MiΤo 1,3 JTDM 85 PS Racer
11/3/2016
Η Alfa Romeo, στη νέα εξοπλιστική έκδοση της MiΤο τονίζει τον πολυτελή και σπορτίφ χαρακτήρα της, κάνοντάς την να ξεχωρίζει.
Η MiTo διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των μοντέλων της Alfa Romeo, δηλαδή σπορ εμφάνιση, προσεγμένη ποιότητα και ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Προκειμένου να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η παρουσία της MiTo στην αγορά, η Alfa Romeo λανσάρει μία νέα έκδοση, την Racer, η οποία έχει μοναδικές στιλιστικές λεπτομέρειες και πλούσιο εξοπλισμό που ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα της.
Σχεδίαση
Με γοητευτικές καμπύλες και επιθετικές γραμμές η MiTo εκπέμπει δυναμισμό και σε γοητεύει από μακριά. Στην έκδοση Racer, τώρα, υπάρχουν αυτές οι επιπλέον λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και τονίζουν το σπορ ταπεραμέντο της. Το φινίρισμα σε σατινέ απόχρωση για τα πόμολα στις πόρτες και τα εμπρός και πίσω πλαίσια των φώτων, η χρωμιωμένη γραμμή παραθύρων, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεφτών σε καφέ χρώμα, ο πίσω σπορ προφυλακτήρας, το spoiler και η χρωμιωμένη εξάτμιση, καθώς τέλος οι εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών σε καφέ απόχρωση.
Εσωτερικό
Το μαύρο ταμπλό από μαλακό πλαστικό συνδυάζεται όμορφα με τα καθίσματα με καφέ δερμάτινη επένδυση, καφέ ραφές και το λογότυπο της Alfa Romeo στα εμπρός προσκέφαλα. Επίσης, δερμάτινη επένδυση με καφέ ραφές υπάρχει στο σπορ τιμόνι, τον επιλογέα των ταχυτήτων και το χειρόφρενο. Κατά τα άλλα, όπως σε όλες τις εκδόσεις της MiTo πολύ καλή είναι η θέση οδήγησης, όπως και η εργονομία. Από πλευράς χώρων, η MiTo είναι σε θέση να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες, με τους δύο πίσω επιβάτες να έχουν οριακό «αέρα» για το κεφάλι τους. Ικανοποιητική είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ (270 λτ.) αλλά με υψηλό κατώφλι φόρτωσης και μικρό άνοιγμα.
Κινητήρας
Ο 1,3 JTDM κινητήρας αποδίδει 85 ίππους και 200 Nm ροπής και συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 5 σχέσεων, με αραιή κλιμάκωση, που καταφέρνει να κρατά χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου. Στην πράξη, έχει ροπή από χαμηλά και δεν προβληματίζει μέσα στην πόλη, ενώ ζωντανεύει πολύ στο μεσαίο φάσμα των στροφών, ή όταν έχεις επιλέξει την επιλογή D στο Alfa DNA. Στην εθνική μία 6η σχέση θα βοηθούσε την άνεση στο ταξίδι και θα περιόριζε το θόρυβο που φθάνει στο εσωτερικό, ο οποίος πάντως είναι συνολικά περιορισμένος. Έπειτα, αναφορικά με την κατανάλωση οι Ιταλοί ανακοινώνουν μέση κατανάλωση 3,5 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πράξη υπολογίστε περίπου στα 5,1 λτ.
Οδηγώντας
Η MiTo έχει σπορ και δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά. Είναι σταθερή στον αυτοκινητόδρομο, ακόμα και με υψηλές ταχύτητες στο κοντέρ, ενώ στις στροφές διατηρεί συνεχή «επικοινωνία» με τον οδηγό της. Το εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 (ενεργοποιείται όταν έχει επιλεγεί το D στο σύστημα D.N.A.), κάνει αρκετή δουλειά και προσφέρει ουδετερότητα στις στροφές, περιορίζοντας τις υποστροφικές τάσεις σε συνθήκες πίεσης. Τα φρένα χαρακτηρίζονται καλά, τόσο σε δύναμη όσο και σε προοδευτικότητα.
Συμπέρασμα
Η έκδοση αυτή της Alfa Romeo MiTo ενισχύει το premium και ταυτόχρονα σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ συνοδεύεται από ένα πλούσιο, σχεδόν πλήρες, εξοπλιστικό πακέτο που την καθιστά αρκετά ανταγωνιστική.