη χαρά εγκαινιάζουμε τον τετραψήφιο αριθμό 1544 που μπορεί να αξιοποιεί κάθε πολίτης που κινείται στους κεντρικούς άξονες ευθύνης της Περιφέρειας Αττικής. Με τον αριθμό αυτό κάθε οι πολίτες θα μπορούν να δώσουν τα στοιχεία και πληροφορίες για προβλήματα που διαπιστώνουν στο οδόστρωμα, τον οδοφωτισμό, τα φανάρια και οτιδήποτε άλλο. Το κέντρο θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο 365 ημέρες το χρόνο. Μέσω του 1544 κάθε πολίτης θα αποτελεί ένα ισχυρό κρίκο της προσπάθειας της Περιφέρειας, άμεσα και αποτελεσματικά να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες που προκύπτουν. Θέλω να ευχαριστήσω τις αρμόδιες υπηρεσίες μας, τον Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών τον κ.Γιαννακόπουλο, Αρμόδιο Εντεταλμένο κ.Κατσιγιάννη, το Διευθυντή τον κ. Καρυώτη, τον κ. Λογοθέτη και τα στελέχη των υπηρεσιών μας που με τη δική τους συμβολή είμαστε σε θέση να παραδώσουμε στην υπηρεσία του πολίτη αυτό το ιδιαίτερα σημαντικό έργο».
Καλό είναι να υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού σας!
Αναφορές στο 1544 για τα προβλήματα του οδικού δικτύου της Αττικής.
Αλλά και για την διαχείριση των εκτάκτων καταστάσεων που μπορεί να προκληθούν.
Θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και 365 ημέρες το χρόνο.
Πιστεύετε θα δούμε καμιά βελτίωση στους δρόμους ή θα είναι «σπασμένο τηλέφωνο»;
Σχολιάστε |