autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ανανεωμένο Chevrolet Spark 1,0

27/3/2015

Το Spark έδωσε άλλο αέρα τόσο στα μοντέλα της Chevrolet, όσο και σε ολόκληρη της κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, προσθέτοντας σε αυτή στιλ και δυναμική αισθητική.

Σχεδίαση

Στο εμπρός μέρος δεσπόζει η νέα μεγαλύτερη μάσκα της εταιρείας που είναι χωρισμένη σε δύο επίπεδα και είναι σύμφωνη με τη σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας. Ο μπροστινός προφυλακτήρας φιλοξενεί τα φώτα ομίχλης, που «κάθονται» πάνω σε πλαίσια νέας σχεδίασης. Στο πίσω μέρος το τρίτο φως φρένων (LED) έχει τοποθετηθεί πάνω στην πίσω αεροτομή, προκειμένου να βοηθήσει την ορατότητα προς τα πίσω. Γενικά, η εμφάνιση του Spark παραμένει φρέσκια και πολύ πιο δυναμική από το μέσον όρο των μοντέλων της κατηγορίας, ενώ οι διαστάσεις του, με μήκος μόλις 3,6 μέτρα, ευνοούν ιδιαίτερα την αστική ευελιξία.

  

Εσωτερικό

Ξεχωρίζει ο πίνακας οργάνων που θυμίζει όργανο μοτοσικλέτας, αλλά και ο σχεδιασμός του ταμπλό που απλώνεται σε δύο τμήματα εκατέρωθεν της κεντρική κονσόλας. Τα πλαστικά είναι σκληρά και έχουν καλό φινίρισμα και συναρμογή. Η εργονομία είναι βολική, οι χώροι για μικροαντικείμενα εξυπηρετούν ιδιαίτερα, ενώ καλή είναι και η περιφερειακή ορατότητα. Οι χώροι των επιβατών κυμαίνονται πάνω από το μέσον όρο της κατηγορίας, όσον αφορά στο μήκος, ενώ ο χώρος αποσκευών των 170 λίτρων κρίνεται απλά ικανοποιητικός.

 

Κινητήρας

Ο 4κύλινδρος κινητήρας των 1.000 κ.εκ. αποδίδει 68 ίππους και έχει 4,8 λτ./100 χλμ. κατανάλωση. Έχει πολιτισμένη λειτουργία και καλές επιδόσεις. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 5τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, με σχετικά μακριά κλιμάκωση, προς όφελος της οικονομίας.

Οδηγώντας

Οι μικρές διαστάσεις κάνουν εύκολη την ζωή του οδηγού μέσα στην πόλη. Η άνεση από την ανάρτηση είναι καλή, αφού αυτή δεν αναπηδάει πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες περισσότερο από ότι αρμόζει στο χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ και το τιμόνι έχει σωστή αίσθηση αφού είναι όσο ελαφρύ χρειάζεται στους αστικούς ελιγμούς. Το bonus, όμως, που παίρνει ο οδηγός του Spark είναι, όταν χρειαστεί να κινηθεί εκτός των αστικών τειχών. Εκεί ανακαλύπτει ότι το μίνι Chevrolet είναι απρόσμενα ώριμο, καθώς είναι σταθερό, χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους και με σωστή φόρτιση της ανάρτησης στις αλλαγές πορείας και τις στροφές. Μπορεί το βασίλειό του να είναι η πόλη, αλλά το Spark τα καταφέρνει μια χαρά και έξω από αυτή, αφού είναι παντού αρκετά άνετο και πολύ σταθερό.

 

Συμπέρασμα

Στο πνεύμα της εποχής λοιπόν το Spark και το μεγάλο του ατού είναι η τιμή του, που ξεκινά από 6.990 ευρώ. Στην έκδοση αυτή έχει 6 αερόσακους και ηχοσύστημα αλλά δε διαθέτει κλιματισμό, ή κάποια άλλη ηλεκτρική ευκολία, δεν παύει όμως να είναι μια ελκυστική πρόταση, ενώ η προσθήκη κλιματισμού ανεβάζει την τιμή στα 7.490 ευρώ. Διαθέτει μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση και χαμηλά πάγια έξοδα. Τέλος, δεν θα πρέπει να παραλείψουμε την ώριμη οδική του συμπεριφορά, αλλά και τις ικανές επιδόσεις του. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις